Zobacz wątek - Jazda 125:) na tylnej gumie:) co i jak czy
NAS Analytics TAG

Jazda 125:) na tylnej gumie:) co i jak czy

i inne małe pojemności
_________

Jazda 125:) na tylnej gumie:) co i jak czy

Postprzez fekner » 3/4/2008, 08:11

:twisted: Wiem ze jest w dziale techniki jazdy taki temat ale nie moge znalesc jazdy na 125:) czy da rade wogoel przejechac kawalek na jednym kole?czy latwo sie taki motorek stawia? z przodu mam zebatke 14 a z tylu seria :lol:

:> na youtubie widzialem jak nawet chlopaczek z polski dawal rade:)
Życie zaczyna sie. . . . . . . dopiero powyzyej 8 tys obrotów:)
Avatar użytkownika
fekner
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
Lokalizacja: Nysa


Postprzez marcio » 3/4/2008, 15:22

no baaa pewno ze da rade, na wszystkim da rade gume zrobic :)
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo


Postprzez Fenek16 » 3/4/2008, 15:28

co za problem...

Tez teraz się biore za robienie gumy.


Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez pawlak200192 » 3/4/2008, 15:33

Wstajesz na tylnich podnórzkach, ewentualnie jedna noga na heblu druga z tylu, wkręcesz na wyskokie obroty i strzał ze sprzęgła.
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez marcio » 3/4/2008, 21:26

moze od razu nie strzelac ze sprzegla tylko niech sobie poprobuje z gazu... na pewno dobrze poderwie jak 2t
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo

Postprzez jogiseq » 3/4/2008, 21:41

marcio napisał(a):moze od razu nie strzelac ze sprzegla tylko niech sobie poprobuje z gazu... na pewno dobrze poderwie jak 2t


Chyba mówisz o 600-ce :p

Heh szczerze to dobrze zrobioną 50-kę (no po tuningu zazwyczaj 70- 80ccm) z zębatkami na przyśpieszenie postawisz na koło :D
Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest :)
Avatar użytkownika
jogiseq
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
Lokalizacja: Iława

Postprzez pawlak200192 » 4/4/2008, 15:06

marcio napisał(a):moze od razu nie strzelac ze sprzegla tylko niech sobie poprobuje z gazu... na pewno dobrze poderwie jak 2t



Z gazu nie da rady w 2t bo jak juz rwie z tych obrotów od których silnik ożywa to po chwili odcina i koniec.

jogiseq- zwykłą 50-yke mozna wyrwac na gume moj dawny kupel jest przykładem: http://pl.youtube.com/watch?v=1y0YUfNicvI

Autorowi chodziło o 125 więc prosze tzr 125: http://pl.youtube.com/watch?v=tKEOcNlV5Y8
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez marcio » 4/4/2008, 15:12

ja swoja 70 wyrywam z gazu tylko troche odchylić sie trzeba, z zembatkami 14-43.. fakt faktem ze dlugo na tym samym biegu na gumie nie pojedziesz....
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo

Postprzez Fenek16 » 4/4/2008, 15:33

marcio nie wiem czy zauwazyłeś, ale NSR troche rózni się od Twojego SM konstrukcyjnie...

Takie motorki jak SM nic sobie nie robią z jazdy na tylnim, do nauki takich rzeczy idealne. :wink:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez mastero33 » 4/4/2008, 18:57

najlepiej uczyc sie tego na crossach albo sm,bo do tego mozna powiedziec ze sa stwozone:),oczywiscie scigaczem tez,ale tu konstrukcja jest nizej ziemi..
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]

[: Jedyna taka :]
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez Fenek16 » 4/4/2008, 19:34

A co ma do tego to ,że konstrukcja jest niżej ziemi? :roll: :roll: :roll:

Mastero33, zauważyłem, że w kazdym temacie musisz wsadzić swoje cztery litery jak już wejdziesz na forum. No ok, jesli masz coś sensownego do powiedzenia i ma to w jakimś sensie pomóc to tak, ale jesli w połowie tematów nabijasz sobie poprostu licznik pod avatarem, a trzeciej ćwiartce powtarzasz to co napisali inni tylko włąsnymi slowami to moze daruj sobie, ok? :roll: Moderatorzy tutaj pensji nie dostają, a czytać to wszystko musza i tracić czas... :roll: :roll: :roll:

I nie myśl sobie, że chce Cie tu wkur*** czy coś i się nie obrażaj.
Ja poprostu prosze Cie grzecznie - troche mniej tych postów.Ok? Kazdemu się zdarza...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Landryss25 » 4/4/2008, 19:42

Jemu z tym że konstrukcja niżej ziemi chodziło chyba o to że środek ciężkości jest położony niżej i potrzeba więcej mocy żeby poderwać koło, z tym to się zgodzę. Ale w sumie Fenek to masz racje.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez marcio » 4/4/2008, 22:20

no dobra ale ścig 125 do postawienia na gume chyba nie jest jakiś zły jak sie go trochę odciągnie do tyłu, myśle że z gazu zrobi kółko?? zresztą nie jeździłem nigdy jakąś 125 scigiem ale tak mi sie wydaje..

fekner dajesz rade go poderwać?
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo

Postprzez kravec » 4/4/2008, 22:25

marcio napisał(a):no dobra ale ścig 125 do postawienia na gume chyba nie jest jakiś zły jak sie go trochę odciągnie do tyłu, myśle że z gazu zrobi kółko?? zresztą nie jeździłem nigdy jakąś 125 scigiem ale tak mi sie wydaje..

fekner dajesz rade go poderwać?


a ja mysle ze nie jest tak latwo... i bez sprzegla tak dobrze nie wejdzie
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez jogiseq » 4/4/2008, 23:58

Chcąc, nie chcąc 125 są trochę cięższe od 50, więc nie można rozumować że jeśli jest o 75ccm większa pojemność to i moc większa o 150%..

125 nie są tak wyżyłowane jak 50, do tego dochodzi waga i postawienie z biegu na koło wiąże się tu z ogromnymi umiejętnościami. Bo jest to możliwe, przecież niby wszystko jest możliwe, ale to zrobią zawodowcy ;p

Oczywiście mowa tu o standardowych "ścigaczach", bez tuningu.


Z resztą..
Pytanie było w temacie czy da radę poderwać 125 na koło. Tak, da radę. Motor zapewni ci wystarczającą ilość mocy, która w połączeniu z umiejętnościami zaowocuje długimi dystansami pokonanymi na kółeczku. :)

Pozdrawiam
Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest :)
Avatar użytkownika
jogiseq
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
Lokalizacja: Iława

Postprzez Fenek16 » 5/4/2008, 07:57

Landryss też tak na poczatku myślałem, ale potem doszedłem do wniosku, ze "kontrukcja jest nizej ziemi" to nie "Srodek ciezkości jest umieszczony w innym miejscu"

Ale mniejsza z tym... - nieistotne

Ja niedługo zaczne ćwiczyć (dopuki się nie rozwale :roll: ) to zdam wam relacje jak idzie :wink:


Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez fekner » 5/4/2008, 10:13

Ja prubuje tylko najgorsze jest to w 125 znaczy sie w 2t w dolnych obrotach nie jadzie wogole a dac powyzej 8 tys obrotow i strzelic z przegla to jak narazie boje sie bo nie wiem jak zochowa sie maszynka czy nie naktryje sie nia i przytule mocno:)
Życie zaczyna sie. . . . . . . dopiero powyzyej 8 tys obrotów:)
Avatar użytkownika
fekner
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
Lokalizacja: Nysa

Postprzez Movi » 5/4/2008, 11:06

Miałbym takie same obawy, że moto mnie "nakryje"

W każdym razie wydaje mi się, że na początku trzeba próbować w ogóle poderwać moto chociaż na chwile i wtedy się lepiej wyczuje, żeby nie doszło do wyrwania moto albo nakrycia się nim. Nie mam doświadczenia większego w tym więc pisze jak mi się wydaje, nie przywiązujcie większej wagi :D
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Cebra125 » 5/4/2008, 11:12

Kurde ja probuje swoim derbi 125 sm(4t),ale nic mi nie wychodzi,jak strzelam ze sprzegla to slizgaja sie tylko tylne kola i nic......ma ktos jakas rade??
Derbi Senda 125 sm....CUDO!
Cebra125
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 7/3/2008, 12:23

Postprzez Landryss25 » 5/4/2008, 11:22

Ja swoje suzuki ts125 stawiam na koło z gazu i nie mam problemu ze zrobieniem pionu, jest to kwestia wyczucia obrotów w jakich silnik 2t najlepiej ciągnie. Pracuję nad równowagą bo raz poderwę za słabo a czasami muszę się ratować tylnym hamulcem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na gr