motocykl VW
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
motocykl VW
http://moto.wp.pl/kat,55194,wid,9969861 ... caid=15eb8
ciekawe czy ceny też będą takie jak samochodów.
ciekawe czy ceny też będą takie jak samochodów.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Interesujace. Zawsze lubilam VW i szczerze powiedziawszy jestem bardzo ciekawa koncepcji tej marki odnosnie motocykla. Tym bardziej, ze wspolpracuja z KTM.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Bylabym bardzo zadowolona z nakeda Rzeczywiscie fajerwerkow nie mozna sie spodziewac, ale jestem jak najbardziej za pomyslem wprowadzenia VW na rynek motocyklowy.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
boszszszsz...czemu wy czytacie przeterminowane wiesci z WP jak na scigaczu pisałem o tym chyba z rok temu jak nie dalej
?? :O
No moze nie do konca o planach ale trajka jest sprzedawana w USA...w ilościach sladowych i za cene jaka nie przystaje do nazwy VW...to typowe
?? :O
No moze nie do konca o planach ale trajka jest sprzedawana w USA...w ilościach sladowych i za cene jaka nie przystaje do nazwy VW...to typowe
Ostatnio edytowano 20/5/2008, 11:03 przez Thrillco, łącznie edytowano 1 raz
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
no to moze dlatego VW zaczal wspolprace z KTM aby mu w tym dopomogl bo sam nie bardzo wie co i jak...?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Thrillco napisał(a):boszszszsz...czemu wy czytacie przeterminowane wiesci z WP jak na scigaczu pisałem o tym chyba z rok temu jak nie dalej
?? :O
No moze nie do konca o planach ale trajka jest sprzedawana w USA...w ilościach sladowych i za cene jaka nie przystaje do nazwy VW...to typowe
Thrillco to w końcu pisałeś o motocyklach czy jednak o trajkach?
a teraz ZajONc powiedz mi w nicku tak wpisałeś bo chyba jesteś miłośnikiem diesla? a powiedz mi jak zrobisz z silnika który ma przykładowo 100KM taki żeby miał 200KM? jak to mówią kto się gó-wnem urodził ten kanarkiem nie umrze.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a):a powiedz mi jak zrobisz z silnika który ma przykładowo 100KM taki żeby miał 200KM? jak to mówią kto się gó-wnem urodził ten kanarkiem nie umrze.
A i moizesz sie pomylic.
W nowoczesnych dieselach znaczny przyrost mocy można uzyskać przez zmianę parametrów pracy m.in. turbiny. Nawet jej nie rozkręcasz, modyfikujesz tylko oprogramowanie komputera
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
a przykład?
i jaka jest żywotność takiej kręconej turbiny?
i dlaczego producent tego nie robi?
dlaczego producenci robią nowe konstrukcje żeby uzyskać więcej koników z tej samej pojemności (żeby było ekonomicznie i ekologicznie) skoro mogliby tylko wgrać nowe oprogramowania do sprzętu który już mają ?
i jaka jest żywotność takiej kręconej turbiny?
i dlaczego producent tego nie robi?
dlaczego producenci robią nowe konstrukcje żeby uzyskać więcej koników z tej samej pojemności (żeby było ekonomicznie i ekologicznie) skoro mogliby tylko wgrać nowe oprogramowania do sprzętu który już mają ?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
eee.. no ok
- komu potrzebna jest taka moc
- parametry sa optymalne dla zywotnosci silnika (ze 20 lat) jak i emisji spalin wedle norm Euro
zauwaz ze masz tam turbiny o zmiennej geometrii przez co nie ma turbodziury. Nie robiac nic - masz +30% za zmiana programu, zadlubiesz nieco i moc dalej wzrasta az do osiagniecia poziomu "absurdalnej" a pozniej wylatuja tloki
Ja mam swoje teorie odnosnie chip-tuningu biorac pod uwage A4 akurat, mojego przyjaciela (ta ktora mialem na wyjazd do czestochowy do Punka i leitho). Po absurdalnym tuningu autko palilo wiecej niz Tygrys krolewski, nieco mniej niz Jaghtpanzer - kopniecie mialo znaczace, nie prowadzilo sie dobrze - zaczal wywalac swoje plyny i uszczelke (za duze doladowanie) az wreszcie nie wytrzymal w nim korbowod - a ponziej po zmianie nieudolnej, pekl tlok i pieknie wyfrezowal silniczek
Jednakze dodajac gazu - moc byla taka ze zawijala dookola czasoprzestrzen - przez co auto sie moglo teleportowac - i tak np na prostej drodze obok mnie (male tory) koles zgubil kolo !!!
Wyjasnienie - proste - dodajac gazu jednostka wygenerowala tak niewiarygodna moc, ze swojej absurdalnie stjunowanej jednostki centralnej ze przednie kola byly juz w ryfie przestrzennym na alternatywej ziemi gdzie zyly dinozaury - uderzyly w ogon jednego z nich i auto wybilo z powrotem, ale urwalo kolo
(opowiastke wymyslilismy w firmie w stanie blogiej developerskiej nieswiaodmosci po zdaniu projektu)
tak wiec marcinie - mozna by delikatnie z glowa podniesc moc zmieniajac program, ale nieudolne amatorskie i po prostu zenujaco glupie tuningi wykonywane przez osoby postronne przedluchaja i wyfrezuja silnik. A czy naprawde 120 a 128 koni czy 130, to taka wielka roznica ?
Silnik ma zapas mocy - tylko proste pytanie - po co
- komu potrzebna jest taka moc
- parametry sa optymalne dla zywotnosci silnika (ze 20 lat) jak i emisji spalin wedle norm Euro
zauwaz ze masz tam turbiny o zmiennej geometrii przez co nie ma turbodziury. Nie robiac nic - masz +30% za zmiana programu, zadlubiesz nieco i moc dalej wzrasta az do osiagniecia poziomu "absurdalnej" a pozniej wylatuja tloki
Ja mam swoje teorie odnosnie chip-tuningu biorac pod uwage A4 akurat, mojego przyjaciela (ta ktora mialem na wyjazd do czestochowy do Punka i leitho). Po absurdalnym tuningu autko palilo wiecej niz Tygrys krolewski, nieco mniej niz Jaghtpanzer - kopniecie mialo znaczace, nie prowadzilo sie dobrze - zaczal wywalac swoje plyny i uszczelke (za duze doladowanie) az wreszcie nie wytrzymal w nim korbowod - a ponziej po zmianie nieudolnej, pekl tlok i pieknie wyfrezowal silniczek
Jednakze dodajac gazu - moc byla taka ze zawijala dookola czasoprzestrzen - przez co auto sie moglo teleportowac - i tak np na prostej drodze obok mnie (male tory) koles zgubil kolo !!!
Wyjasnienie - proste - dodajac gazu jednostka wygenerowala tak niewiarygodna moc, ze swojej absurdalnie stjunowanej jednostki centralnej ze przednie kola byly juz w ryfie przestrzennym na alternatywej ziemi gdzie zyly dinozaury - uderzyly w ogon jednego z nich i auto wybilo z powrotem, ale urwalo kolo
(opowiastke wymyslilismy w firmie w stanie blogiej developerskiej nieswiaodmosci po zdaniu projektu)
tak wiec marcinie - mozna by delikatnie z glowa podniesc moc zmieniajac program, ale nieudolne amatorskie i po prostu zenujaco glupie tuningi wykonywane przez osoby postronne przedluchaja i wyfrezuja silnik. A czy naprawde 120 a 128 koni czy 130, to taka wielka roznica ?
Silnik ma zapas mocy - tylko proste pytanie - po co
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości