Zobacz wątek - Problem z gaźnikami
NAS Analytics TAG

Problem z gaźnikami

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z gaźnikami

Postprzez stachugawel » 17/5/2008, 10:30

Witam
Mam jestem posiadaczem suzuki gsx400 od 2 tygodniu i już mam dość tego motocykla, wiecznie się coś piep......... najpierw zatykał mi się wiecznie kranik i motor stawał teraz było podobnie, wymieniłem filter przeczyściłem kranik, ale motor nie chce chodzić ma tylko wolne obroty jak mu dodam gazu to prycha kicha i nie che wejść na obroty. Zdemontowałem gaźniki i przeczyściłem i dalej to samo. Ludzie pomocy!! bo zwariuję
Naucz sie zakladac tematy w odpowiednich dzialach. przenosze :evil:
stach
stachugawel
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
Lokalizacja: opole


Postprzez pablomotors » 17/5/2008, 10:57

Serwis.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu


Postprzez ChudyNs1 » 17/5/2008, 11:24

Sprawdź cewki zapłonowe to najprawdopodobniej ich wina.
Pozdr.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez stachugawel » 17/5/2008, 17:53

Mówisz cewka zapłonowa ale wtedy by ciężko odpalała (tak mi się zdaje) a odpala za pierwszym razem tylko nie może wejść na obroty jak mu daję gazu to go dławi. NAJDZIWNIEJSZE JEST TO, że chodził dobrze a tu nagle czas pras i po jeździe, a u u nas zlot można się załamać:(.
ProszÄ™ o jakÄ… radÄ™
stach
stachugawel
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
Lokalizacja: opole

Postprzez Cobretti » 17/5/2008, 18:19

Ja również jestem posiadaczem tego motocykla i wiem z własnego doświadczenia że jest to dosyć awaryjny model. trzeba wiele wycierpieć i kasy wyrzucić by mógł jeździć tak jak powinien. a teraz do rzeczy: powinieneś sprawdzić suwak ssania (może się zacina), linkę gazu i przewody paliwowe . jeśli to nic nie da to dzwignij siedzisko i sprawdz filtr powietrza. jeżeli oprócz tej kratki metalowej masz tam jakąkolwiek gąbkę lub inne badziewie to wywal ją. ja po zakupie znalazłem tam gąbkę z tapczana. ten model ma jako filtr powietrza tylką tę kratkę metalową. jeśli ci strzela z wydechów to powieneś sprawdzić cewki zapłonowe i przewody. o świecach nawet nie mówię. odstęp na nich powinien wynieść bodajże 0.6 mm i powinen to być model NGK DR8ES-L.
Cobretti
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 5/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Hanyslandia

Postprzez Adam M. » 17/5/2008, 18:58

Kolego Cobretti to jest stek bzdur, ktory tu napisales, specjalnie o braku filtra powietrza w tym motocyklu.
Pozniej wiecej o tym napisze, na razie zalozyciel watku moze sprawdzi membrany w swoich gaznikach, najlepiej ze szklem powiekszajacym.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez Cobretti » 17/5/2008, 19:09

To powiedział mi mechanik u którego zleciłem regulację gaźników i przynamniej dla mnie to wystarcza. wierzę mu. kilka miesięcy temu szukałem filtru gąbkowego do mojego motoru i znalazłem jeden w tym sklepie:
http://www.******/product_in ... ts_id=8262
i jak na moje oko nie za bardzo on pasuje do puszki filtra którą ja posiadam. tak więc ja jeżdżę bez tego filtra.
Cobretti
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 5/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Hanyslandia

Postprzez Landryss25 » 17/5/2008, 22:03

Jakby mi tak mechanik powiedział to bym odrazu zrezygnował z jego usług. Twój problem może być spowodowany starymi świecami. Przynajmniej podobne objawy miałem w Monster 600 zaraz po zakupie.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez stachugawel » 18/5/2008, 07:25

filtry mam dobre, zreszta nie ma różnicy czy je założę czy nie tak samo przy dodaniu gazu psie dławi, parzyłem na świece -kolor iskry jest fioletowy- dobrze?. Nie wiem co mam robić do serwisu boje się oddać bo są tylko dwa u nas w opolu, a się cenią!!! Wiem też z doświadczenia, że połowę rzeczy wymienią które nie będą potrzebne. Tak myślałem, że może za duży jest stan paliwa i go zalewa. Jaka powinny być ustawienia?. Na membrany patrzyłem i wyglądają ok.
stach
stachugawel
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
Lokalizacja: opole

Postprzez stachugawel » 18/5/2008, 12:40

Po przednim właścicielu wymieniłem olej, filtr oleju, trzy razy juz filtr paliwa, przeczyściłem bak paliwa, zmieniłem regulator, a teraz nie chce wchodzić na obroty. Jutro kupię świece i też wymienię.
stach
stachugawel
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
Lokalizacja: opole

Postprzez lukaszbiernacki » 18/5/2008, 16:46

a przypadkiem w tym motocyklu nie ustawia się zapłonu, może też dostawać za dużą dawkę paliwa
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
Avatar użytkownika
lukaszbiernacki
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez Adam M. » 18/5/2008, 18:56

Najpierw zacznijmy od tego jaki to GSX400, 2 czy 4 cylindrowy, z zaplonem elektronicznym, czy mechanicznym, a jezeli zaplon jest elektroniczny to czy ma on moze mechaniczny przyspieszacz ( rozchylajace sie ciezarki ) mntowany chyba na jednym z walkow rozrzadu na glowicy ?
No i ktory to rocznik oczywiscie ?
Jeszcze uwaga ogolna, jak nioe masz zaciecia do grzebania to kupujesz MZ, lub Jawe i jezdzisz.
Stara japonia zawsze bedzie wymagala obslugi i wymiany czesci zeby doprowadzic ja do stanu jezdzacego, bo niestety wiekszosc wlascicieli w Polsce tego nie robi ( w stary motocykl nie oplaca sie inwestowac pieniedzy, lepiej sprzedac i kupic cos nowszego - to najczestsze wytlumaczenie. )

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez stachugawel » 19/5/2008, 08:01

Jest to suzuki gsx 400e-Gk53C 2 cylindry z roku 1984. Dzisiaj jadę się zapytać ile taka naprawa będzie kosztować. Dziwi mnie to że pali na dotyk wolne obroty rewelacja, a na obroty się nie wkręca.
stach
stachugawel
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
Lokalizacja: opole



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê