Zobacz wątek - Hornet 600 zebatka tył 45-47 zębów - zachowanie motocykla ?
NAS Analytics TAG

Hornet 600 zebatka tył 45-47 zębów - zachowanie motocykla ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Hornet 600 zebatka tył 45-47 zębów - zachowanie motocykla ?

Postprzez Tamburini_2006 » 24/3/2008, 11:55

witam,

mam mały problem. wymieniam zębatki w moim hornecie. i nie wiem teraz jaką kupić na tył - 42, 45 czy 47 zębów. powiem że najbardziej interesuje mnie 45 zębów.

ale chodzi mi teraz żeby ktośmi powiedział jaki jest spadek v max ? bo to mnie najbardziej interesuje.

będe bardzo wdzieczny za odpowiedz.

pozdrawiam
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin


Postprzez edwin » 24/3/2008, 13:22

ja bym kolego obstawiał no 45 lub 47 zębów bo czym więcej zębów z tyłu to motocykl będzie lepiej przyśpieszał a co do v-max to przyznaj z tą prędkością jeżdzi się raz na ruski rok
edwin
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/3/2008, 12:10
Lokalizacja: Tomaszów Maz


Postprzez falconiforme » 24/3/2008, 16:45

na tyle 2 zęby więcej to około 96 km/h zamiast 100km/h. Czy na pewno większa zębatka wejdzie w łańcuch który masz. Czy raczej nie powinieneś kupić całego zestawu napędowego?
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Tamburini_2006 » 24/3/2008, 22:24

tzn. nie napisałem wcześniej ale planuje kupić cały zestaw, 2 zębatki i łańcuch :)
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin

Postprzez drat_wa » 25/3/2008, 15:13

Witam,
Ja wstawiłem sobie 47zębów. Co do max to nie było kiedy sprawdzić bo pogoda nie za bardzo i wycieczke miałem tylko do CPN. Jak na 42 zębach przy 130km/h miałem ok. 6000 obrotów to teraz jest o jakieś 200 więcej, za to przyśpieszenie bez porównania.
drat_wa
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3/6/2007, 18:21

Postprzez Tamburini_2006 » 25/3/2008, 17:07

to super 6 tys. to jeszcze nie jest źle :)

gdzieś tutaj lata wzór według którego można obliczyć sobie v max. i wyszło mi że przy 47 zębach to będzie 195km\h

no ale z taką prędkością jeżdze tylko na autostradzie i to nie za czesto, więc chce siępobawić w delikatny stunt ;P
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin

Postprzez drat_wa » 1/4/2008, 13:05

Witam,
Muszę sprostować wcześniejszą wypowiedź, mianowicie prędkość licznikową należy pomnożyć przez 0,903 (stosunek przełożeń przed i po wymianie) i tak np. przy 200km/h ze wskazań licznika mamy 180km/h rzeczywiście.

POZDRAWIAM
drat_wa
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 3/6/2007, 18:21

Postprzez Tamburini_2006 » 1/4/2008, 19:11

tak w sobote załorzyłem zębatke 47 zębów na tył. i moge to potwierdzić. prędkość jest rzeczywiście większa o 1km/h na każde 10km/h.

ale fajna zabaweczka teraz jest :P z resztą jak każdy hornet tyle że ten jest teraz bardziej zrywny :P
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê