APRILIA 250 RS
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
APRILIA 250 RS
Czesc chcialbym sie od kogos dowiedziec jakie sa plusy i minusy tego motocykla ? Jest to pierwszy motocykl ktory chce dla siebie kupic w sobote jestem juz umowiony w niemczech. ile to pali jak z czesciami ?? prosze o szybka odpowiedz kogos madrego 

- kwiatek56
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 13/3/2008, 09:56
Plusy:
V-max ponad 200
fajnie wygląda
Minusy:
pali pewnie z 7 litrów na 100
A teraz za odpowiedź napisz za ile masz ta Rs kupic,bo tez w przyszłości chce.
V-max ponad 200
fajnie wygląda
Minusy:
pali pewnie z 7 litrów na 100
A teraz za odpowiedź napisz za ile masz ta Rs kupic,bo tez w przyszłości chce.
-
Valentino-Rossi-46 - Bywalec
- Posty: 570
- Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
- Lokalizacja: Wyrzysk
z tego co pamiętam to w tym Rs jest specyficzny przebieg momenty....dość stromy...ale za to przyśpieszeniem nie grzeszy
...a i na pewno do minusów można zaliczyć jeszcze to że żywotność tego silnika też jest pewnie bardzo ograniczona
...a i na pewno do minusów można zaliczyć jeszcze to że żywotność tego silnika też jest pewnie bardzo ograniczona
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Nie miałem okazji sie przejechac ale widziałem raz jak to zapie...... masakra nigdy nie powiedział bym że 250 tak cisnie . Wszystkie 500 typu cb czy gs zostawia w tyle . Co do awaryjnoście sie nie wypowiem widziałem ten motocykl w niemczech tam jest mnostwo serwisów aprilli , wiec ludzie się nie martwią . W polse jak zawsze z częściami i serwisem może byc problem .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
czy ciężko to ogarnąć to niewiem , ale jazda tym jest męcząca. Schodzisz z czerwonego pola to motocykl już praktycznie nie jedzie, znowu wchodzisz na czerwone pole i silnik dostaje kopa - takie już są dwusówy...
Spalanie napewno ponad 10 , 7 to może palić jak sobie pyrkasz i masz zarzyganą końcówkę i cylinder olejem...
Ja bym sie w to nie bawił...
Z częściami to lipa , na allegro nic niema praktycznie ,trzeba załatwiać u dystrybutora
Spalanie napewno ponad 10 , 7 to może palić jak sobie pyrkasz i masz zarzyganą końcówkę i cylinder olejem...
Ja bym sie w to nie bawił...
Z częściami to lipa , na allegro nic niema praktycznie ,trzeba załatwiać u dystrybutora

jest:
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar
)
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co?

cipkowóz (różowy komar

fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r

-
thor - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 8/8/2006, 14:54
- Lokalizacja: Wójtowo
7 pali jak jezdzisz normalnie i co jakis czas odkrecasz do czerwonego.... a naprawde juz jedzie od 7500 obrotow (czerwone pole zaczyna sie od 12) wiec kawalek jest.... dla jako takiego rozeznania: 1'ka- 80, 2'ka- 120, 3'ka- chyba 155 okolo...
w sumie ja na nia wsiadlem jako swierzak- po tzr 50... ale pcozatek byl ciezki- moto ma taka fajna geometrie ze nie moglem calkiem stabilnego kursu zlapac, ale da sie jezdzic spokojnie do 7000 tys obrotow na poczatek... po krotkim czasie sobie coraz to wyzej krecisz i sie oswajasz. Heble sa zylety- 2 razy po 4 tloczki w zaciskach brembo na taki maly motocykl naprawde dobrze dzialaja.
Za to ogromny klopot jest z czesciami- bardzo slabo dostepne (albo ludzi sciagajacy czesci z Wloch- znajdziesz takowych na allegro, albo importer Aprilii w Krakowie- ceny bardzo wysokie i dlugi czas oczekiwania).
No i przypominam ze moto nie ma rozrusznika (mi to nie przeszkadzalo)
w sumie ja na nia wsiadlem jako swierzak- po tzr 50... ale pcozatek byl ciezki- moto ma taka fajna geometrie ze nie moglem calkiem stabilnego kursu zlapac, ale da sie jezdzic spokojnie do 7000 tys obrotow na poczatek... po krotkim czasie sobie coraz to wyzej krecisz i sie oswajasz. Heble sa zylety- 2 razy po 4 tloczki w zaciskach brembo na taki maly motocykl naprawde dobrze dzialaja.
Za to ogromny klopot jest z czesciami- bardzo slabo dostepne (albo ludzi sciagajacy czesci z Wloch- znajdziesz takowych na allegro, albo importer Aprilii w Krakowie- ceny bardzo wysokie i dlugi czas oczekiwania).
No i przypominam ze moto nie ma rozrusznika (mi to nie przeszkadzalo)
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Jak dla mnie to gra nie warta świeczki, nie jechałem tym ale jechałem RGV 250 a to bardzo podobny sprzęt, no więc po pierwsze albo odkręcasz do oporu wtedy silnik chodzi cały czas pomiędzy 10-12 tys obrotów i wydaje z siebie dźwięk jak piła sthila albo odpuszczsz troche gazu i masz wrażenie jakby otworzył ci sie spadochron bo przestajesz jechać. Zero płynności gaz działa w systemie zerowo jedynkowym. Poza tym za te pieniądze można kupić już w miare przyzwoitego gsxr 600 który nie hałasuje jak piła nie wymaga remontów co 25 tys i co najważniejsze nie będziesz musiał dorabiać sobie części pilnikiem bo aprilia rs 250 jest w polsce tak samo często spotykana jak Aston Martin 

-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
no widze ze na polskim rynku jest slabo z czesciami i nawet na allegro jest ich znikoma ilosc ale o czesci sie nie martwie bo mam dobrego znajomego w niemczech i czesci do wielu motocykli takze nie ma problemu no tyle ze firma....... i napewno troche trzeba dac za czesci
Dzieki za info i pozdrawiam !
dam zanac jak sprzecik sie sprawuje po niedzieli
Dzieki za info i pozdrawiam !
dam zanac jak sprzecik sie sprawuje po niedzieli

- kwiatek56
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 13/3/2008, 09:56
kravec napisał(a):7 pali jak jezdzisz normalnie i co jakis czas odkrecasz do czerwonego.... a naprawde juz jedzie od 7500 obrotow (czerwone pole zaczyna sie od 12) wiec kawalek jest.... dla jako takiego rozeznania: 1'ka- 80, 2'ka- 120, 3'ka- chyba 155 okolo...
(...)
No ladnego ma kopa - z GSem nie ma co porownywac bo blado (bardzo) by wyszedl. Takze respect dla tej maszynki

Chociaz teraz juz takie parametry nie robia na mnie wrazenia bo 2jke wbijam przy ~140

Ostatnio edytowano 15/3/2008, 20:08 przez MadboY, łącznie edytowano 1 raz
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
fajnie wyglada , fajnie jeździ. jak kogos stac na takia 250-tke to powinno go tez byc stac na czesci itp
wg mnie wyroznialoby sie na pewno 


Yamaha R1 RN19 

-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
Napewno jest to fajna zabawka na tor tak samo jak RGV ale na codzień nie jeździ sie tym za fajnie, jechałem na wspomnianej RGV i było naprawde kozacko ale gdyby to było moje moto to zmęczył bym sie nim po kilku dniach i do codziennego użytku wolał bym nawet Gs 500.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości