Co mi polecacie???
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Gsx-r ma mocy pod dostatkiem ale niema naglego uderzenia tej mocy po pzekroczeniu jakis tam obrotow i wcale nietrzeba jezdzic na pierewszym biegu ale en bieg jest w zupelnosci wystarczajacy do jazdy po miescie a co do odkrecanie bezwladnego gazu to poczatkujacy maja to do siebie ze trzymaja sie kierownicy a gdy pszyspieszaja i ciagnie ich do tylu to automatycznie dodaja gazu
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
dokladnie.. jak ma wiecej oleju w glowie niz w chu*ju tluszczu to bedzie jezdzil nawet i 1000cem byle by nie przeginal... ale najlepiej na poczatek 500-600ccm
Yamaha YZF600r Thundercat | http://bikepics.com/members/kulus/
-
bccult - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 7/9/2005, 17:45
- Lokalizacja: Opole lubelskie
bccult napisał(a):dokladnie.. jak ma wiecej oleju w glowie niz w chu*ju tluszczu to bedzie jezdzil nawet i 1000cem byle by nie przeginal... ale najlepiej na poczatek 500-600ccm
No nie do konca. Jak to sie mowi im wieksza moc tym bardziej prowokuje. Ja jak jezdzilem na crossie to mowilem, ze jak kupie sobie scigacza to nie bede jezdzil wiecej niz 120. Kupilem sobie bandita i predkosc 160km/h to jest niestety moja normalna jazda.
-
Fujara - Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 16/9/2005, 17:16
- Lokalizacja: 3-miasto
Fujara napisał(a):bccult napisał(a):dokladnie.. jak ma wiecej oleju w glowie niz w chu*ju tluszczu to bedzie jezdzil nawet i 1000cem byle by nie przeginal... ale najlepiej na poczatek 500-600ccm
No nie do konca. Jak to sie mowi im wieksza moc tym bardziej prowokuje. Ja jak jezdzilem na crossie to mowilem, ze jak kupie sobie scigacza to nie bede jezdzil wiecej niz 120. Kupilem sobie bandita i predkosc 160km/h to jest niestety moja normalna jazda.
faktycznie moc porwokuje... ale trzeba miec troche wyobrazni... nie da sie jezdzic scigiem do 120 km/h to oczywieste.. bo srednio sie jezdzi 150-170..... ale jesli nie potrafie to sie powoli ucze i zwiekszam predkosci.... dlatego uwazam ze 500-600ccm jest dla poczatkujacego odpwiednia pojemnoscia...
reszta sam nie jezdze pierwszy rok i kupilem teraz 600ccm [ z tym ze podrasowane do ok 125 KM.. (jak ktos chce moge dac zdjecia)].. ale moglem kupic wieksze w tej samej cenie... ale wg mnie na polskie drogi wystarczy... bo mam troche wyobrazni....i wiem ze nie potrzeba wiecej mocy...
Yamaha YZF600r Thundercat | http://bikepics.com/members/kulus/
-
bccult - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 7/9/2005, 17:45
- Lokalizacja: Opole lubelskie
to jest thundercat... rasowany za granica..... w porownaniu do seryjnego thundercata ma owiele wiecej mocy.... co czuc w czasie jazdy.... poprzedni wlasciciel tez twierdzi ze ma duzo wiecej mocy od seryjnego (on twierdzil ze okolo 120-130).... sam mam chec go sprawdzic na hamowni... ale to dopiero wiosna...
Yamaha YZF600r Thundercat | http://bikepics.com/members/kulus/
-
bccult - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 7/9/2005, 17:45
- Lokalizacja: Opole lubelskie
mowie przeciez ze sam na hamownie pojade z ciekawosci zobaczyc ile to ma dokladnie...
Yamaha YZF600r Thundercat | http://bikepics.com/members/kulus/
-
bccult - Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 7/9/2005, 17:45
- Lokalizacja: Opole lubelskie
dokładnie tak jak mówi evil moc na kole może okazać się zup[ełnie inna niż się wydaje że jest a co dokładnie w niej jest zmajstrowane ?
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
hej chlopaki mysle ze kolo powinien wybrac gpz 500s na poczatek bo jest tanie wmiare szybkie ( bardzo szybkie jak dla poczatkujacego ) no i co najwazneijsze jak sie czlowiek glebnie to nie musi fortuny wydawac na czesci a poczatkujacy lubia sie glebac :D ja takim sprzetem jezdzilem dwa sezony i spisywal sie wmiare fajnie zaden z niego scig ale mozna posmigac moj poleciał 180 z zaglem i wiatrem w plecy ale na 400m objechalem corvette C4 takze mysle ze taki sprzet sie nada w sam raz teraz sie przesiadlem na cbr 600 noooo i teraz mozna pojezdzic hehehe a jeszcze co do hamowni moc na kole jest zawsze mniejsza niz na silniku jest dzuzo rodzajów hamowni i na karzdej moz bedzie troche inna aha niezla kasa musi byc w tego thundercrafta włozona jak wykreciliscie z niego r6 hehe jedz na hamownie to sie okaze jak to chodzi ale najlepiej jak bys sie zmierzyl na prostej z innym thundercraftem albo z r6 to bedziesz wszystko wiedzial pozdro dla wszystkich
one man one bike one street one love
- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
hehe 130KM akurat!!!! ludzie zejdźcie na ziemie!!! to by sie musiało kręcić do 18 tyś obrotów!!! co by nie było tam zrobione to napewno nie da 30% więcej, czyba że ktoś to na tor szykował ale thundercata na tor???
wielki tunning a hamownia hydrokinetyczna zbada wzrost o 5-10 KM
wielki tunning a hamownia hydrokinetyczna zbada wzrost o 5-10 KM
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
-
lipek_amg - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości