poczatkujacy
			Posty: 16
			 • Strona 1 z 1
		
	
poczatkujacy
witam
mam pytanie o redukcji biegow. chodzi mi o redukcje podczasz gdy sie skreca, do jakiego biegu sie redukuje najlepiej ?prosze oodp
				
			mam pytanie o redukcji biegow. chodzi mi o redukcje podczasz gdy sie skreca, do jakiego biegu sie redukuje najlepiej ?prosze oodp
- Snoop15
 - Świeżak
 - Posty: 28
 - Dołączył(a): 14/2/2008, 17:06
 
dziwne pytanie  
 . jesli np skrecasz w lewo i musisz stanac by skrecic to wiadomo na 1, wszystko zalezy od sytuacji na drodze, od zakretu itp
				zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
			- 
				

bolokolo - Bywalec
 - Posty: 714
 - Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
 - Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
 
W zakrecie w ogole nie powinno sie redukowac. Lepiej  wejsc w winkiel z mniejsza szybkoscia, zeby na nim przyspieszyc. W kazdym razie redukcja i hamowanie w zlozeniu to nie jest latwa sztuka. No ale jezeli wystepuje juz taka sytuacja to nalezy redukuwac tak, aby nie zblokowac kola.
				Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 
			- 
				

MadboY - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1277
 - Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
 - Lokalizacja: Wawa
 
Re: poczatkujacy
Snoop15 napisał(a):witam
mam pytanie o redukcji biegow. chodzi mi o redukcje podczasz gdy sie skreca, do jakiego biegu sie redukuje najlepiej ?prosze oodp
Ale powiedz konkretniej w jakiej sytuacji... bo inaczej w trasie a inaczej na krzyżowaniu... A redukujesz do tekiego biegu, żeby go nie zdławiło...
Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
			- 
				

R1 - Bywalec
 - Posty: 940
 - Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
 - Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
 
do optymalnego 
 Stary zależy w jakiej sytuacji i gdzie, ale generalnie jak pisali wcześniej redukuje się przed zakrętem albo po, a w trakcie to zły pomysł . W normalnych warunkach wrzucasz bieg odpowiedni dla prędkości którą uzyskasz po wyjściu z winkla 
 Nie mam na myśli sytuacji w których trzeba się zatrzymać 
				
			- krzychu84
 - Świeżak
 - Posty: 76
 - Dołączył(a): 3/7/2007, 18:52
 - Lokalizacja: Tychy
 
ja zawsze wjezdzalem na winkiel na sprzegielku (jeszcze za czasow MZ) a za zakretem jak juz motor jechal wolniej redukowalem..ale niekazdy tak robi..kazdy po swojemu 
 musisz to sam wyczuc nikt z nas Cie nienauczy jazdy na Twoim wlasnym motorze mozemy tylko udzieklic Ci wskazowek..pozdrawiam i zycze powodzenia w nauce
				motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
			- 
				

driver92 - Świeżak
 - Posty: 317
 - Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
 - Lokalizacja: Marki k.Warszawy
 
Wjeżdżanie w zakręt na sprzęgle to jest najgłupsza rzecz którą można zrobić. Stawiasz się w sytuacji bez wyjścia bo jakiekolwiek ponowne zesprzęglenie szarpnie Ci motocyklem. Głupie i niebezpieczne. Do tego bezcelowe, jeśli nie chcesz przyspieszać, to tego nie robisz. Silnik nie musi tylko przyspieszać. Może też utrzymywać stałą prędkość jak na sprzęgle i zwalniać.
				//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
			- 
				

InSiDe - Świeżak
 - Posty: 448
 - Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
 - Lokalizacja: Wrocław
 
wiesz..ja mialem 13 lat i tyle pamietam ze tak robilem...faktycznie niejest to najlepszy pomysl ale teraz sie juz martwic niemusze o redukcje biegow... 
				motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
			- 
				

driver92 - Świeżak
 - Posty: 317
 - Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
 - Lokalizacja: Marki k.Warszawy
 
jak mialem 13 lat nie wpadalem na pomysly typu wchodzic w zakret na sprzegle. zeby nie bylo ze sie zbijam ja te zrobilem smieszne rzeczy.
				w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym! 
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
			C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
- 
				

zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 579
 - Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
 - Lokalizacja: tsk
 
Jesli nadal nie bedziesz wiedziec, to zapytaj po prostu jakiegos motocyklisty, napewno udzieli ci wskazowki, bo to nie wstyd pytac.
Ja szczerze powiedziawszy nie lubie krazyc po asfalcie, gdyz nie czuje sie na nim zbyt pewnie.Cos siedzi w psychice i koniec. Wole lasy, łaki, rozlewiska i polne drogi, to moja domena.
				
			Ja szczerze powiedziawszy nie lubie krazyc po asfalcie, gdyz nie czuje sie na nim zbyt pewnie.Cos siedzi w psychice i koniec. Wole lasy, łaki, rozlewiska i polne drogi, to moja domena.
- kwiacior
 - Świeżak
 - Posty: 20
 - Dołączył(a): 24/2/2008, 10:51
 - Lokalizacja: Płock
 
Nie polecam wystawiania nogi, bo mozesz sam spowodowac wypadek. Jesli juz wystawiasz to w bandach na torach mc, ale na ulicy ?
Jesli skrecasz to redukujesz bieg (jesli to konieczne) przed zakretem i robisz przeciwskręt. Motor sam ci wejdzie w zakret.
				
			Jesli skrecasz to redukujesz bieg (jesli to konieczne) przed zakretem i robisz przeciwskręt. Motor sam ci wejdzie w zakret.
- kwiacior
 - Świeżak
 - Posty: 20
 - Dołączył(a): 24/2/2008, 10:51
 - Lokalizacja: Płock
 
			Posty: 16
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości