Zobacz wątek - jak rozpoznac czy to uszczelniacze zaworowe czy pierścienie
NAS Analytics TAG

jak rozpoznac czy to uszczelniacze zaworowe czy pierścienie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

jak rozpoznac czy to uszczelniacze zaworowe czy pierścienie

Postprzez grucha87 » 30/3/2008, 14:40

witam.j.w.Jak rozpoznać.Jakie są symptomy?
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44


Postprzez Grubas » 31/3/2008, 12:19

ale kopci czy kompresja słaba ?
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań


Postprzez grucha87 » 31/3/2008, 15:29

ok.Dodam jeszcze że nie dymi mi cały czas. Jedynie gdy dodam gazu kopci.Czy to w czymś pomoże(w określeniu co jest do wymiany?)

A kompresji nie miezyłem.Ale siły ma dość.Więc chyba kompresja ok.
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez skwy » 1/4/2008, 06:18

Pierścienie do wymiany.Albo zestaw szlif+nowy kpl.tłok
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Grubas » 1/4/2008, 11:28

No to zacznij kolego od pomiaru kompresji zgodnie z kanonami sztuki. Uszczelniacze raczej kopcą na zimnym, potem olej się wypala.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez skwy » 1/4/2008, 17:10

Grubas napisał(a):No to zacznij kolego od pomiaru kompresji zgodnie z kanonami sztuki. Uszczelniacze raczej kopcą na zimnym, potem olej się wypala.



Muszę sprostować troszkę.
Jeśli uszkodzone są uszczelniacze zaworowe to silnik kopci tylko przy nagłym przymknięciu przepustnicy i nieważne czy silnik jest zimny czy ciepły.

Dodam jeszcze że jeśli uszkodzone(zużyte)są pierścienie to jest odwrotnie przy nagłym otwarciu przepustnicy wtedy pojawia się charakterystyczny niebieskawy dym.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez adrianCB » 1/4/2008, 20:16

Dokładnie jak Kolega wyżej pisze. Nieszczelne uszczelniacze zaworów jest szczególnie prosto zdiagnozować jeśli motor przy zmianie biegów puszcza "dymka".
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez grucha87 » 1/4/2008, 20:40

no to u mnie przy dodawaniu gazu dymi.;/.Czyli pierscionki;/
grucha87
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr