CBR 600 F4i czy 600RR (pytanie do użytkowników)
Posty: 15
• Strona 1 z 1
CBR 600 F4i czy 600RR (pytanie do użytkowników)
Witajcie.
Jestem nowy - przedstawię się krótko: Mariusz spod Wrocławia. Moją przygodę z moto zacząłem od Yamaszki DT100, którą pojeżdziłem sobie przez zimę i czas przesiąść się na coś mocniejszego.
Mam pytanie do użytkowników ww. motocykli. Biorę pod uwagę zakupu tylko da modele:
A) CBR 600 F4i z 2001-2002 roku
B) CBR 600RR z 2003 roku.
Pytania mam o takie sprawy:
1. Który z nich jest przyjaźnieszy w prowadzeniu w trasie (60% czasu) i jednocześnie w mieście (40% czasu). Nie należę do szaleńców (swoje latka już mam) i wolałbym moto bardziej spokojne i wygodne niż sportowe, ale z drugij strony nie podobają mi się turystyki
2. Model 600RR ma rurę pod siedzeniem, czy są tego jakieś minusy? Wizualnie widzę tylko plusy
3. Na stronie http://www.scigacz.pl/Honda,CBR600RR,4425.html opisano ten pierwszy model 600RR jako:
"kompaktowy do bólu, niewygodny motocykl o ogromnym potencjale sportowym". Czy tak jest?
Pozdrawiam
Mariusz P.
Jestem nowy - przedstawię się krótko: Mariusz spod Wrocławia. Moją przygodę z moto zacząłem od Yamaszki DT100, którą pojeżdziłem sobie przez zimę i czas przesiąść się na coś mocniejszego.
Mam pytanie do użytkowników ww. motocykli. Biorę pod uwagę zakupu tylko da modele:
A) CBR 600 F4i z 2001-2002 roku
B) CBR 600RR z 2003 roku.
Pytania mam o takie sprawy:
1. Który z nich jest przyjaźnieszy w prowadzeniu w trasie (60% czasu) i jednocześnie w mieście (40% czasu). Nie należę do szaleńców (swoje latka już mam) i wolałbym moto bardziej spokojne i wygodne niż sportowe, ale z drugij strony nie podobają mi się turystyki
2. Model 600RR ma rurę pod siedzeniem, czy są tego jakieś minusy? Wizualnie widzę tylko plusy
3. Na stronie http://www.scigacz.pl/Honda,CBR600RR,4425.html opisano ten pierwszy model 600RR jako:
"kompaktowy do bólu, niewygodny motocykl o ogromnym potencjale sportowym". Czy tak jest?
Pozdrawiam
Mariusz P.
- mariuszp
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 3/2/2008, 11:06
- Lokalizacja: Wrocław / ok. Kobierzyc
dt jezdziles w zime? no wiesz w tym roku w sumie zimy nie bylo ale najprzyjmniej na motocykl to tez nie było... a wczesniej jezdziles na czyms? Bo stawiam na to że dtka nie jezdziles dluzej niz 4 miesiace a to moze byc jednak toche za duza przesiadka ale to jest twoja sprawa i twoje sumienie.
co do obu motorkow: rr jest bardziej sportowa co sama nazwa mowi,ma nieco lepsze osiagi,bardziej sportowa pozycje za kierai co za tym idzie mniej wygodna, itp. F'ką da sie poszalec ,jest bardziej wygodna i dla ludzi ktorzy lubia poszalec ale jednoczesnie chca miec troche wiecej przyjemnosci zjazdy. Sam mowisz ze nie zalezy ci tak bardzo na szalenstwach wiec na twoim miejscu wzial bym f'ke
a wogole to poszukaj tego tematu bo gdzies juz był
co do obu motorkow: rr jest bardziej sportowa co sama nazwa mowi,ma nieco lepsze osiagi,bardziej sportowa pozycje za kierai co za tym idzie mniej wygodna, itp. F'ką da sie poszalec ,jest bardziej wygodna i dla ludzi ktorzy lubia poszalec ale jednoczesnie chca miec troche wiecej przyjemnosci zjazdy. Sam mowisz ze nie zalezy ci tak bardzo na szalenstwach wiec na twoim miejscu wzial bym f'ke
a wogole to poszukaj tego tematu bo gdzies juz był
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
No tak zimy nie bylo mocnej, ale DTka jezdzilem troche po polach i troche po ulicach i bardziej wole jazde po ulicach Wczensiej jezdzilem tylko na kursie moto (wiosna 2007).
Bardzo mnie interesowala wlasnie pozycja za kierownica i to mnie sklania ku F4, bo nie zalezy mi typowo na sciganiu, tylko szybszym przemieszczaniu sie po miescie, kilkugodzinne wypady weekendowe. Moto chce kupic na min. 2 sezony i mam przenaczone ok. 20tys. Nie chce kupowac najpierw jakies 250tki a pozniej w sezonie zmieniac na 600, tylko od razu 600 i zalozyc blokade na jakies 50KM, da sie takie blokady zakladac ? Z moto 250tek nie widze nic odpowiedniego dla siebie. Z 400tek tez prawktycnzie zerowy wybor.
Bardzo mnie interesowala wlasnie pozycja za kierownica i to mnie sklania ku F4, bo nie zalezy mi typowo na sciganiu, tylko szybszym przemieszczaniu sie po miescie, kilkugodzinne wypady weekendowe. Moto chce kupic na min. 2 sezony i mam przenaczone ok. 20tys. Nie chce kupowac najpierw jakies 250tki a pozniej w sezonie zmieniac na 600, tylko od razu 600 i zalozyc blokade na jakies 50KM, da sie takie blokady zakladac ? Z moto 250tek nie widze nic odpowiedniego dla siebie. Z 400tek tez prawktycnzie zerowy wybor.
- mariuszp
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 3/2/2008, 11:06
- Lokalizacja: Wrocław / ok. Kobierzyc
bezsensu jest kupowanie jakis 250 lub 400 lub zakladanie jakis blokad. Jak czujesz ze nie dasz rady na tym to kup mniejszy a jak uwazasz ze dasz to kupuj f4
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
Też miałem taki sam dylemat jak ty - wcześniej jezdziłem troszkę na skuterku 250cm3 i 40konnym choperem ale to były tylko przejazdzki także tez nie mam dużego doświadczenia.Trafiła mi się okazja i pobrałem 600rr z czego się bardzo cieszę-mogę ci powiedzieć że harakter to ona ma - czuje respekt przed nią dlatego manetkę odkręcam powoli i nadal będę to robił (oby mnie nie poniosło-łeb to jeszcze mam) a co do pozycji jeżeli nie jesteś wysoką osobą to mysle będzie ok - f4i ładny moto-pozycja ciutke lepsza natomiast rr nadrabia swoim wyglądem.
- Załączniki
-
- ryry.JPG (103.58 KiB) Przeglądane 3220 razy
-
calmaran - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/1/2008, 19:07
- Lokalizacja: Puławy
no widac to golym okiem. ale tak naprawde nie zbyt duzej roznicy miedzy dwoma modelami
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
- patrykmulek
- Bywalec
- Posty: 562
- Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
- Lokalizacja: Osieck
Z doświadczeniem kolegi który pyta jedyna różnica będzie w wyglądzie i pozycji za kierownicą. Pierwsze dni będą wyglądały jakby na rodeo ktoś z widowni wsiadł na byka
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Tak był malowany (dobre oczęta macie panowie) i z jednej i z drugiej strony malowany, cięzko było kolor dobrać.Sprowadzony z włoch-właściciel pokazał mi oryginalne plastyki które nie były ani spawane ani malowane lecz miały jakieś głębsze rysy i w ten sposob wyrywał od ubezpieczalni jakieś talary (w tej cenie nie chciał mi ich dać) - mnie to nie przeszkadza (może kiedyś leżał jak więkrzość) ważne że stan techniczny jest ok.
Mam 182cm wzrostu i powiem ci że jadąc rekreacyjnie mogę być wyprostowany także plecy odpoczywają.na f4i nie jezdziłem więc nie znam różnicy ale tak jak pisałem swoim drapieżnym wyglądem zyskuje przewagę.
W swoim życiu już nie raz spałem na plaży na kocu,u kogoś pod kaloryferem na podłodze, nawet i na schodach się zdażyło-szyja i plegary pozniej nap....ły i się wytrzymało-chesz wygody? kup chopera z wygodnym oparciem - Nie chcesz spać na schodach? nie pij dużo
Mam 182cm wzrostu i powiem ci że jadąc rekreacyjnie mogę być wyprostowany także plecy odpoczywają.na f4i nie jezdziłem więc nie znam różnicy ale tak jak pisałem swoim drapieżnym wyglądem zyskuje przewagę.
W swoim życiu już nie raz spałem na plaży na kocu,u kogoś pod kaloryferem na podłodze, nawet i na schodach się zdażyło-szyja i plegary pozniej nap....ły i się wytrzymało-chesz wygody? kup chopera z wygodnym oparciem - Nie chcesz spać na schodach? nie pij dużo
-
calmaran - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 24/1/2008, 19:07
- Lokalizacja: Puławy
Różnica w pozycji wyjdzie po 1szym tankowaniu. 600rr nie miałem,tylko 1000rr, ale nie da sie nabic tyle km co f4(zrobiłem na niej 2000km w 2 dni). Po trasie wawa-kraków-wawa na 1000rr ledwo sie na nogach trzymałem i na kilka dni nie zbliżałem się do moto. Osiągi są porównywalne, 600rr ma nieco większego V maxa. Poza tym '01/'02 f4 jest jakies 8-10 tyśPLN tańszy od 600rr, więc odpowiedz sobie czy warto...
pzdr
pzdr
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
-
pawel_rr - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
- Lokalizacja: WaWa
F4i przeciez to europejski F4 Sport wiec nie ma centralnego podnozka i ma dzielona kanape. Mialem taka jakis czas temu, piekna maszyna naprawde byle ogromnie zadowolony, wygodna jak na typowego przecinaka chociaz powiem ze mi RR bardziej sie podoba. W razie mozliwosci przejedz sie gdziej jednym i drugim i mysle ze watpliwosci znikna.
- Załączniki
-
- pierwsza 600
- DSC01822.JPG (147.44 KiB) Przeglądane 3041 razy
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
powodzenia w poszukiwaniu. wsadzaj foty jak kupisz ...
byla CBR600 F4 Sport | R6 2004 | teraz - ZX6R 2007 | | http://www.youtube.com/watch?v=9TghY-O9 ... 20Kawasaki
- fenis77
- Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 19/10/2006, 10:28
- Lokalizacja: wczesniej Wroclaw teraz Anglia Cornwall
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości