Zobacz wątek - tłok
NAS Analytics TAG

tłok

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

tłok

Postprzez adamek52 » 29/2/2008, 21:46

Siemanko niedawno słyszałem że można w tłoku dwu pierścieniowym wybić miejsce na trzeci oczywiście u jakiegos mechaniora wiecie coś o tym gdzie to można zrobić i wogle czy to jest możliwe?? :?:
adamek52
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 24/8/2007, 22:10


Postprzez driv3r3 » 29/2/2008, 22:32

a po co chcesz zakładać 3 pierścień?
driv3r3
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/5/2007, 22:10


Postprzez adamek52 » 29/2/2008, 22:34

omg wieksze sprężanie moc szczelność i wogle... lepiej
adamek52
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 24/8/2007, 22:10

Postprzez mar111cin » 29/2/2008, 22:48

większe tarcie, większy opór, cylinder który pracował do tej pory z dwoma pierścieniami już ma uskok wyrobiony przy dolnym położeniu tłoka i ostatnim pierścieniu.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez suley » 1/3/2008, 00:14

Głupota! 3 pierścień tylko by przeszkadzał. Zastanów się i pomyśl dlaczego niektóre motocykle wyczynowe mają tylko jeden pierścień a mimo to produkują dużo mocy z małych pojemności? Na pewno nie dla zmniejszenia kompresji, sprężanie, szczelność i moc mają przecież na najwyższym poziomie.
Avatar użytkownika
suley
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53

Postprzez motoman » 1/3/2008, 00:33

co za ziom:D... moze jak masz wyjechany silnik ktory nie trzyma kompresji... to 3 pierscien moze i by pomogl... ale wtedy tak naprawde przydalby sie remont:D

poza tym wytlumacz mi/nam jak ma sie dodatkowy pierscien do zwiekszenia mocy czy tez sprezania? no mowie... chyba ze silnik jest zajechany nadajacy sie tylko do remontu;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mar111cin » 1/3/2008, 00:46

nic mu nie da, jedynie co to wał będzie miał jeszcze większy opór przy obrocie, bo tłok będzie go hamował.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez adamek52 » 1/3/2008, 12:25

dzieki ziomy przekonaliscie mnie chyba musze sie jeszcze dużo nauczyć o motorach :)
adamek52
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 24/8/2007, 22:10

Postprzez pawlak200192 » 1/3/2008, 16:08

Jak chcesz zwiększyc moc to oddaj głowice do splanowania :twisted:
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Kopi » 2/3/2008, 13:28

Tak oddaj głowice do splanowania, zwiekszysz kompresje ,zajedziesz korbowod , zmniejszysz komore spalania i bedzie super pozdro dobre rady znawcow
Kopi
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28/2/2008, 21:13



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê