Zobacz wÄ…tek - Kawasaki KMX 125/ problem obroty-moc.
NAS Analytics TAG

Kawasaki KMX 125/ problem obroty-moc.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki KMX 125/ problem obroty-moc.

Postprzez witbike » 12/4/2008, 17:35

Mam KMX 125 i problem jest w tym że motor nie chce się dobrze wkręcać na obroty mianowicie: jeżeli mu odkręcam powoli manetkę to idzie i ładnie wchodzi na obroty - spokojnie te 9 tysięcy. Problem zaczyna się gdy chce mu gwałtownie odkręcić manetkę - wtedy silnik jakby zaczynał strzelać a nie wkręcać w obroty (słychać jakby takie przerywanie i gdyby dłużej tak pojeździł to by zarzuciło świece). Jak jest na 6 biegu to nie mogę wejść dalej niż do 6 tysięcy obrotów, na 5 do 7 dojdzie i nic więcej.
Oddałem go do mechanika wyregulował gaźnik i nadal nie mogę odkręcić mu do końca manetki bo zaczyna pierdzieć zamiast iść w moc.

Co może być przyczyną?

W ogóle to KMX powinien lekko raczej stawiać na koło, tymczasem mój nie chce, nawet gdy sam pomagam mu ciałem. Blokady?
witbike
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42


Postprzez lysy5g1 » 12/4/2008, 18:07

zła regulacja?
za dużo oleju w paliwie?
simmering na wale?
padnięta świeca?

jak widzisz, mutum potencjalnych powodów... ;)
MMMOTÓRR!!
lysy5g1
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 28/3/2008, 18:30


Postprzez witbike » 12/4/2008, 18:29

lysy5g1 napisał(a):zła regulacja?
za dużo oleju w paliwie?
simmering na wale?
padnięta świeca?

jak widzisz, mutum potencjalnych powodów... ;)



-nie leje mieszanki - dozownik ;)
-simering trzeba sprawdzić (można prosić o dokładniejsze napisanie o co chodzi?)
-świeca się pali, czy może być tak że przy wyższych obrotach "gaśnie"?


A zapłon może być walnięty? Moduł zapłonowy?


Pozdrawiam.
witbike
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42

Postprzez kreska » 12/4/2008, 18:36

jedną z możliwości jest także zasyfiony tłumik.
"...cztery kola poruszają ciało, dwa poruszają dusze..."
kreska
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez witbike » 12/4/2008, 18:46

Niestety to też odpada - dosłownie, bo dzisiaj jak jechałem to odpadł mi :D i jeździłem z samą rurką. ;)







Muszę jeszcze dodać że nie mam gąbki w filtrze powietrza ...
witbike
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42

Postprzez pawlak200192 » 12/4/2008, 20:45

:lol:
2t musi miec tłumik i odpowiedni filtr- od teg opowinienes zacząc :!:

Wymien swiece, wyczysc gaznik i wyreguluj go.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez simonw » 13/4/2008, 01:15

1. Co do simeringów jest osobny temat. Natomiast co ma wkrecanie sie na oborty do nieszczelnosci nie wiem. Najpewnikiem zupelnie nic, i to wlasnie jest poprawna odpowiedzia.

2. Tak jak pisze pawlak, 2T dziala nieco inaczej i kompletnosc ukladu wydechowego jest bardzo wazna (a takze "seryjnosc").

3. Byc moze jest motocykl jakos blokowany - poszukaj na forum poprzez opcje szukaj,czy nie bylo podobnego tematu. Niestety niewdzieczna rola moja polega na pilnowaniu, by szukac na forum a nie zadawac kolejne podobne pytania. na 99% jesli sa jakies blokady to juz jakis ghost rider pytal o to i zapewne udzielono mu odpowiedzi.

4. Moze byc po prostu brudny gaznik, badz zle wyregulowany i raczej to wydaje sie prawdopodobne - rzecz od ktorej mozna zaczac, bo i tak nie zaszkodzi a na poczatku sezonu jest wskazane.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez witbike » 13/4/2008, 10:03

Już pisałem że gaźnik jest wyczyszczony i wyregulowany.
Teraz zostaje tylko świeca i te simmeringi jeśli coś.

Jeszcze jedno - na tłumiku zostaje taki mokry nagar (czarny). Może to pomoże w ocenie problemu?
witbike
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42

Postprzez gba4 » 13/4/2008, 11:54

Sprawdz jakiego koloru jest swieca i wymień ją na nową.
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Adam M. » 13/4/2008, 16:41

Zapomnij o jakichkolwiek osiagach w tym moto bez filtra i tlumika :)

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez witbike » 13/4/2008, 18:43

Czy można narazie (bo nie mogę znaleźć nigdzie dobrej gąbki do filtra) włożyć taką zwykłą do mycia chociaż? Wiem że to trochę głupie rozwiązanie ale dopóki nie będę miał dobrej?
witbike
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê