Problem z gaźnikami
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Problem z gaźnikami
Witam
Mam jestem posiadaczem suzuki gsx400 od 2 tygodniu i już mam dość tego motocykla, wiecznie się coś piep......... najpierw zatykał mi się wiecznie kranik i motor stawał teraz było podobnie, wymieniłem filter przeczyściłem kranik, ale motor nie chce chodzić ma tylko wolne obroty jak mu dodam gazu to prycha kicha i nie che wejść na obroty. Zdemontowałem gaźniki i przeczyściłem i dalej to samo. Ludzie pomocy!! bo zwariuję
Naucz sie zakladac tematy w odpowiednich dzialach. przenosze
Mam jestem posiadaczem suzuki gsx400 od 2 tygodniu i już mam dość tego motocykla, wiecznie się coś piep......... najpierw zatykał mi się wiecznie kranik i motor stawał teraz było podobnie, wymieniłem filter przeczyściłem kranik, ale motor nie chce chodzić ma tylko wolne obroty jak mu dodam gazu to prycha kicha i nie che wejść na obroty. Zdemontowałem gaźniki i przeczyściłem i dalej to samo. Ludzie pomocy!! bo zwariuję
Naucz sie zakladac tematy w odpowiednich dzialach. przenosze

stach
- stachugawel
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
- Lokalizacja: opole
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
Mówisz cewka zapłonowa ale wtedy by ciężko odpalała (tak mi się zdaje) a odpala za pierwszym razem tylko nie może wejść na obroty jak mu daję gazu to go dławi. NAJDZIWNIEJSZE JEST TO, że chodził dobrze a tu nagle czas pras i po jeździe, a u u nas zlot można się załamać:(.
ProszÄ™ o jakÄ… radÄ™
ProszÄ™ o jakÄ… radÄ™
stach
- stachugawel
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
- Lokalizacja: opole
Ja również jestem posiadaczem tego motocykla i wiem z własnego doświadczenia że jest to dosyć awaryjny model. trzeba wiele wycierpieć i kasy wyrzucić by mógł jeździć tak jak powinien. a teraz do rzeczy: powinieneś sprawdzić suwak ssania (może się zacina), linkę gazu i przewody paliwowe . jeśli to nic nie da to dzwignij siedzisko i sprawdz filtr powietrza. jeżeli oprócz tej kratki metalowej masz tam jakąkolwiek gąbkę lub inne badziewie to wywal ją. ja po zakupie znalazłem tam gąbkę z tapczana. ten model ma jako filtr powietrza tylką tę kratkę metalową. jeśli ci strzela z wydechów to powieneś sprawdzić cewki zapłonowe i przewody. o świecach nawet nie mówię. odstęp na nich powinien wynieść bodajże 0.6 mm i powinen to być model NGK DR8ES-L.
- Cobretti
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 5/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Hanyslandia
Kolego Cobretti to jest stek bzdur, ktory tu napisales, specjalnie o braku filtra powietrza w tym motocyklu.
Pozniej wiecej o tym napisze, na razie zalozyciel watku moze sprawdzi membrany w swoich gaznikach, najlepiej ze szklem powiekszajacym.
Adam M.
Pozniej wiecej o tym napisze, na razie zalozyciel watku moze sprawdzi membrany w swoich gaznikach, najlepiej ze szklem powiekszajacym.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
To powiedział mi mechanik u którego zleciłem regulację gaźników i przynamniej dla mnie to wystarcza. wierzę mu. kilka miesięcy temu szukałem filtru gąbkowego do mojego motoru i znalazłem jeden w tym sklepie:
http://www.******/product_in ... ts_id=8262
i jak na moje oko nie za bardzo on pasuje do puszki filtra którą ja posiadam. tak więc ja jeżdżę bez tego filtra.
http://www.******/product_in ... ts_id=8262
i jak na moje oko nie za bardzo on pasuje do puszki filtra którą ja posiadam. tak więc ja jeżdżę bez tego filtra.
- Cobretti
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 5/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Hanyslandia
Jakby mi tak mechanik powiedział to bym odrazu zrezygnował z jego usług. Twój problem może być spowodowany starymi świecami. Przynajmniej podobne objawy miałem w Monster 600 zaraz po zakupie.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
filtry mam dobre, zreszta nie ma różnicy czy je założę czy nie tak samo przy dodaniu gazu psie dławi, parzyłem na świece -kolor iskry jest fioletowy- dobrze?. Nie wiem co mam robić do serwisu boje się oddać bo są tylko dwa u nas w opolu, a się cenią!!! Wiem też z doświadczenia, że połowę rzeczy wymienią które nie będą potrzebne. Tak myślałem, że może za duży jest stan paliwa i go zalewa. Jaka powinny być ustawienia?. Na membrany patrzyłem i wyglądają ok.
stach
- stachugawel
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
- Lokalizacja: opole
Po przednim właścicielu wymieniłem olej, filtr oleju, trzy razy juz filtr paliwa, przeczyściłem bak paliwa, zmieniłem regulator, a teraz nie chce wchodzić na obroty. Jutro kupię świece i też wymienię.
stach
- stachugawel
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
- Lokalizacja: opole
a przypadkiem w tym motocyklu nie ustawia się zapłonu, może też dostawać za dużą dawkę paliwa
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
Najpierw zacznijmy od tego jaki to GSX400, 2 czy 4 cylindrowy, z zaplonem elektronicznym, czy mechanicznym, a jezeli zaplon jest elektroniczny to czy ma on moze mechaniczny przyspieszacz ( rozchylajace sie ciezarki ) mntowany chyba na jednym z walkow rozrzadu na glowicy ?
No i ktory to rocznik oczywiscie ?
Jeszcze uwaga ogolna, jak nioe masz zaciecia do grzebania to kupujesz MZ, lub Jawe i jezdzisz.
Stara japonia zawsze bedzie wymagala obslugi i wymiany czesci zeby doprowadzic ja do stanu jezdzacego, bo niestety wiekszosc wlascicieli w Polsce tego nie robi ( w stary motocykl nie oplaca sie inwestowac pieniedzy, lepiej sprzedac i kupic cos nowszego - to najczestsze wytlumaczenie. )
Adam M.
No i ktory to rocznik oczywiscie ?
Jeszcze uwaga ogolna, jak nioe masz zaciecia do grzebania to kupujesz MZ, lub Jawe i jezdzisz.
Stara japonia zawsze bedzie wymagala obslugi i wymiany czesci zeby doprowadzic ja do stanu jezdzacego, bo niestety wiekszosc wlascicieli w Polsce tego nie robi ( w stary motocykl nie oplaca sie inwestowac pieniedzy, lepiej sprzedac i kupic cos nowszego - to najczestsze wytlumaczenie. )
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Jest to suzuki gsx 400e-Gk53C 2 cylindry z roku 1984. Dzisiaj jadę się zapytać ile taka naprawa będzie kosztować. Dziwi mnie to że pali na dotyk wolne obroty rewelacja, a na obroty się nie wkręca.
stach
- stachugawel
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/5/2008, 14:09
- Lokalizacja: opole
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości