cos nie tak z moja Suza ;/
Posty: 8
• Strona 1 z 1
cos nie tak z moja Suza ;/
witam
to moj pierwszy post tym roku i od razu pytanie o przyczyne nieprawidlowej pracy silnika ;/
A mianowicie wybralem sie na pierwsza przejazdzke w tym roku, na ,,zeszlorocznym" paliwie ktore przezimowalo w zbiorniku
nic nie wymienialem na zime ( tj swiec, filtrow itd) ani nie regulowalem gaznikow itd
otoz na jalowym biegu pracuje rowno, odkrecam manetke i od obrotow 800-3000 tak jakby silnik ,,przerywal" tak pracuje az dopiero jak sie wkreci na wyzsze obroty to zanika ,
podczas jazdy na ,,jedynce" do ,,dwojki" tez na niskich obrotach jak daje gazu i chce go wkrecac to odczuwa sie to bardziej, silnik tak jakby silnik nie nadazal ze spalaniem mieszanki dopiero pozniej jest ok.
Przerywa,tak jakby mial za chwile zgasnac,
Od razu podjechalem do cpn bo myslalem ze to wina starego paliwa. Zatankowalem 98 i dalej to samo(przejechalem 10km) wiec paliwo stare powinno juz sie zmieszac z nowym,
Nie wiem moze to swiece? od zakupu nie wymienialem swiec ;/ czyli juz 10 000km przejechalem na tych swiecach NGK.
Nie regulowalem tez jeszcze nigdy gaznikow. Nie wiem od czego zaczac i jaka moze byc tego przyczyna tej nierownomiernej pracy silnika.
Prosze o porady.
dzieki,.
to moj pierwszy post tym roku i od razu pytanie o przyczyne nieprawidlowej pracy silnika ;/
A mianowicie wybralem sie na pierwsza przejazdzke w tym roku, na ,,zeszlorocznym" paliwie ktore przezimowalo w zbiorniku
nic nie wymienialem na zime ( tj swiec, filtrow itd) ani nie regulowalem gaznikow itd
otoz na jalowym biegu pracuje rowno, odkrecam manetke i od obrotow 800-3000 tak jakby silnik ,,przerywal" tak pracuje az dopiero jak sie wkreci na wyzsze obroty to zanika ,
podczas jazdy na ,,jedynce" do ,,dwojki" tez na niskich obrotach jak daje gazu i chce go wkrecac to odczuwa sie to bardziej, silnik tak jakby silnik nie nadazal ze spalaniem mieszanki dopiero pozniej jest ok.
Przerywa,tak jakby mial za chwile zgasnac,
Od razu podjechalem do cpn bo myslalem ze to wina starego paliwa. Zatankowalem 98 i dalej to samo(przejechalem 10km) wiec paliwo stare powinno juz sie zmieszac z nowym,
Nie wiem moze to swiece? od zakupu nie wymienialem swiec ;/ czyli juz 10 000km przejechalem na tych swiecach NGK.
Nie regulowalem tez jeszcze nigdy gaznikow. Nie wiem od czego zaczac i jaka moze byc tego przyczyna tej nierownomiernej pracy silnika.
Prosze o porady.
dzieki,.
suzuki GSX 750F 1996r
-
marcinoo28 - Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 4/3/2007, 10:28
- Lokalizacja: Ostroleka
tak. Zimowalem moto z do polowy pelnym zbiornikiem, albo jak kto woli : z do polowy pustym ;D
ale jak przepalalem czasami to mi sie w zbiorniku zrobilo 1/4 baka
ale jak przepalalem czasami to mi sie w zbiorniku zrobilo 1/4 baka
suzuki GSX 750F 1996r
-
marcinoo28 - Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 4/3/2007, 10:28
- Lokalizacja: Ostroleka
Skoro przepalałes moto w zimie, a na nim nie jezdziłes to na bank swiece, mozesz tez sprawdzic filtr powietrza...
GS 500E, 91r -> CBR 600 F2 | http://bikepics.com/members/blatomasz/93cbr600/
-
blatomasz - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 7/5/2007, 09:49
- Lokalizacja: Płońsk
Nie, nie swiece bo ani by nie zapalil ani nie chodzil na wysokich obrotach.
Potrzebna ci bracie dobra przejazdzka z dobra szybkoscia i przyspieszeniami i to nie 10 tylko 5x wiecej km, co przy zimowej pogodzie jest trudne do zrobienia.
Trzeba mu "przeczyscic rure" jak to mowia piloci odrzutowcow, moze obejdzie sie bez zadnych regulacji czy czyszczenia.
2 uwagi :
- zimujemy z pelnym bakiem i paliwo z gaznikow wypalone / spuszczone,
- nie robimy zadnego "przepalania" w zimie, ladujemy tylko aku, zeby sie nie zasiarczyl.
Adam M.
Potrzebna ci bracie dobra przejazdzka z dobra szybkoscia i przyspieszeniami i to nie 10 tylko 5x wiecej km, co przy zimowej pogodzie jest trudne do zrobienia.
Trzeba mu "przeczyscic rure" jak to mowia piloci odrzutowcow, moze obejdzie sie bez zadnych regulacji czy czyszczenia.
2 uwagi :
- zimujemy z pelnym bakiem i paliwo z gaznikow wypalone / spuszczone,
- nie robimy zadnego "przepalania" w zimie, ladujemy tylko aku, zeby sie nie zasiarczyl.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Zgadzam się z Adamem. Potrzebna jest porządna przejażdżka, taka by silnik rozgrzał się do swojej normalnej temp pracy i poracował trochę pod obciążeniem. Wtedy pozbędziesz się wilgoci i przede wszystkim świece osiągną swoją właściwą ciepłotę.
-
Krzycho-cbr - Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
- Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości