new dla 30 latka
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
new dla 30 latka
witam!
jestem na tym forum żółtodziobem ale nie zmienia to faktu że przestrzeliłem juz pare bardzo trafnych poscików.
Nie ukrywam że prawko no motor zdałem nie dawno
a kat.B pozwoliła mi natrzaskać blisko 300 tys/km.
Okres szaleńczy mam za sobą ( rodzinka-ostudziła nieco moje szaleńcze zapały )więc chodziło mi o porade jakie cudne scigniatko polecacie kupić na dzień dobry do poj. 600 i kasiurki max 8000zł.????
(nie interesują mnie żadne 50-tki czy 250tki)
Motorek będe używał na krutkich odcinkach-max 70km-nie wchodzi w gre zaden"turystyk"
Temat osprzetu taki jak kurtki i itp. to odrębna bajka
Chodzi mi o konkrety-awaryjność-dostepność częsci-spalanie.
Pomykałem za nastolatka jak nie wieksząść z nas na kultowej motorynce,ogarku i co nieco na cezecie:-) hmm.. tropiczka tez miała swój czas świetności.
Także Panowie i Panie bardzo proszę o konkretne podpowiedzi i fachowe rady za co z góry dziekuje
temat "co na pierwsze moto". siekson
jestem na tym forum żółtodziobem ale nie zmienia to faktu że przestrzeliłem juz pare bardzo trafnych poscików.
Nie ukrywam że prawko no motor zdałem nie dawno
a kat.B pozwoliła mi natrzaskać blisko 300 tys/km.
Okres szaleńczy mam za sobą ( rodzinka-ostudziła nieco moje szaleńcze zapały )więc chodziło mi o porade jakie cudne scigniatko polecacie kupić na dzień dobry do poj. 600 i kasiurki max 8000zł.????
(nie interesują mnie żadne 50-tki czy 250tki)
Motorek będe używał na krutkich odcinkach-max 70km-nie wchodzi w gre zaden"turystyk"
Temat osprzetu taki jak kurtki i itp. to odrębna bajka
Chodzi mi o konkrety-awaryjność-dostepność częsci-spalanie.
Pomykałem za nastolatka jak nie wieksząść z nas na kultowej motorynce,ogarku i co nieco na cezecie:-) hmm.. tropiczka tez miała swój czas świetności.
Także Panowie i Panie bardzo proszę o konkretne podpowiedzi i fachowe rady za co z góry dziekuje
temat "co na pierwsze moto". siekson
- ralf9
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
- Lokalizacja: śląsk
Do takiej kwoty to cbr f2 kupisz, to nie są złe sprzęty , dużo ludzi tym lata lub latało powinieneś być zadowolony moje wypociny kieruje do rozważnego i odpowiedzialnego 30 latka bo 600 to nie ogarek czy motorynka .
www.kamikazedriver.prv.pl | !!!Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!! | !!!Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy !!! | !!! GSX_R 750 Srad !!!
-
P_R_O_T_E_Z_A - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 3/12/2007, 16:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
ja również za tą cene polecam f2, sam posiadam, moje pierwsze moto i jestem zadowolony, a za tą kwotę powinieneś znaleźć już zadbaną.. za krótko mam żeby stwierdzić awaryjność ale na razie wszystko ok, czesci są na allegro i wygodna na takie trasy.. spalanie jeszcze nie wiem dokladnie bo za też krotko mam pzdr
Honda CBR 600 F2
- kamch
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 26/11/2007, 23:56
rozwaga to priorytet - mam kogo odchować syn 9-latek juz lata crossem 50ką-nie ma mowy o wariacjach-pierwszy sezon bedzie z pewnoscią spokojny (moze jakis dodatkowy kursik podszlifowujący technike jazdy?)
A tak wracajac na co zwrócić uwage przy zakupie f2-czy f3 bo mysle ze jeszcze z 2-czke dostukam oglondałem jeszcze suzuki rf-600
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M647035
i rocznikowo jest pięknie. jak z serwisówka panowie rf600 a f2czyf3
co lepiej się prowadzi - jeśli chodzi o świeżaka????
A tak wracajac na co zwrócić uwage przy zakupie f2-czy f3 bo mysle ze jeszcze z 2-czke dostukam oglondałem jeszcze suzuki rf-600
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M647035
i rocznikowo jest pięknie. jak z serwisówka panowie rf600 a f2czyf3
co lepiej się prowadzi - jeśli chodzi o świeżaka????
- ralf9
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
- Lokalizacja: śląsk
Nom rf też jest niezła porównałbym ja do F2, ale jeśli chcesz prawdziwego jak napisałeś ściganta to polecam moto które mam w podpisie, i którym sam sie poruszam gsxr 600 srad o niebo bardziej agresywny od rf czy F2. W tym przedziale cenowym spokojnie coś fajnego wyrwiesz. jeśli chciałbyś się czegoś więcej dowiedzieć o tym moto to zapraszam na PW.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
Spoko może z tą agresją to ciut przesadziłem wiadomo ,że nie idzie jak współczesne 600.
Jeśli jest tak jak napisałeś to spokojnie dasz rade prowadzić takiego potworka hehe
Z dostępem części nie ma żadnego problemu dużo używek na allegro a jeśli trzeba to nowe części w sklepach też są, ze spalaniem mi udało się zejść do 4,6l przy prędkościach rzadko przekraczających 120, a tak normalnie jak zawsze śmigam czyli prędkości często sięgające 200 , zawsze mieści sie w 7l.
Wszystko naprawiam i reguluje samemu.
Jeśli jest tak jak napisałeś to spokojnie dasz rade prowadzić takiego potworka hehe
Z dostępem części nie ma żadnego problemu dużo używek na allegro a jeśli trzeba to nowe części w sklepach też są, ze spalaniem mi udało się zejść do 4,6l przy prędkościach rzadko przekraczających 120, a tak normalnie jak zawsze śmigam czyli prędkości często sięgające 200 , zawsze mieści sie w 7l.
Wszystko naprawiam i reguluje samemu.
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
Srad to następca RF która przestawała dawać sobie rade z konkurencją,
po wejściu na rynek Gsxr stała sie bardziej motocyklem sportowo-turystycznym,
RF palą więcej, słabiej idą są cięższe, słabsze hamulce.
RF ma 98KM
Gsxr 600 108KM i około 118 KM (ze sradem)
po wejściu na rynek Gsxr stała sie bardziej motocyklem sportowo-turystycznym,
RF palą więcej, słabiej idą są cięższe, słabsze hamulce.
RF ma 98KM
Gsxr 600 108KM i około 118 KM (ze sradem)
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
Roki 86 napisał(a):Srad to następca RF która przestawała dawać sobie rade z konkurencją,
po wejściu na rynek Gsxr stała sie bardziej motocyklem sportowo-turystycznym,
RF palą więcej, słabiej idą są cięższe, słabsze hamulce.
RF ma 98KM
Gsxr 600 108KM i około 118 KM (ze sradem)
GSXR powstal w mysl typowo sporotowego motocykla. To motocykl dosc agresywny, niewygodny z mocnym zaciecem sportowym. Nie polecam go nowicjuszom. RF nie cieszy sie dobra opinia na forum. Wiele razy o niego tutaj wypytywano - niestety przewazaja oceny nagatywne. A jezeli chodzi o Honde CBR f2/f3. Wydaje mi sie to najrozsadniejszym wyborem. A czy myslales moze o kawie ZZR 600 ?
Zapytales o wiele rzeczy zwiazanych z CBR f2/f3. Jako, ze sam jestem uzytkownikiem tego motocykla postaram ci odpowiedziec na kilka pytan, ktore udalo mi sie wylapac z tematu.
spalanie oscyluje w graniach 5-6 l na 100 km. Mi po kilku kalkulacjach zwykle spala 5,6 l / 100km
Mit o bezawaryjnosci tego motocykla zostal niejednokrotnie na tym forum przeze mnie obalony. To jest tylko maszyna i ma sie w niej prawo psuc wiele rzeczy. Nie mniej jednak do powazniejszych awarii dochodzi rzadko i wiekszosc ogranicza sie tylko do drobnych napraw.
Zasadnicze roznice miedzy cbr f2/f3. Wiekszosc rzeczy masz opisane na stronie glownej scigacza.pl. CBR f3 jest nieco smuklejsza(zmieniono plastiki), wygodniejsza i poreczniejsza. Wyeliminowano kilka powaznych wad f2 - miedzy innymi wadliwy, hydrauliczny napinacz rozrzadu. Za 8 tys niestety nie kupisz porzadnej f3.
Radze sie wiec skupic na jakims zadbanym okazie cbr f2 lub malym ZygZaku
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
panowie dzieki że podchodzicie do tematu z prawdziwą profeską!
i nie odwalacie mnie z kwitem
elcommendante - twoja odpowiedz ma miano mistrzostwa świta tylko powiedz zółtodziobowi co to ZygZag???
i jeszcze dołoze do pieca - troszke przerzucam stalą - waze 110kg wzrost 186cm mam nadzieje ze nie bede komicznie wyglondał na tm scigaczu?
znalazłem cosik tosik takiego:
http://moto.allegro.pl/item312241167_ho ... wisie.html
i nie odwalacie mnie z kwitem
elcommendante - twoja odpowiedz ma miano mistrzostwa świta tylko powiedz zółtodziobowi co to ZygZag???
i jeszcze dołoze do pieca - troszke przerzucam stalą - waze 110kg wzrost 186cm mam nadzieje ze nie bede komicznie wyglondał na tm scigaczu?
znalazłem cosik tosik takiego:
http://moto.allegro.pl/item312241167_ho ... wisie.html
- ralf9
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/2/2008, 22:55
- Lokalizacja: śląsk
ralf9 napisał(a):to mnie zaczyna cieszyć! ciekawe jak ze spalaniem f2-3 ?a co z ta różnicą tych 2 modeli(rf - srad)?
tu masz sporo informacji o gsxr
http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,750,1164.html
Jeśli masz takie gabaryty i rozwagę to taka 600 nie byłaby złym wyjściem , ja ważę prawie 100 kilo i mam 184 cm wzrostu i sracz jest dla mnie ok Zaproponowałem ci f2 na początku z tego względu, że do 8 tys kupił byś dość ładny egzemplarz cbr-ki a srada niekoniecznie:( ale jak masz jeszcze 2 tychole do dodania to trafisz ładny sprzęt za 10 tys (ja tyle za swojego dałem) , tylko że ja poza sezonem i trochę się potargowałem
www.kamikazedriver.prv.pl | !!!Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!! | !!!Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy !!! | !!! GSX_R 750 Srad !!!
-
P_R_O_T_E_Z_A - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 3/12/2007, 16:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jezeli chodzi o CBR z ogloszenia. Wyglada na calkiem zadbana. Niestety ma malowana czasze w zwiazku z czym przy ogledzinach musisz sie dobrze przypatrzec calemu przedniemiu zawieszeniu, feldze i wszystkiemu co jest zakrywane przez czasze.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
ralf9 napisał(a):elcommendante - po czy to poznajesz? czy warto z takim starszym motorkiem podjechac gdzies na serwis żeby go przetrzepali (jak by nie było to ma 17 wiosen)przeraża mnie to!!
ile moze ewentualnie kosztowac taki przeglądzik??
czasza ma nieco inny odcien niz bak i brakuje na niej oryginalnych naklejek. Dodatkowo, moge ci powiedziec, ze motocykl musial sie takze przewrocic - wgniot na tlumiku. Mimo wszystko wyglada na dosc zadbany. Jezeli motocykl jest prosty, calkowicie sprawny technicznie to ja bym wiekiem sie nie przejmowal. Moja Honda jest rok mlodsza i caly czas trzyma sie wysmienicie.
Bardziej balbym sie o ten przebieg - ma juz najechane prawie 100 tys. a to nie jest juz tak malo.
Motocykl oczywiscie mozna zaprowadzic do serwisu. Najlepiej, zeby obejrzeli go mechanicy motocyklowi. Ktos niedawno pisal, ze taka usluga kosztuje okolo 100zl. Warto czasami tyle stracic niz pozniej wlozyc kilka tysiecy w remont.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości