czerwona dioda w 600rr raz siÄ™ pali a raz nie+odpalanie
Posty: 9
• Strona 1 z 1
czerwona dioda w 600rr raz siÄ™ pali a raz nie+odpalanie
1.Mam dylemat odnośnie tej diody którą zaznaczyłem strzałką.Kiedy było zimno ok -1c a moto stał w garażu nie paliła się,kiedy pochodził aż sie zagrzał i gasiłem moto-wyjmowałem kluczyk to wtedy zapalała się ta dioda.Teraz jak temperatuty są wyższe pali się ona cały czas na postoju,Zadaje pytanie bo nie mam czerwonego pojęcia co to jest (przypuszczałem iż wskazuje że silnik jest gotowy do jazdy?) i nie chcę abym coś zje...ł.
2.Bez problemu odpala mi za 1szym razem po tygodniu postoju,natomiast jak dziś pojezdziłem i zgasiłem go (miał ok 90stopni) na 1min,to pózniej miałem problem z odpaleniem-ledwo co kręcił i nie zakręcił więc z popychu go musiałem tachać.Akumulator hmm.. chyba jest git bo zawsze odpalał z 1szego nawet i po 2tygodniach,może szczotki,alternator?
Kto wie niech podpowie
2.Bez problemu odpala mi za 1szym razem po tygodniu postoju,natomiast jak dziś pojezdziłem i zgasiłem go (miał ok 90stopni) na 1min,to pózniej miałem problem z odpaleniem-ledwo co kręcił i nie zakręcił więc z popychu go musiałem tachać.Akumulator hmm.. chyba jest git bo zawsze odpalał z 1szego nawet i po 2tygodniach,może szczotki,alternator?
Kto wie niech podpowie
- Załączniki
-
- dioda.JPG (86.46 KiB) PrzeglÄ…dane 1540 razy
-
calmaran - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/1/2008, 19:07
- Lokalizacja: Puławy
Pierwszy krok po zakupie nowego, uzywanego motocykla to zakup lub sciagniecie z netu serwisowki.
Tam mozesz dowiedziec sie do czego jest czerwona dioda. Moze np pokazywac jakis blad instalacji zaplonowej.
Drugi krok to wymiana plynow.
Co do punktu 2 to zacznij od naladowania do pelna akumulatora ladowarka stacjonarna, po czym sprawdz miernikiem jakie masz napiecie ladowania na klemach aku miernikiem nastawionym na skale Voltomierza na wolnych i przy 5 tys obr.
Adam M.
Tam mozesz dowiedziec sie do czego jest czerwona dioda. Moze np pokazywac jakis blad instalacji zaplonowej.
Drugi krok to wymiana plynow.
Co do punktu 2 to zacznij od naladowania do pelna akumulatora ladowarka stacjonarna, po czym sprawdz miernikiem jakie masz napiecie ladowania na klemach aku miernikiem nastawionym na skale Voltomierza na wolnych i przy 5 tys obr.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Szukałem serwisówki ale oporowo mi to szło- jedynie ściągnąłem wersje japońska i na nic mi sie nie przydała,wogóle co do tego modelu mało jest informacji.Może z tym odpalaniem to wina świec które napewno wymienię..hm...
-
calmaran - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/1/2008, 19:07
- Lokalizacja: Puławy
Już się dowiedziałem-jest to stan rezerwy paliwa i przy zapalonym moto automatycznie znika także nie mam już obaw - jeżeli chodzi o odpalanie to faktycznie pierw sprawdzę akumulator powinno być ponad 12v przy zapalonym silniku.
-
calmaran - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/1/2008, 19:07
- Lokalizacja: Puławy
calmaran napisał(a):Już się dowiedziałem-jest to stan rezerwy paliwa i przy zapalonym moto automatycznie znika także nie mam już obaw - jeżeli chodzi o odpalanie to faktycznie pierw sprawdzę akumulator powinno być ponad 12v przy zapalonym silniku.
Fakt-zle sobie przetlumaczylem, sorki.
-
rider143 - Świeżak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 22/3/2007, 22:48
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości