Zobacz wÄ…tek - Honda Ns-1 NS1 Obroty
NAS Analytics TAG

Honda Ns-1 NS1 Obroty

i inne małe pojemności
_________

Honda Ns-1 NS1 Obroty

Postprzez M@ti » 27/1/2008, 17:48

Witam mam problem z ustawieniem wolnych obrotow w Hondzie Ns1 wersja montesa nie tylko ja probowalem ustawic wolne obroty. Kilka krotnie mial regulowany gaznik ... Mysle nad kupnem nowych pierscieni cylindra i tłoku ... poniewaz rowniez nie zbiera sie na 6 biegu na duze obroty max to 6-7tys. ...:/ Prosze o rady ! ;)
Suzuki RF900
V-max - 285km/h


Honda Ns1 80 Montesa
V-max - 125km/h


Suzuki RG 80
V-max - 110km/h


Yamaha DT 80
V-max - 95km/h
Avatar użytkownika
M@ti
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21/7/2007, 22:06


Postprzez Fenek16 » 27/1/2008, 19:42

Gegulacja regulacją? A czyszczenie, wymiana świecy itp? Było?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice


Re: Honda Ns-1 NS1 Obroty

Postprzez pawlak200192 » 27/1/2008, 23:40

M@ti napisał(a):Witam mam problem z ustawieniem wolnych obrotow w Hondzie Ns1 wersja montesa nie tylko ja probowalem ustawic wolne obroty. Kilka krotnie mial regulowany gaznik ... Mysle nad kupnem nowych pierscieni cylindra i tłoku ... poniewaz rowniez nie zbiera sie na 6 biegu na duze obroty max to 6-7tys. ...:/ Prosze o rady ! ;)


nie lepiej zrobic szlif i do tego nowy tłok- napewno duzo taniej niz sam nowy cylinder :D

Zobacz jak jest z filterem powietrza czasami jest przytkany i cięzko wyregulowac wolne bo gasnie i wlasnie nie wkręca sie do konca...
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez M@ti » 30/1/2008, 12:51

Kupiłem nowy Stożkowy Filtr Powietrza... Bo moto nie posiadał żadnego :/ Po założeniu moto lepiej sie wkręca ale i tak to nie to. Wymiana świecy oraz czyszczenie Gaźnika było i to nie raz ... Nawet czyszczenie Wydechu robiłem troche to pomogło. Ale wolnych obrotow wciaż nie da sie ustawic ... chyba jednak zdecyduje sie na szlif i nowy tłok!.
Suzuki RF900
V-max - 285km/h


Honda Ns1 80 Montesa
V-max - 125km/h


Suzuki RG 80
V-max - 110km/h


Yamaha DT 80
V-max - 95km/h
Avatar użytkownika
M@ti
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21/7/2007, 22:06

Postprzez Szynszyl » 30/1/2008, 13:07

Czyli teraz masz założony stożek???
Ja spróbował bym jeszcze założyć seryjny filterek.
Szynszyl
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/12/2007, 12:47

Postprzez M@ti » 30/1/2008, 13:37

Tak teraz aktualnie mam Stożek... Właśnie też nad tym myslalem ale podobno nawet bez filtra powinno sie dac ustawic wolne obroty tak mi powiedzial pewien mechanik hehe
Suzuki RF900
V-max - 285km/h


Honda Ns1 80 Montesa
V-max - 125km/h


Suzuki RG 80
V-max - 110km/h


Yamaha DT 80
V-max - 95km/h
Avatar użytkownika
M@ti
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21/7/2007, 22:06

Postprzez pawlak200192 » 30/1/2008, 16:11

chyba se jaja robisz to nie wsk :D jak nie masz filtra odpowiedniego to moto zasysa więcej powietrza i cały syf co strasznie muli silnik.
Pozatym musisz tego stozka nasonczyc specyfikiem do filtrów.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Fenek16 » 30/1/2008, 16:41

No właśnie, ten mechanik chyba nie w temacie troche jest :lol: :lol: :lol:

jak ja zdjąłem filter to nie dało rady go utrzymać bez podkecania manetki na obrotach

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Szynszyl » 30/1/2008, 21:31

Mowie ci załóż sobie oryginalny filterek.
Szynszyl
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/12/2007, 12:47

Postprzez M@ti » 30/1/2008, 22:30

Aha... Więc zeby miec pewnosc przeloze z motorka kolegi bo ma taka sama honde ... jezeli to ten problem to po prostu kupie nowy orginalny filtr.
Suzuki RF900
V-max - 285km/h


Honda Ns1 80 Montesa
V-max - 125km/h


Suzuki RG 80
V-max - 110km/h


Yamaha DT 80
V-max - 95km/h
Avatar użytkownika
M@ti
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21/7/2007, 22:06

Postprzez pawlak200192 » 31/1/2008, 15:36

M@ti napisał(a):Aha... Więc zeby miec pewnosc przeloze z motorka kolegi bo ma taka sama honde ... jezeli to ten problem to po prostu kupie nowy orginalny filtr.


powodzenia 8) nie kupisz nówki najwyzej w kaład, a box uzywany :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez M@ti » 1/2/2008, 22:57

Jednak Filtr stożkowy okazał się dobry. Rozkrecilem Głowice zdjełem cylinder i wyjelem tłok kupilem nowe pierscienie, przy okazji wykrecilem gaźnik i wyjelem iglice. Nasmarowalem ją smarem i zkrecilem gaznik bo ona wydawala mi sie jak by troche nadszczerbiona... Gdy wszystko zlozylem i odpalilem moto to po jakis 10 min na ssaniu moto ma wolne obroty ... wiec teraz poszukuje gaznika ;P bo wydaje mi sie ze z tego juz nic nie bedzie on ciagle sie zatyka albo cos :/
Suzuki RF900
V-max - 285km/h


Honda Ns1 80 Montesa
V-max - 125km/h


Suzuki RG 80
V-max - 110km/h


Yamaha DT 80
V-max - 95km/h
Avatar użytkownika
M@ti
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 21/7/2007, 22:06

Postprzez nemsiu » 24/9/2009, 15:36

Zobacz linkÄ™ w pancerzu obok manetki od gazu.
Mnie się tam odkręcił i tak wył jak Tobie.
Pokręciłem w tym pancerzu i jest ok :P
nemsiu
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/9/2009, 21:13
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Tuffasa » 27/1/2011, 14:15

Witam , Mam HondÄ™ ns1 z 96r. Jej V max to ok 100km/h
Dalibyście za jakąś radę co by można sprawdzić , wymienić żeby ją troszkę przyśpieszyć , z góry mówię że nie mam prędkościomierza i mam ją dopiero z ponad pół roku. Z góry dzięki ;]
Tuffasa
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/1/2011, 14:09
Lokalizacja: Chełm

Postprzez henio12323 » 27/1/2011, 14:25

duzo z niej nie wycisniesz. to taki moto i juz. mozna sie pobawic w standardowy tjuning - inny wydech, lepszy tłok. wysokocisnieniowa głowica. nieco wieksza dysza w gaźniku - irydowa swieca nawet moze cos doda
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez House » 27/1/2011, 15:04

Jeśli masz zębatki oryginalne ( chyba 16/37 to było ) i wyciąga ci ledwo 100 to spróbuj ją rozchulać z dużej górki . Jak wyciągnie te 110 - 120 to raczej maszy zajechany silnik . Jeśli nie , to raczej masz zębatki bardziej na przyśpieszenie , jakie masz obroty przy tych 100 ? Jest rezo po przekroczeniu 8 tyś obrotów ?
8 moto ;) Honda NS1
Avatar użytkownika
House
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/9/2010, 17:23
Lokalizacja: Cieszyn-okolice

Postprzez grunder » 27/1/2011, 15:58

odblokuj moduł.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez swirus2007 » 27/1/2011, 23:23

a mi sie wydaje ze wystarczy załozyc predkosciomierz bo na oko to chłop w szpitalu umarł,
zmierz predkosc gps em i jak dalej bedzie słabo sprawdz zebatki jak masz oryginalne to zmierz kompreche jak słaba to szlif cylka i nowy tłok i ogień
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê