Honda NSR 125 98' spory problem;/
			Posty: 22
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Honda NSR 125 98' spory problem;/
Witam kupielem Honde Nsr 125 tydzien temu,kupielm ja od chlopa w nowej rudzie,gdy przyjechalem wszsytko bylo ok motor palil na dotyk jezdzil itd,po przywiezieniu go do domu juz nie odpalil,oddalem go do znajomego mechanika wymienil plyny filtry swiece i mialo byc wszytko ok,dzis go odebralem i okazalo sie ze jak dluzej pochodzi i nagrzeje sie to gasnie 
 wstepna diagnoza to cylider i tlok do wymiany bo blokuje sie,druga opcja lozyska na wale czy jakos tak?mozliwe ze wymiana cpiersicenia cos da ale watpie bo komprecha jest slaba.czy jakos da sie cos z tym zrobic?bo podobno caly nowy zestaw tlok cylinder pierscienie itd kosztuja ok 1200 do 1700zl 
				
			- 
				

fekner - Świeżak
 - Posty: 21
 - Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
 - Lokalizacja: Nysa
 
- pawlak200192
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1724
 - Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
 
http://www.motor-tech.katowice.pl/  (otwórz link) Tulejowanie
http://www.125.pl (otwórz link) tu temat remąciku Nsr był duzo razy.
				
			http://www.125.pl (otwórz link) tu temat remąciku Nsr był duzo razy.
- Barors
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 7/3/2008, 10:08
 - Lokalizacja: Tarnów
 
SkÄ…d ta teoria ze 2 suw siÄ™ sypie co chwile? Moim zdaniem to taka trochÄ™ mongolska teoria 
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
No raczej z życia to nie. Bo miałem wiele styczności z 2t i naprawdę niewiele z nich się sypało tylko standardowy serwis. I co jakieś 20k km tłoczek albo cały cylinder ale to normalne. Motory w 2t do pewnej pojemności są lepsze niż 4t.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
Wcale 2t nie jest droższe w utrzymaniu. Jeśli się o taki silnik odpowiednio dba to spokojnie kręci się 20tyś. km a nawet więcej bez żadnego remontu.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
zastanawiam sie nad kupnem calego silnika na allegro albo cus:) poniewaz tlok byl juz tulejowany i cos chyba komus nei wyszlo przyciera sie z cilndrem z jedenj strony od gory,wal sie cos blokuje nwaet jak nie ma zalozonego cylindra .co doradzacie?
				
			- 
				

fekner - Świeżak
 - Posty: 21
 - Dołączył(a): 7/3/2008, 23:17
 - Lokalizacja: Nysa
 
To oddaj ponownie do tulejowania tam wywalą starą w wtłoczą nową tuleję a koszt to jakieś 300zł + tłok 400 i będzie to napewno lepsze rozwiązanie niż kupowanie drugiego silnika bo możesz trafić na taki sam.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
no nie wkurwiajcie mnie!!!! co to jest w ogóle za porównanie rs i nsr do cbr!!!! no to chyba jakiś żart....nie mam nic do cbr 125 bo ma dużo zalet takich jak trwałość, spalanie, dźwięk itp. ale przecież rs i nsr to flagowe sportowe motocykle w klasie 125, a cbr to nie oszukujmy sie turystyk!!!! osiągami dorównuje może ns1 80, i z tym moto można to porównywać!!!!
				
			- sebek954
 - Świeżak
 - Posty: 76
 - Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05
 
Głównie chodziło o 2t-4t a nie porównanie tych moto. Bo tam koleś przedstawiał jakieś mongolskie teorie o 2t.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
			Posty: 22
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość