Kawasaki KMX 125/ problem obroty-moc.
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kawasaki KMX 125/ problem obroty-moc.
Mam KMX 125 i problem jest w tym że motor nie chce się dobrze wkręcać na obroty mianowicie: jeżeli mu odkręcam powoli manetkę to idzie i ładnie wchodzi na obroty - spokojnie te 9 tysięcy. Problem zaczyna się gdy chce mu gwałtownie odkręcić manetkę - wtedy silnik jakby zaczynał strzelać a nie wkręcać w obroty (słychać jakby takie przerywanie i gdyby dłużej tak pojeździł to by zarzuciło świece). Jak jest na 6 biegu to nie mogę wejść dalej niż do 6 tysięcy obrotów, na 5 do 7 dojdzie i nic więcej.
Oddałem go do mechanika wyregulował gaźnik i nadal nie mogę odkręcić mu do końca manetki bo zaczyna pierdzieć zamiast iść w moc.
Co może być przyczyną?
W ogóle to KMX powinien lekko raczej stawiać na koło, tymczasem mój nie chce, nawet gdy sam pomagam mu ciałem. Blokady?
Oddałem go do mechanika wyregulował gaźnik i nadal nie mogę odkręcić mu do końca manetki bo zaczyna pierdzieć zamiast iść w moc.
Co może być przyczyną?
W ogóle to KMX powinien lekko raczej stawiać na koło, tymczasem mój nie chce, nawet gdy sam pomagam mu ciałem. Blokady?
- witbike
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42
lysy5g1 napisał(a):zła regulacja?
za dużo oleju w paliwie?
simmering na wale?
padnięta świeca?
jak widzisz, mutum potencjalnych powodów...
-nie leje mieszanki - dozownik

-simering trzeba sprawdzić (można prosić o dokładniejsze napisanie o co chodzi?)
-świeca się pali, czy może być tak że przy wyższych obrotach "gaśnie"?
A zapłon może być walnięty? Moduł zapłonowy?
Pozdrawiam.
- witbike
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42

2t musi miec tłumik i odpowiedni filtr- od teg opowinienes zacząc

Wymien swiece, wyczysc gaznik i wyreguluj go.
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
1. Co do simeringów jest osobny temat. Natomiast co ma wkrecanie sie na oborty do nieszczelnosci nie wiem. Najpewnikiem zupelnie nic, i to wlasnie jest poprawna odpowiedzia.
2. Tak jak pisze pawlak, 2T dziala nieco inaczej i kompletnosc ukladu wydechowego jest bardzo wazna (a takze "seryjnosc").
3. Byc moze jest motocykl jakos blokowany - poszukaj na forum poprzez opcje szukaj,czy nie bylo podobnego tematu. Niestety niewdzieczna rola moja polega na pilnowaniu, by szukac na forum a nie zadawac kolejne podobne pytania. na 99% jesli sa jakies blokady to juz jakis ghost rider pytal o to i zapewne udzielono mu odpowiedzi.
4. Moze byc po prostu brudny gaznik, badz zle wyregulowany i raczej to wydaje sie prawdopodobne - rzecz od ktorej mozna zaczac, bo i tak nie zaszkodzi a na poczatku sezonu jest wskazane.
2. Tak jak pisze pawlak, 2T dziala nieco inaczej i kompletnosc ukladu wydechowego jest bardzo wazna (a takze "seryjnosc").
3. Byc moze jest motocykl jakos blokowany - poszukaj na forum poprzez opcje szukaj,czy nie bylo podobnego tematu. Niestety niewdzieczna rola moja polega na pilnowaniu, by szukac na forum a nie zadawac kolejne podobne pytania. na 99% jesli sa jakies blokady to juz jakis ghost rider pytal o to i zapewne udzielono mu odpowiedzi.
4. Moze byc po prostu brudny gaznik, badz zle wyregulowany i raczej to wydaje sie prawdopodobne - rzecz od ktorej mozna zaczac, bo i tak nie zaszkodzi a na poczatku sezonu jest wskazane.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości