Aprilia RS125 vs. Yamaha YZF-R125
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Aprilia RS125 vs. Yamaha YZF-R125
Niedawno zdałem na prawko A1 i chciałbym kupić jakąś 125-tkę. Zastanawiam się pomiędzy tymi dwoma modelami. Co polecacie, co o nich sądzicie.
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
śliczne są yamaszki więc polecam ją nawet jak 4t to i tak piękny sprzęt
ale to już zależy kto co woli czy 2t i więcej mocy czy 4t mniejsze spalanie i bardziej basowy głosik no i przy tym idzie słabsza moc ale do nauki i to powinno starczyć
ale to już zależy kto co woli czy 2t i więcej mocy czy 4t mniejsze spalanie i bardziej basowy głosik no i przy tym idzie słabsza moc ale do nauki i to powinno starczyć
Ostatnio edytowano 22/4/2008, 17:10 przez Bostorn, łącznie edytowano 1 raz
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Aprilka to 2-suw a Yamaszka 4-suw i tu rodzi sie moje pytanie "który mocniejszy?", a prawko A1 upoważnia do kierowania motocyklami do 125ccm
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
Bostorn znowu pierd*** głupoty
Udzielasz sie w każdym temacie pierwszy i potem co drugi post, nawet jesli nie jesteś obeznany w temacie. Oszacuj się chłopie, bo wprowadzasz ludzi w błąd
Yamahy dopiero wchodzą do sprzedaży w salonach i trzeba szykować na nie około 15tys pln , a RS kupisz za połowę już pożądną.
RS z silnikiem rotaxa ma też dwa razy tyle mocy co YZF, która ma 15km (nie wiem, ile ma ta wersja sportowa, ale pewnie nic specjalnego)
Twoja decyzja, ale jak dla mnie nie opłąca się wywalać 15tys na motor, którum pojeździsz rok i spzredaż go z duzą stratą
Ale nie powiem wygląd i dźwięk ( ten troche mniej) w YZF robi swoje
Pozdro
Udzielasz sie w każdym temacie pierwszy i potem co drugi post, nawet jesli nie jesteś obeznany w temacie. Oszacuj się chłopie, bo wprowadzasz ludzi w błąd
Yamahy dopiero wchodzą do sprzedaży w salonach i trzeba szykować na nie około 15tys pln , a RS kupisz za połowę już pożądną.
RS z silnikiem rotaxa ma też dwa razy tyle mocy co YZF, która ma 15km (nie wiem, ile ma ta wersja sportowa, ale pewnie nic specjalnego)
Twoja decyzja, ale jak dla mnie nie opłąca się wywalać 15tys na motor, którum pojeździsz rok i spzredaż go z duzą stratą
Ale nie powiem wygląd i dźwięk ( ten troche mniej) w YZF robi swoje
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
- miki-antek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 22/4/2008, 16:47
Fenek16 napisał(a):Bostorn znowu pierd*** głupoty
Udzielasz sie w każdym temacie pierwszy i potem co drugi post, nawet jesli nie jesteś obeznany w temacie. Oszacuj się chłopie, bo wprowadzasz ludzi w błąd
Yamahy dopiero wchodzą do sprzedaży w salonach i trzeba szykować na nie około 15tys pln , a RS kupisz za połowę już pożądną.
RS z silnikiem rotaxa ma też dwa razy tyle mocy co YZF, która ma 15km (nie wiem, ile ma ta wersja sportowa, ale pewnie nic specjalnego)
Twoja decyzja, ale jak dla mnie nie opłąca się wywalać 15tys na motor, którum pojeździsz rok i spzredaż go z duzą stratą
Ale nie powiem wygląd i dźwięk ( ten troche mniej) w YZF robi swoje
Pozdro
ajajaajja mistrzu wybacz moj błąd ale myslałem że chodzi o yamaszki starsze bo i one to chyba yfzety :/
już sie poprawiam przepraszam <zawstydzony> ^_^
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bostorn napisał(a):
ajajaajja mistrzu wybacz moj błąd ale myslałem że chodzi o yamaszki starsze bo i one to chyba yfzety :/
już sie poprawiam przepraszam <zawstydzony> ^_^
TZR te stare a nie YZF
Cebra ty też juz nie gadaj takich rzeczy, że w rok bedzie robił remonty co jedna przejażdzke, bo aż żal dupe sciska.
Jesli kupi motor z dobrą komprechą i naleje olej przeznaczony do tego to mu pojeździ przez duuuużo wiecej niz rok.
A najgorszą wersje z RS słyszałem, jak siadła po 9tys km, ale to przy katowaniu.
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Jak chłopak będzie katował, to i Yamahy żywotność skróci, nie ma cudów.. a tak jak Fenek powiedział, bez przesady z tymi remontami znowu.. jakby się tak sypały to by nikt nie miał RS'ki..
Faktem jest, że Yamaszka stylistycznie jest prześliczna, ale to są właśnie rzeczy za które się płaci i to nie małe pieniądze.. nie wiem jeżeli masz możliwość i ochotę wydać kasę to możesz sobie sprawić YZF, ale wydaje mi się, że z RS był byś też zadowolony, za połowe ceny, albo mniej.
Faktem jest, że Yamaszka stylistycznie jest prześliczna, ale to są właśnie rzeczy za które się płaci i to nie małe pieniądze.. nie wiem jeżeli masz możliwość i ochotę wydać kasę to możesz sobie sprawić YZF, ale wydaje mi się, że z RS był byś też zadowolony, za połowe ceny, albo mniej.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Szkoda, że pominąłeś fakt iż też są 4razy słabsze od 2t
A to co wyda na nową YZF to napewno nie wyda na remont RS, zresztą co my tu bedziemy gadać, autor postu niech się wypowie, wiec narazie cicho
Pozdro
A to co wyda na nową YZF to napewno nie wyda na remont RS, zresztą co my tu bedziemy gadać, autor postu niech się wypowie, wiec narazie cicho
Pozdro
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
To co mu z tej wytrzymałości? W RS robi się remont co jakieś 25tyś jeśli moto sie nie katuje na gumie itp. Chyba 100tyś nie nakręci? I też wątpię czy jakaś 125 4t by zrobiła 100tyś bez remontu czy zaglądania do silnika.
Jeśli chcesz szybsze i tańsze moto bierz RS (i tak więcej niż 2 lata nie pojeździsz bo zrobisz inne prawko). A jeśli chcesz wywalić kupe kasy i potem sprzedać ze stratą ale zależy Ci na niskim spalaniu a na osiągach juz nie to bierz Yamahe.
Cebra nie pierdziel głupot bo to normalnie żal.pl ja mam suzuki Ts 125 2t i pierwszy remont był robiony przy 35tyś. km a ostatnie 10tyś to było naprawdę katowane. Nie znasz sie, nie miałeś doczynienia to sie nie udzielaj na ten temat jeśli znasz to tylko z opowieści.
Jeśli chcesz szybsze i tańsze moto bierz RS (i tak więcej niż 2 lata nie pojeździsz bo zrobisz inne prawko). A jeśli chcesz wywalić kupe kasy i potem sprzedać ze stratą ale zależy Ci na niskim spalaniu a na osiągach juz nie to bierz Yamahe.
Cebra nie pierdziel głupot bo to normalnie żal.pl ja mam suzuki Ts 125 2t i pierwszy remont był robiony przy 35tyś. km a ostatnie 10tyś to było naprawdę katowane. Nie znasz sie, nie miałeś doczynienia to sie nie udzielaj na ten temat jeśli znasz to tylko z opowieści.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Nom 2t i 4t to 2 odrębne bajki :]
tak więc sam musisz sie zdecydowac czy chcesz 4t czy 2t
aaa a jeśli ma kase na kupno takiego nowego motórka to go stac na straty bo nikt powiedzmy gorzej zarabiający nie kupuje nowego z salonu oprócz chinoli :]
tak więc jak wyscie to powiedzieli na remonty co 2k będzie go stac^_^ że tez macie pomysły... moja Senda od nowosci dopiero teraz miała remont 7lat jeździła nie wiem a miała tylko 11.5k
tak więc sam musisz sie zdecydowac czy chcesz 4t czy 2t
aaa a jeśli ma kase na kupno takiego nowego motórka to go stac na straty bo nikt powiedzmy gorzej zarabiający nie kupuje nowego z salonu oprócz chinoli :]
tak więc jak wyscie to powiedzieli na remonty co 2k będzie go stac^_^ że tez macie pomysły... moja Senda od nowosci dopiero teraz miała remont 7lat jeździła nie wiem a miała tylko 11.5k
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Licz sie z tym ze w YZF to nowe maszynki i raczej części to tylko wchodzą w gre z serwisu no i tak jak juz pisali ze 15 tys. zł a po roku czy dwóch opchniesz go z duzą stratą,a w RS i znajdziesz szybko częsci no i moc 40 KM czy ok. 40 KM Tylko ze to jest 2t no a w YZF mniej ci bedzie paliła i ten dzwięk 4 T tak ze zalezy kto co lubi =)
- Misiek92
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 6/4/2008, 13:47
- Lokalizacja: Gryfino
Rs'ką jeśli sie jej nie katuje (palenie gumy, jada na gumie) to przy normalnej jeździe do 10tyś. obr/min zrobi 25tyś. wiem to z autopsji. Więc gościa ,,cebra125" nie słuchaj wybierając moto bo jego uwagi są naprawdę bardzo ,,cenne''. Myślę że założyciel tematu już otrzymał odpowiedź na swoje pytanie i dyskusja prowadzi do nikąd.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości