Zobacz wÄ…tek - do posiadaczy gpz 500 stuki zanikajace przy 1500obr/min ?
NAS Analytics TAG

do posiadaczy gpz 500 stuki zanikajace przy 1500obr/min ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

do posiadaczy gpz 500 stuki zanikajace przy 1500obr/min ?

Postprzez peter gpz 500 » 30/1/2008, 20:27

sluchajcie mam jeszcze jedno pytanko mam stuki wydaje mi sie ze od strony sprzegla ale niejestem pewien przejde z drugiej strony i kolo malej zebatki tez tak samo slychac ale kiedy wciskam sprzeglo mniej slychac moze to lancuszek sprzeglowy sam niewiem kiedy dodam gazu tak do obrotow 1500 obr/m zanikaja slyszalem ze w gpzetach to norma ale niepokoi mnie to bo tak niepowinno byc w sumie to dwu cylindrowiec sluchajcie moze ktos mniej wiecej zna ceny czesci do gpz 500 lub jakis dobry link lub sklep z czesciami to narazie pozdrawiam i czekam
Avatar użytkownika
peter gpz 500
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 1/1/2008, 17:11
Lokalizacja: pasym


Postprzez elco » 30/1/2008, 22:49

kiedys rozpisywalem sie na ten temat, ale odnosnie CBR 600. U mnie wystepuje podobny problem. Po konsultacjach z kilkoma mechanikami wina ostatecznie spadla na skrzynie biegow. W troche bardziej wyeksploatowanych maszynach, skrzynie wykonane z bardzo lekkich stopow metali wlasnie w ten sposob szeleszcza. W zwiazku z wcisnieciem sprzegla problem znika, bo skrzynia zostaje odlaczona. A przy wyzszych obrotach po prostu zostaje to juz zagluszone. Byc moze masz ten sam problem. Moge ci powiedziec, ze nie jest to nic powaznego. Jezeli problem bedzie narastal, albo cie to niepokoilo to radze skontaktowac sie z jakims doswiadczonym fachowcem.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez skwy » 31/1/2008, 10:37

Masz już luźny łańcuszek sprzęgłowy i trzeba by było doinwestować kasy i wymienić go na nowy.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Grzybu » 31/1/2008, 11:54

Silniki Kawy z serii "Z" miały długo główne przeniesienie napędu na łańcuszku. Zephyr też ma ten problem.
To jest normalny odgłos tego silnika z tym że po dobrym rozgrzaniu hałasy powinny ucichnąć.
Jeśli tak się nie dzieje warto zobaczyć, czy rzeczywiście coś nie jest za mocno wyciągnięte.

Dla pocieszenia powiem, że kiedyś miałem Kawke Zet 550 (1983r.) i po odpaleniu zawsze klamotał ten łańcuszek (głuche stuki). Silnik miał przelatane może z 80 000 nikt do niego nie zaglądał (chodzi mi o remont a nie serwis) i z tego co wiem, to dalej kawka lata po Polsce.

Poprostu "ten typ tak ma". Jak po rozgrzaniu jest ciszej to siÄ™ nie przejmuj.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez slow69 » 31/1/2008, 14:25

moze strzele gafe ale ja jak pamietam to najnizsze obroty to miałem ustawione tak pomiedzy 1500 a 2000 obr bo rzeczywiscie przy niskich słychac było stuki, jak rozmawiałem z mechanikiem mowił ze te 2 cylindrowe rzedówki potrzebuja troche wiekszych obrotów.
suzuki ale dlaczego biało-niebieskie
Avatar użytkownika
slow69
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 12/5/2006, 13:02
Lokalizacja: lublin/ puławy



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê