Problem z elektrykÄ… w r6
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Problem z elektrykÄ… w r6
Witam wszystkich mam problem z elektrykÄ….
Mianowicie ostatnio wkładałem nowego konia w rame i po wszystkim okazało się że silnik pracuje poprawnie natomiast temperatura cieczy skacze nieprawdopodobnie w góre i w dół.
np pokazuje 89 stopni a za chwile 103 a po chwili 127 i zapala się Hi i czerwona lampka. tak jak by się przegrzał a on nawet ciepły nie jest.
Pozatym non stop pali się lampka biegu jałowego a zegary wyłączają się kompletnie przy włączeniu świateł pozycyjnych i mijania.
Pozatym reszta gra.
Kończą mi się pomysły wiec prosze o rade.
Mianowicie ostatnio wkładałem nowego konia w rame i po wszystkim okazało się że silnik pracuje poprawnie natomiast temperatura cieczy skacze nieprawdopodobnie w góre i w dół.
np pokazuje 89 stopni a za chwile 103 a po chwili 127 i zapala się Hi i czerwona lampka. tak jak by się przegrzał a on nawet ciepły nie jest.
Pozatym non stop pali się lampka biegu jałowego a zegary wyłączają się kompletnie przy włączeniu świateł pozycyjnych i mijania.
Pozatym reszta gra.
Kończą mi się pomysły wiec prosze o rade.
- hajduka
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 1/2/2008, 09:11
Re: Problem z elektrykÄ… w r6
witam coś masz z elektryką masz ty strone z schematem do http://www.motoinfo.yoyo.pl/ ( na kocu strony ) masz schemat do twojej r6hajduka napisał(a):Witam wszystkich mam problem z elektryką.
Mianowicie ostatnio wkładałem nowego konia w rame i po wszystkim okazało się że silnik pracuje poprawnie natomiast temperatura cieczy skacze nieprawdopodobnie w góre i w dół.
np pokazuje 89 stopni a za chwile 103 a po chwili 127 i zapala się Hi i czerwona lampka. tak jak by się przegrzał a on nawet ciepły nie jest.
Pozatym non stop pali się lampka biegu jałowego a zegary wyłączają się kompletnie przy włączeniu świateł pozycyjnych i mijania.
Pozatym reszta gra.
Kończą mi się pomysły wiec prosze o rade.
-
Tomek26 - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 31/1/2008, 22:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
1. Jeśli chodzi o temperaturę, możesz mieć nieodpowietrzony układ chłodzenia. Sprawdź to dokładnie, pościskaj wężyki, żeby wypuścić bąbelki powietrza, może będzie ok.
2. Czujnik biegu jałowego powinien znajdować się z lewej strony silnika, pod pokrywą mniejszej zębatki, sprawdź, czy przykręcony jest do niego kabelek, i czy ma on styk z czujnikiem.
3. Co do zegarów to kompletnie nie wiem, musisz popatrzeć dokładnie na schemat, ale ja bym polecał pojechać z tym do dobrego elektryka, bo jak już wszystko złożyłeś, to ciężko będzie dojść który kabelek jest zamieniony
2. Czujnik biegu jałowego powinien znajdować się z lewej strony silnika, pod pokrywą mniejszej zębatki, sprawdź, czy przykręcony jest do niego kabelek, i czy ma on styk z czujnikiem.
3. Co do zegarów to kompletnie nie wiem, musisz popatrzeć dokładnie na schemat, ale ja bym polecał pojechać z tym do dobrego elektryka, bo jak już wszystko złożyłeś, to ciężko będzie dojść który kabelek jest zamieniony
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości