Crashpady do etz 251/250 gdzie??????
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Crashpady do etz 251/250 gdzie??????
Witam brać motocyklowo. mam zamiar zakupic etz 251 do nauki "Stunt-u" moze ktoś doswiadczony podpowie mi gdzie zamontowac Crashpady i jakie przeróbki uczynic by była do tego lepsza. Za wszelkie podpowiedzi wielkie dzieki.
Pozdro!
Pozdro!
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!
Yamaha Fazer FZS 600
Yamaha Fazer FZS 600
-
eristof - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 482
- Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13
yy?ee? po co Ci w MZ craspady? boisz się o plastiki a z przeróbek to zębatke i naklejke mocy do zamówienia u hoffmana. ogólnie sprzęt wątpie, że się zda do dobrego stuntu, ale... wszystko jest możliwe.
-
Bunny - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
- Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?
Bunny napisał(a):yy?ee? po co Ci w MZ craspady? boisz się o plastiki a z przeróbek to zębatke i naklejke mocy do zamówienia u hoffmana. ogólnie sprzęt wątpie, że się zda do dobrego stuntu, ale... wszystko jest możliwe.
wszysko jest możliwe na mz etz 250 zwiększonymi zębatkami!!!!!!
- mafioza
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 260
- Dołączył(a): 28/7/2006, 12:55
Banny o zebatkach wiedziałem ale by pokazac Ci ze do Stunt-u nadaje sie prawie wszystko to polecam strone pewnej grupy z hajnówki! musisz koniecznie to zobaczyc! http://www.hgm.glt.pl/ ja ich podziwiam. POZDRO
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!
Yamaha Fazer FZS 600
Yamaha Fazer FZS 600
-
eristof - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 482
- Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13
Oki juz rozumiem! chyba macie racje ze w takim sprzecie nie sa one potrzebne! zastanowie sie ewentualnie nad skróceniem kierunkowskazów bo chyba je jedynie moge potłuc! Pozdro
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!
Yamaha Fazer FZS 600
Yamaha Fazer FZS 600
-
eristof - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 482
- Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13
Eh, MZta i jezdzenie na gunie, czy stoppie..... ciezko ci bedzie, podobno jest trudno wyrwać go na koło, a jak juz nawet ci sie to uda to odbije ci sie na mechaniznach moto. Czytałem ze jak sie proboje jezdzić na gumie ETZta to mozna sie spodziewac rychlego remontu silnika (podobno sprzeglo nie wytrzymuje)... a co do craspadow czy czegos innego to dobre by byly do tego Gmole od Jawy TS.
VOLVO FH12 Globtrotter
-
misiek_zx6r1 - Świeżak
- Posty: 138
- Dołączył(a): 27/6/2006, 15:27
- Lokalizacja: Tarnow
sprzęgło w etz 250 jest fatalnie nieprzemyslane, kosz sprzęgłowy jest założony na stożku wału. Tylko że nie ma nic takiego jak jakiś klin blokujący, przez co potrafi sie sprzęgło śliznąć na wale. A to praktycznie powoduje że od razu jest do wymiany kosz sprzęgłowy i wał :/
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Heh mz nie jest tak tródno poderwać nie wiem jak jest z 251 ale 150 bez problemu na jedno tylko trzeba umieć utrzymać pion a co do sprzęgła w 251 to nie jest takie słabe troche pośmigasz .Crashpady hmm... znajdź jakiegoś szpeca co ma talent i coś sami stwórzcie powodzenia
- damian
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 20/8/2006, 19:40
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości