Zobacz wÄ…tek - Honda CRF 250
NAS Analytics TAG

Honda CRF 250

Enduro, Cross
_________

Honda CRF 250

Postprzez Vini21 » 22/12/2007, 19:23

Witam,czy możecie powiedziec mi co myślicie na temat CRFki,tzn co sie najczęściej psuje, na co trzeba uważać,jaki olej najlepiej lac,co ile MH go zmienic czyli wszystko co trzbe o tym modelu wiedziec z góry dzięki :)
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło


Postprzez Vini21 » 26/12/2007, 21:02

Hmm nikt nic nie napisze??
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło


Postprzez luca ktm » 29/12/2007, 11:22

motocykl bardzo ładny, idealny do motocrossu. drobne wady to aluminiowa rama przenosząca drgania na dłonie i konieczność WYMIANY zaworów co ok 15 godzin. lej syntetyk. sprawdzone to: BELL RAY, MOTOREX I MOTUL, ale pakowany w puszki. do polski najczęściej trafia tandetny.
luca ktm
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12/2/2007, 18:28

Postprzez Manhatan » 29/12/2007, 12:39

Z tego co czytałem/słyszałem, właśnie w CRF narzekają na zawory. Niektórzy zawodnicy odrazu wysyłają swoje głowice do przeróbki. Również tłok należy wymieniać w zależności do 16Mh ewentualnie co 6 wyścigów. Mimo wszystko o CRF ostatnio większość wypowiada się bardzo optymistycznie. Obecnie uznawany za czołową crossówkę. Ale tak jak wspomniałęm wcześniej te informacje są przecytane/zasłyszane, także tylko powtarzam co udało mi się dowiedzieć i jeżeli tylko ktoś się ze mną nie zgodzi, proszę pisać.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Beavis » 29/12/2007, 13:45

Co do tej zmiany tłoków, to wydaje mi się trochę przesadą... 16mh to baaardzo mało i biorąc pod uwagę, że w konkurencyjnych motocyklach wymienia się co 40-50mh, to wartość bardzo mała. Wydaje mi się, że są to bujdy. Co do zaworów, to słyszałem podobne opinie jak koledzy.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez Vini21 » 29/12/2007, 18:22

Dzia za opinie :) To możecie powiedziec mi jeszcze jaki warsztat zajmuje sie tuningiem badz naprawa głowic do takich motocykli??:>
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Postprzez Manhatan » 29/12/2007, 19:21

Z reguły są to zachodnie firmy specjalizujące się w tym. Dokładnie nie wiem, ale słyszałem, że chyba do Holandii wysyłają.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Vini21 » 29/12/2007, 22:27

A może wie ktoś jakie powinno być ciśnienie sprężania przy CRFie?
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Postprzez Manhatan » 30/12/2007, 01:20

12,5:1 :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Vini21 » 3/1/2008, 18:27

Wie ktoś może na jak długo wystarcza jeden tłok ?oczywiscie jeśli nie jeździ sie zawodowo:P!Jak ze szlifem cylindra?można go szlifowac czy trzeba nakładac nikasil?
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Postprzez Beavis » 3/1/2008, 18:32

............

Ostanie Twoje pytanie puszcze w niepamięć, zaś na pytanie "jak długo wystarcza tłok" proponuję odpowiedzieć sobie samemu z 5 wypowiedzi wyżej....
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez Vini21 » 3/1/2008, 18:59

Ok,sorka mój błąd
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Postprzez Beavis » 3/1/2008, 19:20

Spoko. A to masz już tą CRF?
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez Vini21 » 3/1/2008, 20:00

Ech juz mam,przyprowadziłem ją,zrobiłem jeden trening i lipa :( zawory ssące nie są szczelne,wysłałem głowice do naprawy,mają wstawic nowe zawory tytanowe,nie opłaca sie chyba wstawiac zwykłych?pytam sie o ten tłok bo nie wiem czy zmienic czy nie,niby tłok wygląda na dobry,ale jak mam juz robic remont to może tłok też?Jak myślisz?
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Postprzez Beavis » 3/1/2008, 22:02

Zmienisz jak będzie zły - nie rób sobie wydatków "na zapas".
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez Vini21 » 6/1/2008, 15:43

A wie ktoś może dokładnie jakie jest pasowanie tłoka?Najpierw czytam żę od 0,04-0,06 mm w innych znowu inaczej,jak to jest?
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Postprzez Manhatan » 6/1/2008, 17:01

Tak jak napisałeś, niech będzie różnica 0.05mm i będzie dobrze.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Vini21 » 6/1/2008, 17:33

Ok dzia Manhatan
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Postprzez Vini21 » 9/1/2008, 14:36

Jak myślicie,jest sens polerowanie kanałów dolotowych i wydechowych?
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Postprzez panzernacker » 9/1/2008, 16:11

Jest sens, bo nie przywiera do tego np. spalony olej...
Często poleruje się też po to tłoki(górną powierzchnię).
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê