Czy motocyklem z owiewką jeździ się trudniej niż nakedem?
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Czy motocyklem z owiewką jeździ się trudniej niż nakedem?
Jestem świeżakiem i jak do tej pory jeździłem wyłącznie nakedemi bez żadnych owiewek, szybek itp.
Mam jednak okazje kupić po okazyjnej cenie kilkuletnią honde CBF600S z owiewką i zastanawiam się czy jest jakoś wyraźnie trudniej manewrowac (szczególnie dla kogoś bez specjalnego doswiadczenia) takim sprzętem?
Chodzi mi o to że kręcimy kierą, ale nie widzimy koła ani tego co znajduje się bezpośrednio przed nim.
Jeśli to pytanie wyda się komuś głupie to sorrki, ale na prawde mam problem i muszę do jutra się zdecydować a nie mam kogo zapytać.
Mam jednak okazje kupić po okazyjnej cenie kilkuletnią honde CBF600S z owiewką i zastanawiam się czy jest jakoś wyraźnie trudniej manewrowac (szczególnie dla kogoś bez specjalnego doswiadczenia) takim sprzętem?
Chodzi mi o to że kręcimy kierą, ale nie widzimy koła ani tego co znajduje się bezpośrednio przed nim.
Jeśli to pytanie wyda się komuś głupie to sorrki, ale na prawde mam problem i muszę do jutra się zdecydować a nie mam kogo zapytać.
- forex154
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/9/2007, 11:27
Moto z owiewką lata się lepiej z większymi prędkościami -przy niższych też zresztą jest odrobinę lepiej. Po prostu nie wieje Ci prosto w kask i masz dzięki temu ciszej i wygodniej. A co do manewrowania - owiewki nie mają żadnego znaczenia. Promień skrętu się przecież nie zmienia. Waga tylko trochę, ale to prawie bez znaczenia.
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
powyzej 160 naikedem trzymasz worek cementu na klacie ... ale trzeba być twardym a nie złamasem i poza 20 daje rade jechac ... Wtedy mozesz powiedziec ze to wyczyn a nie scigiem sie chwala ile to oni sypią hehe pozdr
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
PavloRBR napisał(a):powyzej 160 naikedem trzymasz worek cementu na klacie ... ale trzeba być twardym a nie złamasem
to siadaj gołą dupą na rozgrzanym blacie kuchennym ! to będzie wyczyn na miarę księgi guinessa ! pamiętaj że trzeba być twardym !
- Dokaz
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 9/12/2006, 11:58
Że lepiej (wygodniej) jest mieć owiewke przy wyższych prędkościach to wiem.
Zastanawiam się czy nie przeszkadza ona w manewrach przy niskich predkościach w mieście, bo pewnie w jakiś sposób ogranicza widoczność tego co jest bezpośrednio przed moto.
Jak się człowiek juz nauczy to mu prawie nic nie przeszkadza, ale jak się jest ledwo co po egzaminie to rożne takie dodatkowe pierdoły mogą przeszkadzać. Podoba mi się to moto bo myśle że jest skrojone w sam raz dla mnie. Boję się tylko że gdzieś czegos nie dowidze, zglebie maszyne przy jakieś manewrówce i rozpierdziele te plastiki, a szkoda by było bo są nie tkniete.
Zastanawiam się czy nie przeszkadza ona w manewrach przy niskich predkościach w mieście, bo pewnie w jakiś sposób ogranicza widoczność tego co jest bezpośrednio przed moto.
Jak się człowiek juz nauczy to mu prawie nic nie przeszkadza, ale jak się jest ledwo co po egzaminie to rożne takie dodatkowe pierdoły mogą przeszkadzać. Podoba mi się to moto bo myśle że jest skrojone w sam raz dla mnie. Boję się tylko że gdzieś czegos nie dowidze, zglebie maszyne przy jakieś manewrówce i rozpierdziele te plastiki, a szkoda by było bo są nie tkniete.
- forex154
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/9/2007, 11:27
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Od ochrony plastikow sa crashpady. Nie sa drogie, a przy upadku motocykla dystansuja owiewki od ziemi na mala odleglosc. Ja wyglebilam pare razy gixerem w pelnym obudowaniu i nawet ryski nie bylo. Zaznaczam, ze byly to parkingowki - przy jakims wiekszym slizgu moga nie zdac egzaminu. Ale nie masz nic do stracenia.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
No tak . Jednak jest jeszcze kwestia wygladu . Mam bandita 600 N . Da sie przyzwyczaic wcale tak mocno nie wieje przy predkosciach 120-140 czyli normalnych przelotowych na trasie jest calkiem przyjemnie . Pożniej robi sie problem jednak nie raz jechałem banditem ponad 200 i dąło sie wytrzymac .
Osobiscie motocykle typu bandit hornet wogóle nie podbaja mi sie z owiewkami . Co innego scigacze .
Jednak kwestia gustu .
Osobiscie motocykle typu bandit hornet wogóle nie podbaja mi sie z owiewkami . Co innego scigacze .
Jednak kwestia gustu .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
W aucie tez nie widac jak sie kola skrecaj i mozna jedzic
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
dambandit napisał(a):Osobiscie motocykle typu bandit hornet wogóle nie podbaja mi sie z owiewkami . Co innego scigacze .
Jednak kwestia gustu .
dokładnie bo znowu mi nie podobaja sie gołe naikedy:) tylko modele z owiewkami
-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
patty_brawurka napisał(a):Od ochrony plastikow sa crashpady. Nie sa drogie, a przy upadku motocykla dystansuja owiewki od ziemi na mala odleglosc. Ja wyglebilam pare razy gixerem w pelnym obudowaniu i nawet ryski nie bylo. Zaznaczam, ze byly to parkingowki - przy jakims wiekszym slizgu moga nie zdac egzaminu. Ale nie masz nic do stracenia.
..heh nawet jedną z twoich gleb widziałem, gdzieś na filmiku który wsawił Micek
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Spadówa Ale gleba byla malownicza, nie da sie ukryc Na filmiku niestety nie ma najlepszej akcji, kiedy to jakies 7m od Mecka i Seby zaczelo mnie przewalac - w tle slychac "łap ja!!" hahaha i zdazyli mnie zlapac w ostatniej chwili
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości