Zobacz wątek - Nitrometan
NAS Analytics TAG

Nitrometan

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Nitrometan

Postprzez ChudyNs1 » 18/4/2008, 23:36

Siemka. Próbował ktos z Was jezdzic na nitrometanie?? Mi chodzi o mieszanke nitrometanu z paliwem czy bardzo szkodzi silnikowi??
Słyszałem ze na czystym nitrometanie z silnika o poj. 50 mozna wycisnoc 50km:d lecz silniki po tym szybko siadaja.
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47


Postprzez Dokaz » 18/4/2008, 23:54

To tak jak byś z silnika o pojemności jednego litra np: z yamahy R1 wycisnął taką samą moc jak ma Bugatti Veyron czyli 1000km !!! Jak myślisz czy jest to możliwe i po ilu sekundach silnik Hu trafi ?
Dokaz
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 9/12/2006, 11:58


Postprzez ChudyNs1 » 18/4/2008, 23:57

Słyszałem ze wystarczy ok. 2km, na wyscigach jezdza tylko na takim paliwie, i na odcinku 1.4 mili osigaja predkosc ponda 400km/h, slyszalem takze ze niekturzy urzywaja tego jako mieszanki w sosunku 1:3 ale niewiem ile silnik przy tym potrzyma
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez Kedar-88 » 19/4/2008, 01:42

a wiesz co ja słyszałem?...że nie którzy lubią bajki pociskać a inni w to wierzą...
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez melvin » 19/4/2008, 07:43

ja pieprze co was ostatnio ogarnęło z tym dodawaniem mocy poprzez mieszanie paliwa?
gdzie się podział dobry polski agrotuning?
przecież każdy wie że naklejki mocy dają +100 do mocy i prędkości a nie szkodzą silnikowi...

a jak już temat jest o zwiększaniu mocy to mam pytanie, cz do mojej CB500 będzie pasował silnik ze spitfire-a ?
bo fajnie brzmi i chciałbym żeby mi CB lepiej latała...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez falconiforme » 19/4/2008, 09:10

Motocykle jakby nie patrzeć na dane techniczne to tak naprawdę są fabrycznie ostro podkręconymi maszynami.
Porównajcie sobie obroty w dzisiejszych 600-kach i w formule 1.

Kiedyś Japończycy produkowali motocykle z turbinami, ale odeszli od tego pomysłu gdyż miał kilka wad. Za szybkie zużywanie się elementów, wolna reakcja na gaz itp.
Inne "dopalacze" nie spełniają swojego zadania wcale w zwykłej eksploatacji.

I biorąc pod uwagę to iż każda 600-ka posiada osiągi samochodu za kilkaset tysięcy, jaki jest sens robienia z rakiety ... no właśnie nie wiem czego.

Jedyny sens widzę wyścigi na 1/4 mili. Gdzie silniki czasem nie startują, zapalają się a nawet wybuchają.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Ciechan666 » 19/4/2008, 14:07

melvin napisał(a):ja pieprze co was ostatnio ogarnęło z tym dodawaniem mocy poprzez mieszanie paliwa?
gdzie się podział dobry polski agrotuning?
przecież każdy wie że naklejki mocy dają +100 do mocy i prędkości a nie szkodzą silnikowi...

a jak już temat jest o zwiększaniu mocy to mam pytanie, cz do mojej CB500 będzie pasował silnik ze spitfire-a ?
bo fajnie brzmi i chciałbym żeby mi CB lepiej latała...


Będzie, tylko musisz mieć naklejkę "brembo", bo inaczej tego potwora nie zatrzymasz :D
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez icid » 19/4/2008, 19:00

Kedar-88 napisał(a):a wiesz co ja słyszałem?...że nie którzy lubią bajki pociskać a inni w to wierzą...
Ja nie wierze :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez bolokolo » 19/4/2008, 19:32

najwieksza pompa jest z rozmow z amatorami(znawcami).przy stole na imieninach kuzynka przyszla z chlopakiem i zaczal opowiadac o motocyklach.stwierdzil, ze jego cbr f3 na przyspieszenie robi na zlocie hajke.na co ja stwierdzilem, ze mozemy to sprawdzic bo moja kawka ma podobne osiagi.kolesia zamurowalo, potem dla uratowania reputacji powiedzial, ze tylko zartowal.przytoczylem to, w zwiazku z
a wiesz co ja słyszałem?...że nie którzy lubią bajki pociskać a inni w to wierzą...
:lol:
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez ChudyNs1 » 19/4/2008, 21:52

Ja za znawce sie nie mam dlatego sie głupi pytam czy to szkodzi:D
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez mastero33 » 20/4/2008, 10:51

jesli chcialbys to stosowac to tak jak na wyscigach na 1/4mili
wszystko kute,to wytrzyma ci troche dluzej :)
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]

[: Jedyna taka :]
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez kodzio1111 » 4/12/2010, 22:02

Nitrometan - ja używam ale w modelarstwie i wcale te silniki się nie rozpadają. :P

działa podobnie jak silnik diesla, przy odpaleniu trzeba podgrzać świecę żarową bateryjką AA a potem samozapłon.
dwusuw .

nitrometany masz od 5-30% 9paliwa modelarskie
a osiągi silników np:
Pojemność: 2.49 cm3
Obroty maksymalne: 29.000 obr/min,
Waga: 260 g
Moc: 0.9kW / 1.2 kM

Elementy takie jak głowica i cylinder skręcone są bez żadnych uszczelek na sztywno.
tłok aluminiowy pracuje w tulei mosiężnej nabitej w blok i cylinder.
wszystko musi być szczelne gdyż silnik przy "lewym" powietrzu może sie wkręcić na niebezpieczne obroty i rozlecieć.

Tak. więc jak masz suuuper silnik który robiłeś sam albo ktoś kto się na tym zna Ci go złożył to śmiało można szaleć.....


P.s. po każdym użyciu nitrometanu silnik trzeba wypłukać WD-40 i zalać ARO (After Run Oil). inaczej nitrometan robi wżery w aluminium i silnik wędruje na złom.
kodzio1111
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4/12/2010, 21:45

Postprzez rosa » 4/12/2010, 22:08

za nastepny wykop archeologiczny dostaniesz warna, podejrzewam ze autora tematu już dawno niema na forum. Pierwszy post powinieneś umieścić w powitalni.
Przeczytaj regulamin


A tak przy okazji temat przenoszę do odpowiedniego działu :D
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez RUTRA.RD » 6/12/2010, 12:02

przynajmniej wszytko jasno wyjaśnił na przyszłość

a jak wygląda żywotność takiego silnika tak wysilonego ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez grunder » 6/12/2010, 16:44

na pewno musi być skrócona, standardowe nie wytrzyma, wszystko musi być co najwyżej kute, aby wytrzymało aż taką moc.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez skwy » 6/12/2010, 17:43

Normale silniki spalinowe są obliczone na spalanie paliwa benzynowego lub oleju napędowego.
Zamieniając paliwo trzeba się liczyć że skróceniem żywotności silinika.
Ale jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez TroyaN1984 » 7/12/2010, 21:38

hmmm dobra faza :) Chętnie spóbowałbym ale boje sie ze urywający się tłok urwie mi jajca :D
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
Avatar użytkownika
TroyaN1984
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
Lokalizacja: Elk/ Białystok

Postprzez mlod@1 » 7/12/2010, 23:11

TroyaN1984 napisał(a):hmmm dobra faza :) Chętnie spóbowałbym ale boje sie ze urywający się tłok urwie mi jajca :D

haha dobre


za kazdy nastepny post nic niewnoszący do tematu Ty i kolega wyzej dostaniecie warna
rosa
yamaha xj900,
Avatar użytkownika
mlod@1
Świeżak
 
Posty: 145
Dołączył(a): 1/5/2010, 15:37

Postprzez lutecki » 7/12/2010, 23:48

Nitrometan jako, że zawiera alkohol jest bardzo suchy, a do uszkodzenia silnika już chyba bardzo blisko :)
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gfgfgf » 8/12/2010, 00:58

dziure w tloku wypali
mieszanka 1:18 lub 16
olej castrol racing m jak dobrze pamietam najlepszy olej do dwusow ale tylko na zamowienie , nie wiem czy nadal produkuja ,ale pare lat temu najlepszys a jezdzilem na wszystkim , tuleje musza miec nikasil
i uwazaj bo przymrozisz sobie jajka o zbiornik
Avatar użytkownika
gfgfgf
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15/10/2010, 22:14

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr