Zobacz wątek - Ścigacz 600ccm o mocy 50KM?!?! Co wy na to?
NAS Analytics TAG

Ścigacz 600ccm o mocy 50KM?!?! Co wy na to?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Ścigacz 600ccm o mocy 50KM?!?! Co wy na to?

Postprzez OgorOgorek » 29/1/2008, 18:39

Witam, jestem tu nowy
Zamierzam kupi sobie motocykl.
Cos do 50 KM fajnie wyglądający.

Na stronie mobile.de znalazlem coś ciekawego tj scigacze o mocy 34KM. 8)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=9


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=9

np honda cbr600rr 2003r i 34KM
honda cbr 600f 01r i 34KM
Yamaha R6 0134KM
najlepsze:
Kawasaki zx9r 00r i 34 KM :shock:

Możecie mi to wytłumaczyc? :?:

Co o tym myslicie?

Mysle o kupnie takiego motocykla, ale zbieram fundusze bo 4000Euro to nie malo :cry:

Mieliśce stycznośc z takimi motocyklami? jak wrazenia?
pozdrawiam
i czekam na posty
OgorOgorek
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17


Postprzez dosiek77 » 29/1/2008, 18:52

To jest profanacja. Co za debil to wymyślił?
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: Mokotów


Postprzez WojtasM » 29/1/2008, 19:22

Niewiem jak to wygląda w niemczech ale mogę ci powiedziec jak to wygląda w anglii, jeżeli niemasz lat , jesteś troche przydużawy :D , i niewiele ci brakuje aby dostac prawko A ( tzw. Direct access) , możesz kupic sobie jakąkolwiek 600 i poprostu ją zdławic zeby miała nie więcej jak 34 KM, po zdławieniu dostajesz certyfikat i latasz legalnie na prawo jazdy A1, póżniej kiedy osiągniesz wiek oddławiasz ją i cieszysz się 110 kucami. Podejrzewam że to samo prawo jest w niemczech...

Accelerated access

Riders who reach the age of 21, while still within the two year period where they are restricted to maximum 25 kW (33 bhp) machines, but who wish to ride larger bikes need to pass a further test on a motorcycle of at least 35 kW (46.6 bhp). They may practise on bikes over 25 kW (33 bhp) under the same practice conditions for direct access riders. You will revert to learner status while practising (on a motorcycle greater than 25 kW (33 bhp)) although test failure will not affect your existing licence.
Ostatnio edytowano 29/1/2008, 19:27 przez WojtasM, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
WojtasM
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19/4/2007, 12:14
Lokalizacja: Wlkp, obecnie UK

Postprzez MadboY » 29/1/2008, 19:26

a w Niemczech nie ma przypadkiem jakichs ograniczen co do mocy motocykla zaleznie od doswiadczenia?
Wersje zdlawione, takze zawsze mozna odblokowac ;)
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez icid » 29/1/2008, 19:34

Edit :D
Ostatnio edytowano 31/1/2008, 18:03 przez icid, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez OgorOgorek » 29/1/2008, 19:51

Mieliście doczynienia z takimi motocyklami?
Co sądzicie o takim rozwiazaniu?
Polecalibyście na pierwszy motocykl?
Miec marzenia, doczekac ich spełnienia...
CBR f4 05r :D :P
OgorOgorek
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17

Postprzez dosiek77 » 29/1/2008, 19:54

icid napisał(a):
dosiek77 napisał(a):To jest profanacja. Co za debil to wymyślił?
Co za debil zadaje takie pytania!!! Wymyślił to ktoś dzięki komu motocylkistów w niemczech jest kilka razy więcej a ginie w wypadkach kilka razy mniej.


Co za debil kupuje ścigacza jak nie potrafi jeździć na rowerze :evil:
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: Mokotów

Postprzez OgorOgorek » 29/1/2008, 19:58

może taki któremu się ścigacz podoba, a na poczatek chce kupic cos slabszego... bynajmniej nie nakeda czy brzydkie 250 czy 400
Miec marzenia, doczekac ich spełnienia...
CBR f4 05r :D :P
OgorOgorek
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17

Postprzez dambandit » 29/1/2008, 19:59

W niemczech jest tak 34Ps dla ludzi którzy maja prawojazdy kategori A nie dłużej niż dwa lata oraz dla tych którzy nie ukończyli 25 lat . I musze powiedziec że to całkiem fajny pomysł napewno jest bezpieczniej na drogach .

Kietys w tygodniku motor był test motoru suzuki gsx-r 1000 no i koles sie tam rozpisywał o jego zaletach a w wadach napisał tylko jedno " może go kupic każdy kto posiada 52 tys zł " i tu chyba miał troche racji .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez dosiek77 » 29/1/2008, 20:11

Zwracam honor. Icid nie debiluj mi.

Po prostu trochę mnie to śmieszy. 600RR i 30koników hehe.

Widziałem jakieś ZZR250 itd., i wygladało jak 600.

Ale kastrowanie mi sie nie podoba.
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: Mokotów

Postprzez icid » 29/1/2008, 20:12

Dla mnie to rewelacyjny pomysł.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez OgorOgorek » 29/1/2008, 20:21

zzr 250 nie podoba mi sie..
niedawno kupile auto .. pospieszylem sie kupilem takie ktore mi sie nie podoba :/ ->brak funduszy

powiedzialem sobie ze z motorem tak nie bedzie, kupie taki ktory bedzie mi sie podobał..

ogladalem nie jeden motor, i tylko scigacze mi sie podobaja, a ze jestem poczatkujacy to wydaje mi sie ze na poczatek bedzie w sam raz co wy na to?

Tylko cena jest dosc duza:/
A da się używany motor zdławic? czy stwarza to jakies problemy techniczne?

jak to zrobic i ile to kosztuje?
Miec marzenia, doczekac ich spełnienia...
CBR f4 05r :D :P
OgorOgorek
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17

Postprzez melvin » 29/1/2008, 20:35

jak da się zdławić nowy to i używany też, zależy tylko jakim sposobem...

jak, to właśnie zależy od moto...

np. suzuki TS jakie miałem miało blokadę na module zapłonu i jej zdjęcie to był koszt 150zł... dla odmiany Honda CB500 ma blokady na gaźnikach...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez OgorOgorek » 29/1/2008, 20:40

a Co myslicie o tym;

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=11

zx6r 03r a cena 4300 euro 26tys przebiegu..

cena dobra?
OgorOgorek
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 25/11/2007, 23:17

Postprzez cichy » 29/1/2008, 22:40

Myślę, że problem z prowadzeniem takiego motocykla, nie polega jedynie na jego mocy, ale także na ogólnej geometrii, pozycji, charakterystyce zawieszenia, hamulców itd.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez melvin » 29/1/2008, 22:48

cichy napisał(a):Myślę, że problem z prowadzeniem takiego motocykla, nie polega jedynie na jego mocy, ale także na ogólnej geometrii, pozycji, charakterystyce zawieszenia, hamulców itd.



mimo to lepiej oswajać się z tym przy mniejszej prędkości... jak go przy 80km/h na godzinę zaskoczą hamulce i zrobi stoppie albo mu dupa ucieknie to się nauczy na przyszłość (oczywiście i przy 80km/h można sobie zrobić krzywdę)... ale jak dasz mu odblokowanego sprzęta i zrobi to już powiedzmy przy 150km/h to konsekwencje będą na pewno o wiele gorsze...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez cichy » 29/1/2008, 23:00

Tak czy inaczej, nawet jak sobie krzywdy nie zrobi, to zgruzuje drogiego sprzęta. Pytanie czy się opłaca.
Widziałem gości co się na prostej suchej drodze przewracali, bo ich ktoś np postraszył kierunkowskazem.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez melvin » 29/1/2008, 23:02

cichy napisał(a):Tak czy inaczej, nawet jak sobie krzywdy nie zrobi, to zgruzuje drogiego sprzęta. Pytanie czy się opłaca.
Widziałem gości co się na prostej suchej drodze przewracali, bo ich ktoś np postraszył kierunkowskazem.



to już ich kasa i ich ból... ale przynajmniej nie będą padali jak muchy...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez icid » 30/1/2008, 09:39

No fakt też znam takich co sie napalili i przykryli sie moto za 20 tys. przy pierwszym podejściu :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Inku » 30/1/2008, 10:34

cichy napisał(a):Tak czy inaczej, nawet jak sobie krzywdy nie zrobi, to zgruzuje drogiego sprzęta. Pytanie czy się opłaca.


I właśnie o tym chciałem napisać. Jak ktoś ma kasę, to co za różnica dla jego portfela czy kupi słabego sprzęta i sprzeda go później, żeby kupić szlifierkę?
Poza tym: Utrzymanie takiej 600RR na pewno będzie dużo droższe niż jakiejś słabej 500ccm, pomimo zblokowanej mocy. Już nie mówiąc o tym, że przy lekkim szlifie to ogromne koszty. Dla mnie mija się z celem kupowanie sporta 34KM :lol: I jeszcze ktoś objedzie cię Seicento :lol:
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr
cron