125ccm za 6000zł... (Nsr, cbr, a może xv?)
Posty: 12
• Strona 1 z 1
125ccm za 6000zł... (Nsr, cbr, a może xv?)
Witam wszystkich motocyklistów. Jestem z Pszczny. Moja przygoda z motocyklami rozpoczęła się dawno temu na WS-ce od dziadka. Jak miałem 13 lat ojciec kupił mi Suzuki Gn 125. W zeszłym roku go sprzedałem i właśnie szukam czegoś na ten sezon. Mam A1, 6000zł Doradźcie coś.
Chce kupić Honde Nsr albo Cbr i nie wiem co wybrać. (na Cagive Mito mnie chyba nie stać)
Chce kupić Honde Nsr albo Cbr i nie wiem co wybrać. (na Cagive Mito mnie chyba nie stać)
Ostatnio edytowano 8/12/2008, 21:46 przez zephyr47, łącznie edytowano 4 razy
-
zephyr47 - Bywalec
- Posty: 801
- Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
- Lokalizacja: Pszczyna
nie ma zasady co jest lepsze 2t czy 4t..
zalezy czego oczekujesz.
2t ma wiecej mocy ale ma za to wiksze spalanie, potrzebne sa czeste remonty silnika no i 125 2t brzmi nieciekawie(jak pila lancuchowa lub kosiarka)
4t ekonomiczny jak na swa pojemnosc ladanie brzmi(w cbr125) no i nie wymaga tak czestych napraw jak 2t
zobacz sobie zasade dzialania w wikipedi 2t i 4t i powinno ci sie co nieco rozjasnic
zamiast nsr rozwarz aprilie rs 125.. wg mnie jest duzo ciekawsza.. no i wloska co w przypadku 2t daje jej plusa bo japonce znaja sie tylko na 4t
zalezy czego oczekujesz.
2t ma wiecej mocy ale ma za to wiksze spalanie, potrzebne sa czeste remonty silnika no i 125 2t brzmi nieciekawie(jak pila lancuchowa lub kosiarka)
4t ekonomiczny jak na swa pojemnosc ladanie brzmi(w cbr125) no i nie wymaga tak czestych napraw jak 2t
zobacz sobie zasade dzialania w wikipedi 2t i 4t i powinno ci sie co nieco rozjasnic

zamiast nsr rozwarz aprilie rs 125.. wg mnie jest duzo ciekawsza.. no i wloska co w przypadku 2t daje jej plusa bo japonce znaja sie tylko na 4t
- w_a_c_h
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:54
- Lokalizacja: Węgrów
Najbardziej zależy mi na tym żeby uniknąć poważniejszej naprawy. Będe tym jeździł tylko jeden sezon. W Cbr najbardziej odpowiada mi silnik, ale wygląd go chyba dyskfalifikuje...
Jest zdecydowanie za wąski i ma za wąskie koła.
Padnie albo na Rs albo Nsr.
Tylko nie wiem która ma bardziej wytrzymały silnik.

Padnie albo na Rs albo Nsr.
Tylko nie wiem która ma bardziej wytrzymały silnik.
-
zephyr47 - Bywalec
- Posty: 801
- Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
- Lokalizacja: Pszczyna
jezeli sie zastanawiasz pomiedzy nsr i rs to radze ci wybrac rs.
to wloski motor a wlosi lepiej znaja sie na 2t niz japonce.
nie weim jak jest z ewentualna dostepnoscia czesci ale chyba nie ma problemow.
pozatym wg mnie rs lepiej wyglada
Co do naprawy.. w 2t moze sie zdazyc ze bedzie ona konieczna remontowac silnik mozna niemal co sezon..;/ cos za cos.. w zamian za to przynajmniej bedziesz mial wiecej mocy niz w 4t. aha i rs ma troche wiecej kucykow niz nsr(odblokowana, nie rasowana)
cbr odradzam ci z calej sily! z boku jest wporzadku, ale te rowerowe kola... no i waska jak diabli!!;/
to wloski motor a wlosi lepiej znaja sie na 2t niz japonce.
nie weim jak jest z ewentualna dostepnoscia czesci ale chyba nie ma problemow.
pozatym wg mnie rs lepiej wyglada

Co do naprawy.. w 2t moze sie zdazyc ze bedzie ona konieczna remontowac silnik mozna niemal co sezon..;/ cos za cos.. w zamian za to przynajmniej bedziesz mial wiecej mocy niz w 4t. aha i rs ma troche wiecej kucykow niz nsr(odblokowana, nie rasowana)
cbr odradzam ci z calej sily! z boku jest wporzadku, ale te rowerowe kola... no i waska jak diabli!!;/
- w_a_c_h
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:54
- Lokalizacja: Węgrów
w_a_c_h to nie prawda że Japońce znają się tylko na 4t bo japońce robią jedne z lepszych crossów 2t na świecie.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
-
Valentino-Rossi-46 - Bywalec
- Posty: 570
- Dołączył(a): 2/12/2006, 20:04
- Lokalizacja: Wyrzysk
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości