regulator i tajemniczy kabelek fzr600
Posty: 4
• Strona 1 z 1
regulator i tajemniczy kabelek fzr600
witam, jestem tu kompletnie fresch i potrzebuje pomocy fachowca,
rozpierzprzylem akumulator, bo prawdopodobnie regulator jest walnięty,
przy pomiarze napięcia pokazuje okolo 17, przy gazowaniu 20 Amp,
ale zagadką dla mnie jest jeden czerwony kabel który nie jest nigdzie podłączony, zakończony jakby złączką do innego kabla, w kostkach z modułu zapłonowego nie ma żadnego miejsca na kabel, co to może być.
czy moze ktos wie gdzie moglbym znalezc jakies schematy
jezeli ktos mniejwiecej mnie tu rozumie albo chciałby mi pomóc moze jak bym umieścił zdięcie to by pomogło,
z gory dzieki
rozpierzprzylem akumulator, bo prawdopodobnie regulator jest walnięty,
przy pomiarze napięcia pokazuje okolo 17, przy gazowaniu 20 Amp,
ale zagadką dla mnie jest jeden czerwony kabel który nie jest nigdzie podłączony, zakończony jakby złączką do innego kabla, w kostkach z modułu zapłonowego nie ma żadnego miejsca na kabel, co to może być.
czy moze ktos wie gdzie moglbym znalezc jakies schematy
jezeli ktos mniejwiecej mnie tu rozumie albo chciałby mi pomóc moze jak bym umieścił zdięcie to by pomogło,
z gory dzieki
- P_fzr600
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/8/2006, 22:19
- Lokalizacja: Gdańsk
Wydaje mi się że to jest kabelek serwisowy tylko że w tej kostce powinny iść dwa kabelki chyba.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
regulator może być dobry, a przyczyną tak wysokiego napięcia może być jedna z diód prostowniczych w alternatorze
Suzuki GSX 600F 94r.(sprzedane)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 99r.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 99r.
- rottweiler
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 12/8/2006, 22:06
- Lokalizacja: WROCŁAW
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości