Zobacz wątek - Duuuuży problem z NSR-ką
NAS Analytics TAG

Duuuuży problem z NSR-ką

i inne małe pojemności
_________

Duuuuży problem z NSR-ką

Postprzez ThomasK » 12/2/2008, 20:52

WITAM serdecznie !!!
Mam Hondę NSR i za razem wielki problem. motorek dobrze pali, ale gdy próbuje wkręcić go na wyższe obroty to muli jakby zaraz miał zgasnąć a w dodatku wydaje charakterystyczne strzały z tłumika. Rzecz powtarza się podczas jazdy, przy wysokich obrotach jest okej, ale zanim wejdzie to przerywa. Czyściłem już gaźnik, wymieniłem dyszę, simeringi na wale, świece ale wciąż to samo. PROSZĘ WAS BARDZO O POMOC :) z góry dziękuje
ThomasK
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/2/2008, 20:39


Postprzez pawlak200192 » 12/2/2008, 20:59

Sprawdz styki przy module i wymien fajke oraz przewód który oriwadzi do swiecy.

Najlepiej jezeli masz mozliwosc to pozycz od kogos moduł zapłonowy i zobacz czy pomoze.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez ThomasK » 12/2/2008, 21:10

Styki sprawdzałem, ale jak mówisz możliwe że kabel ma gdzieś przebicie a tego jeszcze nie robiłem, dzięki
ThomasK
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/2/2008, 20:39

Postprzez Landryss25 » 12/2/2008, 22:23

Jak ja tak miałem to była to wina ,,kończącej" się kompresji. Sprawdź ciśnienie na cylindrze.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez ThomasK » 13/2/2008, 09:52

no właśnie to chodzi że ciśnienie jest okej z tego co pamiętam 9 na 12 mu wyszło. Jak stał na serwisie panowie moduł też wykluczyli.
ThomasK
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/2/2008, 20:39

Postprzez Landryss25 » 14/2/2008, 00:16

To może cewka. Czy w NSR jest cewkomodół bo nie wiem. Ale możliwe że to może być cewka też.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez ThomasK » 14/2/2008, 17:59

ja słyszałem tylko o module, ale skoro moduł sprawny ;/ no cholerka nie mam pojęcia.... spróbuje włożyć mój moduł do nsr'ki kolegi, zobaczymy co sie stanie wtedy.
ThomasK
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/2/2008, 20:39

Postprzez Landryss25 » 14/2/2008, 23:03

No ale w moto jest i cewka i moduł. Sęk może być też w cewce.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez martin6230i » 15/2/2008, 23:19

mi tak strzelało w mojej dt jak na tankowałem złe paliwo na niesprawdzonej stacji, tzn. była woda w paliwie i ją wystrzelało. Przeważnie zaraz po na tankowaniu bo woda jest lżejsza, zlej trochę paliwa i zobacz czy tak będzie dalej....




warto dodać że 2 miesiące po tem też mi szczelało z tłumika, myślałem że znów woda ale myliłem się. Po 2 kolejnych dniach czekał mnie remont. DT nie miała prawie wcale kompresji...
martin6230i
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 18/4/2007, 22:23
Lokalizacja: Walbrzych

Postprzez Mateusz1605 » 16/2/2008, 07:52

Woda jest cięzsza od paliwa :roll: Ja radze dobrze wyregulować gaźnik , pobawic sie z polozeniem iglicy oraz sruba skladu mieszanki . Moja RS podobnie chodzila ,ale wszystko sie da wyregulowac :)
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez ThomasK » 16/2/2008, 13:55

Szczerze regulacji gaźnika to mam dość :) paliwa próbowałem z kilku różnych stacji. dzisiaj sprawdzę jeszcze fajkę. Może akurat to jakiś szczegół a ja szukam niewiadomo gdzie
ThomasK
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/2/2008, 20:39

Postprzez beta_rr » 17/2/2008, 19:58

tak jak mowi mateusz napewno to wina gaznika i za bogatej mieszanki spruboj wykrecic lekko ta mala srobke na gazniku co z niego NIE wystaje (bez sprezynki) powinno pomoc ... jesli nie to znaczy ze masz slabe iskre lub zrabany modul, cewke, akumulator, alternator jesli tam jest wiec jak widzisz przyczyn moze byc duzoooooooooo
beta_rr
Świeżak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 30/11/2007, 21:56
Lokalizacja: żarów

Postprzez flinston-91 » 17/2/2008, 21:06

ja na Twoim miejscu bym sam w gaźniku nie krecil bo jak rozregulujesz gaznik to juz pizda
flinston-91
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27/6/2007, 20:23

Postprzez Mateusz1605 » 17/2/2008, 23:46

Flinston nie masz racji . Zawsze sie gaźnik da wyregulować jak jest sprawny :) ja od kilku lat juz sam gaźnik zawsze reguluje i jakos nie mialem nigdy problemow z tym . Tylko trzeba troche pojęcia i cierpliwosci miec 8)
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez ThomasK » 18/2/2008, 17:44

Panowie, tyle że regulacja gaźnika nic nie daje. W tym problem
ThomasK
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/2/2008, 20:39

Postprzez ThomasK » 26/2/2008, 09:14

kupiłem używany moduł od nsrki za grosze, więc może koniec moich problemów :)
ThomasK
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/2/2008, 20:39



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê