NOWE OPONY
Posty: 13
• Strona 1 z 1
NOWE OPONY
Witam i odrazu ptyam ,zamierzam wymienic opony w swoim baiku i mam w zwiazku z tym pyt otoz widzialem wiele filmow na necie jak goscie na nowych maszynach (czyli nowe opony ) spadaja z maszyn jak z bykow .Moze kilka porad co zrobic z nowa opona aby uniknac gleby.
DZIEKI Z GORY ZA HELP
DZIEKI Z GORY ZA HELP
there is no spoon
- komucior
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/8/2007, 14:01
- Lokalizacja: lodz
cooo>>>??? nowa opona to dobra przyczepnosc... takze ja bym se cieszyl a nie martwil ze spadne....!! p.s polecam piloty ... nie wierzylem ze sa tak dobre dopoki nie sprobowalem i wartoooo!!!
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
przez pierwsze bodajze 200 km musisz jezdzic ostroznie zeby guma sie dotarla powoli wchodzic w coraz ostrzejsze zakrety.. co do dystansu nie jesem na 100 procent pewny bede musial zajrzec w instrukcje od mojego motorka...ale tak to wyglada
-
michalf84 - Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 16/7/2007, 14:04
- Lokalizacja: Płock
palgumeniedusze napisał(a):cooo>>>??? nowa opona to dobra przyczepnosc... takze ja bym se cieszyl a nie martwil ze spadne....!! p.s polecam piloty ... nie wierzylem ze sa tak dobre dopoki nie sprobowalem i wartoooo!!!
Chodzi o pierwsze kilometry na nowej gumie.
Ostrożnie posługiwać się gazem i hamulcem. Na zakrętach jak rowerem.
Niektórzy sobie radzą ścierając to śliskie diabelstwo papierem ściernym.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Z tego co pamiętam:
Opony są pokryte substancją która umożliwi właściwe "dotarcie" opony. Taka obróbka nie jest możliwa w fabryce. Oponę trzeba powoli rozjeździć by uzyskała swoją maksymalną przyczepność i trwałość. Powoli znaczy z nawijaniem kilometrów poszerzać zakres składania się.
Palenie gumy chyba nie zwiększa przyczepności na całym profilu opony a tym bardziej nie zwiększa trwałości!
Opony są pokryte substancją która umożliwi właściwe "dotarcie" opony. Taka obróbka nie jest możliwa w fabryce. Oponę trzeba powoli rozjeździć by uzyskała swoją maksymalną przyczepność i trwałość. Powoli znaczy z nawijaniem kilometrów poszerzać zakres składania się.
Palenie gumy chyba nie zwiększa przyczepności na całym profilu opony a tym bardziej nie zwiększa trwałości!
Nowa opona na kole oznacza potrzebę jej wyważenia. Należy zdać sobie sprawę, że niedoważenie 10 gram przy prędkości 100km/h równoważne jest przyklejeniu na obwodzie koła 10kg w miejscu przeciwstawnym tego niedoważenia. Po montażu nowej opony należy ją również docierać przez pierwsze 100km. Wynika to z układania się opony na feldze oraz potrzeby usunięcia warstwy olejów silikonowych używanych podczas procesu wulkanizacji bieżnika, a mających na celu odseparowanie opony od formy.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
falconiforme napisał(a):Z tego co pamiętam:
Opony są pokryte substancją która umożliwi właściwe "dotarcie" opony. Taka obróbka nie jest możliwa w fabryce. Oponę trzeba powoli rozjeździć by uzyskała swoją maksymalną przyczepność i trwałość. Powoli znaczy z nawijaniem kilometrów poszerzać zakres składania się.
Palenie gumy chyba nie zwiększa przyczepności na całym profilu opony a tym bardziej nie zwiększa trwałości!Nowa opona na kole oznacza potrzebę jej wyważenia. Należy zdać sobie sprawę, że niedoważenie 10 gram przy prędkości 100km/h równoważne jest przyklejeniu na obwodzie koła 10kg w miejscu przeciwstawnym tego niedoważenia. Po montażu nowej opony należy ją również docierać przez pierwsze 100km. Wynika to z układania się opony na feldze oraz potrzeby usunięcia warstwy olejów silikonowych używanych podczas procesu wulkanizacji bieżnika, a mających na celu odseparowanie opony od formy.
Cytat, który wrzuciłem mówi coś innego niż to co napisałeś, ale trzymaj się tego co w cytacie i krzywdy sobie nie zrobisz.
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
nowe opony sa pokryte jakas sliska substancja
tu widac jaki to ma wplyw na jazde:
http://www.youtube.com/watch?v=FxbHyEIkgdU
tu widac jaki to ma wplyw na jazde:
http://www.youtube.com/watch?v=FxbHyEIkgdU
Nienawidzę głupich ludzi.
- marcinhc
- Świeżak
- Posty: 196
- Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
A mi sie wydaje że ten koleś z jazdą ma niewiele wspólnego, gdyby było aż tak żle to każdy by sie wykładał na nowych oponkach.marcinhc napisał(a):nowe opony sa pokryte jakas sliska substancja
tu widac jaki to ma wplyw na jazde:
http://www.youtube.com/watch?v=FxbHyEIkgdU
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
tez widzialem ten filmik
ale wystarczy ze bedziesz jezdzil powoli
np wez pojezdz po jakies szutrowej,piaskoej drodze, pochamuj troche itp
a potem jedz na drodze i spokojnie

ale wystarczy ze bedziesz jezdzil powoli
np wez pojezdz po jakies szutrowej,piaskoej drodze, pochamuj troche itp
a potem jedz na drodze i spokojnie
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
Terror napisał(a):falconiforme napisał(a):Z tego co pamiętam:
Opony są pokryte substancją która umożliwi właściwe "dotarcie" opony. Taka obróbka nie jest możliwa w fabryce. Oponę trzeba powoli rozjeździć by uzyskała swoją maksymalną przyczepność i trwałość. Powoli znaczy z nawijaniem kilometrów poszerzać zakres składania się.
Palenie gumy chyba nie zwiększa przyczepności na całym profilu opony a tym bardziej nie zwiększa trwałości!http://www.radicalriders.pl/warsztaty.html napisał(a):Nowa opona na kole oznacza potrzebę jej wyważenia. Należy zdać sobie sprawę, że niedoważenie 10 gram przy prędkości 100km/h równoważne jest przyklejeniu na obwodzie koła 10kg w miejscu przeciwstawnym tego niedoważenia. Po montażu nowej opony należy ją również docierać przez pierwsze 100km. Wynika to z układania się opony na feldze oraz potrzeby usunięcia warstwy olejów silikonowych używanych podczas procesu wulkanizacji bieżnika, a mających na celu odseparowanie opony od formy.
Cytat, który wrzuciłem mówi coś innego niż to co napisałeś, ale trzymaj się tego co w cytacie i krzywdy sobie nie zrobisz.
Hmmm, cytat wrzuciłem ja. Znalazłem go po czasie swojej wypowiedzi, z której się nie wycofałem z prostego powodu. Znalazłem w nim właśnie logiczną analogię.
mastero33 napisał(a):tez widzialem ten filmik![]()
ale wystarczy ze bedziesz jezdzil powoli
np wez pojezdz po jakies szutrowej,piaskoej drodze, pochamuj troche itp
a potem jedz na drodze i spokojnie
Jakie szutrowe drogi, oponÄ™ dociera siÄ™ na asfalcie.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
nie ma co sie bac gosc z filmiku prawdopodobnie mial opony ubrudzone olejem okolo miesiaca temu kupilem nowe moto identyczne jak ma gosc z filmiku tylko w czerni i takie cuda sie nie dzieja jezdzilem naprawde dynamicznie i opony trzymaja sie nawierzchini bardzo dobrze nie ma zadnych uslizgow...
-
michalf84 - Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 16/7/2007, 14:04
- Lokalizacja: Płock
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości