Tłumik Carbon Akrapovic
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Tłumik Carbon Akrapovic
Witam wszystkich!
Mam problem z tłumikiem, a mianowicie kupilem motocykl Honde CBR F4
po małym szlifie ale mam uszkodzony tłumik carbon Akrapowic (przetarty na wylot w jednym miejscu) Moje pytanie: Czy jak skróce tłumik o jakies 2-3 cm czy duzo motocykl straci na mocy? Ewentualnie jakis warsztat w trojmiescie gdzie kleją carbon i czy w ogole da sie to naprawic?
gg-9356088
Pozdrawiam
Mam problem z tłumikiem, a mianowicie kupilem motocykl Honde CBR F4
po małym szlifie ale mam uszkodzony tłumik carbon Akrapowic (przetarty na wylot w jednym miejscu) Moje pytanie: Czy jak skróce tłumik o jakies 2-3 cm czy duzo motocykl straci na mocy? Ewentualnie jakis warsztat w trojmiescie gdzie kleją carbon i czy w ogole da sie to naprawic?
gg-9356088
Pozdrawiam
GSXR750--->HONDA CBR600 F4---> chwila nieuwagi zony GSXR 1000 K3;)
PER ASPERA AD ASTRA
PER ASPERA AD ASTRA
- Fireman
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:34
- Lokalizacja: Sopot
Nieskracaj tłumika. W prasie motocyklowej i na allegro jest gosc który naprawia tłumiki karbonowe. Mysle, ze to bedzie najsensowniejsze rozwiązanie
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
-
mlody-pawel - Świeżak
- Posty: 343
- Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
- Lokalizacja: Kraków
najlepiej to by Ci zrobil org. wydech z tej serii a nie zadne pseudo tjune- wydechy a tym bardziej nie "carbonowe". Natomiast zbudowanie go z wlokna weglowego nie sprawia ze dodaje ci mocy, wrecz przeciwnie :> Aczkolwiek marketing jest tak silny, ze wszyscy wierza iz zmiana wydechu sprawia ze od razu polecisz "czysta" i pojdzie na gume z 4rki z gazu :]
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
No tak, ominęła nas moda drifftu, ale od karbonu nie uciekniemy... ehh. No, nieważne. Chciałem powiedzieć tylko, że jednak układ wydechowy może nieznacznie zmienić charakterystykę pojazdu. Jednak, jak (powstań) Szymon (spocznij) zauważył, to nie nalepki mocy więc nie spodziewajmy się cudów.
Ingerencja natomiast w tą pustą rurę z bitumiczną okładziną nie jest dobrym pomysłem. Mimo wszystko tłumik jest projektowany a nie spawany z tego, co fajniej wygląda.
Ingerencja natomiast w tą pustą rurę z bitumiczną okładziną nie jest dobrym pomysłem. Mimo wszystko tłumik jest projektowany a nie spawany z tego, co fajniej wygląda.
//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
-
InSiDe - Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości