HONDA NSR 50 zablokowana V-max 55km/h... jak to rozblokować?
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
HONDA NSR 50 zablokowana V-max 55km/h... jak to rozblokować?
Witam co zrobić z tym fantem mam hondę nsr 50 rocznik 1991 4 biegi
jedzie tylko 55km/h jak to rozblokować albo co trzeba kupić żeby to ulepszyć w miarę tanim kosztem nie mówię o zmianie cylindra czytałem że te nsr-ki idą pod 90 .... i jeszcze dodam że dochodzi do 10,5 tys . obrotów...czyli ok
oto ona
(otwórz link)
proszę o pomoc a zdjęcie dodaje żeby nie było niedomówień o jaki model chodzi
tylko nie odpisujcie mi poszukaj bo już szukałem 
jedzie tylko 55km/h jak to rozblokować albo co trzeba kupić żeby to ulepszyć w miarę tanim kosztem nie mówię o zmianie cylindra czytałem że te nsr-ki idą pod 90 .... i jeszcze dodam że dochodzi do 10,5 tys . obrotów...czyli ok
oto ona

proszę o pomoc a zdjęcie dodaje żeby nie było niedomówień o jaki model chodzi


- PiLu23
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
no nie wiem raczej dochodzi do 9000-9500
zębatkę zdawcza na ile zębów ?? a czy gaźnik jest przyczyną ?? bo koleś co się tym zajmuje powiedział żeby założyć gaźnik MBX 80 czy to też coś da??
http://allegro.pl/item319778619_zebatka ... d_atv.html
a zębatkę znalazłem taką
zębatkę zdawcza na ile zębów ?? a czy gaźnik jest przyczyną ?? bo koleś co się tym zajmuje powiedział żeby założyć gaźnik MBX 80 czy to też coś da??
http://allegro.pl/item319778619_zebatka ... d_atv.html
a zębatkę znalazłem taką
- PiLu23
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43
Ta tylnia jest dosyć spora zebatka, można by ja zmniejszyć... Ale tak zmieniasz zebtaki to tracisz na przyśpieszeniu, a jesli wymieniasz gaźnik to tylko zyskujesz wszystko, no ale paliwk też zasysać bedzie wiecej.
Pozdro
Pozdro
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Ale zamówiłem zdawczą 16 i gość mówił że będzie oki bo mówił że jak dam większą to sie zmuli
a czy filter i wydech też da coś jak zmienię ?? na sportowy oczywiście, na Mielochu widziałem fajne wydechy i filtry
a co do zębatek to przedstawia się tak
Przód 16z
Tył 47z myślę że w miarę dobra kofiguracja
edytuj posty-kravec

a czy filter i wydech też da coś jak zmienię ?? na sportowy oczywiście, na Mielochu widziałem fajne wydechy i filtry
a co do zębatek to przedstawia się tak
Przód 16z
Tył 47z myślę że w miarę dobra kofiguracja
edytuj posty-kravec
- PiLu23
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43
Nom, nawet bedzie większy v-max. Co do filtru to dobry stożek daje fajny dźwięk, ale nie polepszy znacznie osiągów przy fabryc znym gaźniku, tak samo jest z wydechem, na seryjnym cylindrze to nie będzie zadziwiający efekt...
Pozdro
Pozdro
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Tak, te piękne dane z reklam allegrowych stożków...
Jesli chcielibyśmy rzeczywiście dostać tę dodatkową moc to trezba kupić firmowy stozek za niemałą kasę i przeczyszczać go i nasączać co troche tylko
Bo jesli nie to moto bedzie się zalewało
Pozdro
Jesli chcielibyśmy rzeczywiście dostać tę dodatkową moc to trezba kupić firmowy stozek za niemałą kasę i przeczyszczać go i nasączać co troche tylko

Pozdro
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
ja na twoim miejscu zainwesował bym w ten gaznik, napewno sporo da.
obowiązkowo bedziesz musiał kupic takze kruciec ot mbx 80 lub przerobic oryginalny jezeli to mozniwe-chodzi mi tu o srednice łączenia z gaznikiem(prawdopodobnie da sie rozwiercic).
co do zembatek to proponuje z przodu tą co jest, a z tyłu 42.
obowiązkowo bedziesz musiał kupic takze kruciec ot mbx 80 lub przerobic oryginalny jezeli to mozniwe-chodzi mi tu o srednice łączenia z gaznikiem(prawdopodobnie da sie rozwiercic).
co do zembatek to proponuje z przodu tą co jest, a z tyłu 42.
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
no wiem że z filtrem tak jest ale ja nie mówię że tanie badziewie tylko markowe z mielocha ale to już mniejsz z tym a co do krućca to już mam tylko szukam gaźnika i czekam na zębatkę a późnij wydech metrakit albo leo vince ale tylko końcowy
- PiLu23
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43
no rzeczywiscie ten wydech bylby rozsadna sprawa. natomiasy nie polecalbym gaznika od 80. bo moze sie okazac ze kupisz i zacznie Ci sie zalewać . wymien w tym dysze na sportowe. a ty masz w tym membrane ? jak masz to pewnie na niej znajduje sie taki ogranicznik. zdejmij go. i wtedy zobacz. a czy ta nsr nie jest czasem na module bloknieta ?
-
RysiekGt125 - Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 17/7/2007, 22:19
- Lokalizacja: sochaczew
no na module nie może bo sie wkręca super na obroty i dochodzi do końca a co do gaźnika to nie jest do końca że się będzie zalewał bo to zależy jaki mechanik go wyreguluje i jak wyreguluje . Membramki mam i te ograniczniki są już wypieprzone ale to nic nie dawało bo on nie dostaje tyle mieszanki że go bloknie
- PiLu23
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43
która z tych dysz będzie dobra bo się na tym aż tak nie znam ... a skąd pewność że to da więcej niż gaźnik od 80 a i jeszcze co do gaźnika to mtx/mbx 80 ma tylko 2mm średnicę większą więc nie powinno być aż tak źle
a oto dzysze
http://sklep.mieloch.pl/advanced_search ... 8f&x=0&y=0
dzisiaj sprawdziłem obroty na biegach
1- 9000
2- 8500
3- 8000-8300
4- 8000-7800
a na luzie kręci 10500 rmp
a oto dzysze
http://sklep.mieloch.pl/advanced_search ... 8f&x=0&y=0
dzisiaj sprawdziłem obroty na biegach
1- 9000
2- 8500
3- 8000-8300
4- 8000-7800
a na luzie kręci 10500 rmp
- PiLu23
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 3/3/2008, 20:43
ja miałem tez taka nsr
http://www.bikepics.com/members/aligator954/88nsr50/
tu macie zdjęcia, i możecie mi wierzyć albo nie ale wyciągałem z niej 95km/h,
ja bardzo dużo w niej zrobiłem, tylko ze ja kupiłem ja od belga i najprawdopodobniej w niej był zamontowany moduł od ns1, bo w miejscu wykręcała 12,5 a w jeździe na ostatnim biegu wkręcałem do 10, tylko tez ze ja miałem 6 biegów, niektórzy tez tłumaczyli to tym ze na tabliczce znamionowej było napisane montessa...
pierwsze co przy niej zrobiłem to szlif i nowy tłok, planowanie głowicy, jakaś tam świeca specjalna była, caly dolot miedzy gaźnikiem a cylindrem na maxa rozszlifowany, i w filtr wsadziłem taka cieńsza gąbkę.... bo tego wydech już był pełny przelot....
http://www.bikepics.com/members/aligator954/88nsr50/
tu macie zdjęcia, i możecie mi wierzyć albo nie ale wyciągałem z niej 95km/h,
ja bardzo dużo w niej zrobiłem, tylko ze ja kupiłem ja od belga i najprawdopodobniej w niej był zamontowany moduł od ns1, bo w miejscu wykręcała 12,5 a w jeździe na ostatnim biegu wkręcałem do 10, tylko tez ze ja miałem 6 biegów, niektórzy tez tłumaczyli to tym ze na tabliczce znamionowej było napisane montessa...
pierwsze co przy niej zrobiłem to szlif i nowy tłok, planowanie głowicy, jakaś tam świeca specjalna była, caly dolot miedzy gaźnikiem a cylindrem na maxa rozszlifowany, i w filtr wsadziłem taka cieńsza gąbkę.... bo tego wydech już był pełny przelot....
- sebek954
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 21/12/2006, 17:05
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości