gs 500 -mala zagadka
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
he he ja raz ruszałam na stacji benzynowej
przed całą rodziną wlepioną w szybę bo laska na motocyklu
i z wrażenia stopki zapomniałam złożyć, daleko nie ujechałam
ale rodzinka była wyrozumiała i się wszyscy zaczęli patrzeć w lewo
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
przed całą rodziną wlepioną w szybę bo laska na motocyklu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
i z wrażenia stopki zapomniałam złożyć, daleko nie ujechałam
ale rodzinka była wyrozumiała i się wszyscy zaczęli patrzeć w lewo
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
Kaja - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2178
- Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
- Lokalizacja: Wawa
spazz napisał(a):to jak mam gasic? jezdzic do czasu az benzyne cala silnik zje???????? gadaj nam tu zaraz dziewczyno!
Zdecydowanie powinno się moto gasić kluczykiem. Przyczyna jest prosta - po odłączeniu tylko awaryjnym cały czas palą się światła - jeśli odejdziecie od motocykla i nie zwrócicie uwagi, że wciąż się palą - to po akumulatorze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poza tym - w niektórych motocyklach nie jest to szeregowo na jednym kablu (np. w niektórych Hondach), i po odłączeniu tylko awaryjnym prąd wciąż idzie na moduł, cewkę itd - i można sobie co nieco spalić
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
WR81
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Where my white horse rides
-
Wiewiór81 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 632
- Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
- Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz
spazz napisał(a):panie wiewieor za ciezko haruje na mojego malego bobasa b6 zeby kluczyk zostawiac w staycjce jak sie oddalam od niego na pol metra! a w suzuki tez ta cewka pod napieciem pozostaje?
Ok, ale ostatnio na przykład jak gościłem u Tomka Kulika w szkole jazdy - kursant zostawił tak moto na godzinkę na długich akurat tak, że nikt uwagi nie zwrócił, że się świeci jak, ekhem, psu jajca... i trzeba było pchać
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W suzuki - nie wiem, trzeba by spojrzeć na diagram okablowania - ale na ogół nie. Pewnie co model, to inaczej. Co nie zmienia faktu, że po coś to nazwali "awaryjnym" odcięciem zapłonu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Więc padnijcie na kolana przed Kają, co wiedziała, żeby wyłączać kluczykiem
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
WR81
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Where my white horse rides
-
Wiewiór81 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 632
- Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
- Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz
spazz napisał(a):przed kaja to ja z mila checia... ]:->
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
spazz ja ostatnio zostawiłam kluczyki dwa razy i poszłam sobie
zadowolona i uśmiechnięta do domu
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
ale moja kochana hondzina taka brzydka, że nikt nie chciał
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
i całe szczęście bo chyba bym się pocięła ...
-
Kaja - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2178
- Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
- Lokalizacja: Wawa
motoman napisał(a):No dobra, ale tak konkretnie, czym się różni wyłaczenie moto kluczykiem a przyciskiem, chodzi mi o różnice dla silnika, nie wiem w układzie zasilania, module itd??
Tak konkretnie, to w 90% przypadków niczym
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Where my white horse rides
-
Wiewiór81 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 632
- Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
- Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz
Wiewiór81 napisał(a):motoman napisał(a):No dobra, ale tak konkretnie, czym się różni wyłaczenie moto kluczykiem a przyciskiem, chodzi mi o różnice dla silnika, nie wiem w układzie zasilania, module itd??
Tak konkretnie, to w 90% przypadków niczym
Do czasu niczym. Sam nie mogę się oduczyć nawyku klikania czerwonego. A nauczka to przepięcie na module chyba, co kosztuje :/
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
Nie bede zakładał nowego tematu. To jest link do servisówki video GS500E.
Może komuś pomoże.
Pozdrawiam.
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 3&q=gs+500
Może komuś pomoże.
Pozdrawiam.
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 3&q=gs+500
- dosiek77
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
- Lokalizacja: Mokotów
Ktos tego szkukał.
http://www.blackbears.ru/manual/files/S ... fiches.zip
Bardzo długo się ściąga ale jest wszystko.
http://www.blackbears.ru/manual/files/S ... fiches.zip
Bardzo długo się ściąga ale jest wszystko.
- dosiek77
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
- Lokalizacja: Mokotów
Hoffamn ja mam suze z 91' i jak wylacze ja czerwonym bajerem to swiatelka nadal mi sie pala wiec nie tylko w nowszysch wersjach zostaja zapalone...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości