[Honda] Honda CBR600RR
Posty: 9
• Strona 1 z 1
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Super! Wreszcie nowy test na scigacz.pl! Wasze testy są świetne, na kolejne czekam zawsze z niecierpliwością.
Jednak jest też kilka rzeczy, których mi zabrakło. Np wyłonienia konkretnego zwycięzcy. Trudno w internecie znaleźć ceny triumph'a - szkoda, że nie porównaliście też cen eksploatacyjnych, części, dostępności, ilości serwisów, spalania. To wszystko ma znaczenie dla potencjalnego nabywcy.
Przygotowuję się do kupna nowego sporta na wiosnę i chciałbym dokonać jak najlepszego wyboru, a takich informacji zabrakło mi w tym artykule.
Zabrakło mi również odniesienia do konkurentów cenowych dostępnych na rynku nowych motocykli. W szczególności mam tu na myśli motocykl, który przez wielu - również was jest nazywany najlepszym motocyklem sportowym wszechczasów (u was "bezkonkurencyjny") - GSX-R750. Oczywiście jest to większa pojemność, ale za b.podobne pieniądze. Czyli bezpośrednia konkurencja cenowa.
Na wiosnę, pojadę jeszcze do salonu hondy i triumpha, ale na gsx-r750 mialem juz okazje jezdzic i nie moglbym sie bardziej zgadzac z wasza ocena tego motocykla. Póki co dla mnie gix 3/4 - king.
A dla was?
dzieki za ciekawy art.
pozdrawiam<br><hr>dame
Jednak jest też kilka rzeczy, których mi zabrakło. Np wyłonienia konkretnego zwycięzcy. Trudno w internecie znaleźć ceny triumph'a - szkoda, że nie porównaliście też cen eksploatacyjnych, części, dostępności, ilości serwisów, spalania. To wszystko ma znaczenie dla potencjalnego nabywcy.
Przygotowuję się do kupna nowego sporta na wiosnę i chciałbym dokonać jak najlepszego wyboru, a takich informacji zabrakło mi w tym artykule.
Zabrakło mi również odniesienia do konkurentów cenowych dostępnych na rynku nowych motocykli. W szczególności mam tu na myśli motocykl, który przez wielu - również was jest nazywany najlepszym motocyklem sportowym wszechczasów (u was "bezkonkurencyjny") - GSX-R750. Oczywiście jest to większa pojemność, ale za b.podobne pieniądze. Czyli bezpośrednia konkurencja cenowa.
Na wiosnę, pojadę jeszcze do salonu hondy i triumpha, ale na gsx-r750 mialem juz okazje jezdzic i nie moglbym sie bardziej zgadzac z wasza ocena tego motocykla. Póki co dla mnie gix 3/4 - king.
A dla was?
dzieki za ciekawy art.
pozdrawiam<br><hr>dame
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeszcze kilka uwag co do filmików:
na którymś filmie widać, że kierowca triumpha ma odpiety kask
na filmie z hondą nie mogłem skumać o co chodzi z tą smyczą przypiętą do kierowcy - żeby kluczyki nie rysowały?? Ta linka, poza tym że wygląda beznadziejnie i jest potencjalnie b. niebezpieczna, to piękny pęk kluczy zasłania pół ekranu. Nie łatwiej było poprostu odpiąć kluczyk do motocykla od pęku kluczy na czas testów? :>
na którymś filmie widać, że kierowca triumpha ma odpiety kask
na filmie z hondą nie mogłem skumać o co chodzi z tą smyczą przypiętą do kierowcy - żeby kluczyki nie rysowały?? Ta linka, poza tym że wygląda beznadziejnie i jest potencjalnie b. niebezpieczna, to piękny pęk kluczy zasłania pół ekranu. Nie łatwiej było poprostu odpiąć kluczyk do motocykla od pęku kluczy na czas testów? :>
- dame
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20
W sumie, to zgadzam się z przedmówcą. Trochę więcej info na temat samej eksploatacji. A tak poza tym, to artykuł na bdb <br><hr>Mef
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czy ja dobrze widzę, czy te motocykle w tylnych lampach wciąż mają zwykłe żarówki?
Dla mnie to porażka totalna! Na polskich dziurach z twardymi zawieszeniami, te żarówki bez przerwy się wstrząsają.. XXIw to czas led..
No i te tradycyjne kierunkowskazy wystające na boki - wstrętne. Mało areodynamiczne rozwiązanie, przy każdej parkingówce nabijamy kabze sprzedawcom z allegro. do bani to rozwiązanie :/
brak wyświetlacza biegów i sprzęgła antyhoppingowego? co to jest?! lata 90?! dobrze, że seryjne amorki skrętu chociaż mają.. Nie śmiem nawet zapytać czy wreszcie jakiś producent zdecydował się na seryjne przewody hamulcowe w oplocie... przy cenie hondy takie rzeczy wydawałyby się czymś oczywistym.
a mapy zapłonu? Da się je jakoś edytować np przez usb, czy jedynym wyjściem jest zakup PowerCommander?
szkoda, że zabrakło wykresów z hamowni..
Dla mnie to porażka totalna! Na polskich dziurach z twardymi zawieszeniami, te żarówki bez przerwy się wstrząsają.. XXIw to czas led..
No i te tradycyjne kierunkowskazy wystające na boki - wstrętne. Mało areodynamiczne rozwiązanie, przy każdej parkingówce nabijamy kabze sprzedawcom z allegro. do bani to rozwiązanie :/
brak wyświetlacza biegów i sprzęgła antyhoppingowego? co to jest?! lata 90?! dobrze, że seryjne amorki skrętu chociaż mają.. Nie śmiem nawet zapytać czy wreszcie jakiś producent zdecydował się na seryjne przewody hamulcowe w oplocie... przy cenie hondy takie rzeczy wydawałyby się czymś oczywistym.
a mapy zapłonu? Da się je jakoś edytować np przez usb, czy jedynym wyjściem jest zakup PowerCommander?
szkoda, że zabrakło wykresów z hamowni..
- dame
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20
Bezsprzecznie wygrywa Honda. Jednak nie wskazujemy zwycięzcy, gdyż ... w tabelce z poszczególnymi parametrami z pewnością wygrywa Honda, jednak motocykle często kupuje się ze nie ze względu na parametry, lecz ze względu na fun z jazdy nimi. Triumph jest motocyklem innym niż Honda i osoba, która pojedzi Hondą i potem zmieni ją na Triumpha, wcale nie popełni błędu. Po prostu posmakuje czegoś innego, a w sumie trochę o to w tym wszystkim chodzi ... aby wsiadając na moto oderwać się trochę od rzeczywistości i posmakować czegoś innego...<br><hr>TomekKomentatorzy napisał(a):Super! Wreszcie nowy test na scigacz.pl! Wasze testy są świetne, na kolejne czekam zawsze z niecierpliwością.
Jednak jest też kilka rzeczy, których mi zabrakło. Np wyłonienia konkretnego zwycięzcy. Trudno w internecie znaleźć ceny triumph'a - szkoda, że nie porównaliście też cen eksploatacyjnych, części, dostępności, ilości serwisów, spalania. To wszystko ma znaczenie dla potencjalnego nabywcy.
Przygotowuję się do kupna nowego sporta na wiosnę i chciałbym dokonać jak najlepszego wyboru, a takich informacji zabrakło mi w tym artykule.
Zabrakło mi również odniesienia do konkurentów cenowych dostępnych na rynku nowych motocykli. W szczególności mam tu na myśli motocykl, który przez wielu - również was jest nazywany najlepszym motocyklem sportowym wszechczasów (u was "bezkonkurencyjny") - GSX-R750. Oczywiście jest to większa pojemność, ale za b.podobne pieniądze. Czyli bezpośrednia konkurencja cenowa.
Na wiosnę, pojadę jeszcze do salonu hondy i triumpha, ale na gsx-r750 mialem juz okazje jezdzic i nie moglbym sie bardziej zgadzac z wasza ocena tego motocykla. Póki co dla mnie gix 3/4 - king.
A dla was?
dzieki za ciekawy art.
pozdrawiam<br><hr>dame<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dame napisał(a):jeszcze kilka uwag co do filmików:
na którymś filmie widać, że kierowca triumpha ma odpiety kask
Nie prawda. Kierowca ma kask "orzeszek", który nie załapał się w kadr Nigdy nie wsiadamy na motocykl bez kasku !!!
-
Alonzo - Administrator
- Posty: 290
- Dołączył(a): 29/8/2005, 21:43
- Lokalizacja: Warszawa
Siema, no jak nie ma zwycięzcy?:)Komentatorzy napisał(a):Super! Wreszcie nowy test na scigacz.pl! Wasze testy są świetne, na kolejne czekam zawsze z niecierpliwością.
Jednak jest też kilka rzeczy, których mi zabrakło. Np wyłonienia konkretnego zwycięzcy. Trudno w internecie znaleźć ceny triumph'a - szkoda, że nie porównaliście też cen eksploatacyjnych, części, dostępności, ilości serwisów, spalania. To wszystko ma znaczenie dla potencjalnego nabywcy.
Przygotowuję się do kupna nowego sporta na wiosnę i chciałbym dokonać jak najlepszego wyboru, a takich informacji zabrakło mi w tym artykule.
Zabrakło mi również odniesienia do konkurentów cenowych dostępnych na rynku nowych motocykli. W szczególności mam tu na myśli motocykl, który przez wielu - również was jest nazywany najlepszym motocyklem sportowym wszechczasów (u was "bezkonkurencyjny") - GSX-R750. Oczywiście jest to większa pojemność, ale za b.podobne pieniądze. Czyli bezpośrednia konkurencja cenowa.
Na wiosnę, pojadę jeszcze do salonu hondy i triumpha, ale na gsx-r750 mialem juz okazje jezdzic i nie moglbym sie bardziej zgadzac z wasza ocena tego motocykla. Póki co dla mnie gix 3/4 - king.
A dla was?
dzieki za ciekawy art.
pozdrawiam<br><hr>dame<br>
Cytat z następnej strony: "nie wahałbym się ani chwili. Jeśli tylko różnica w cenie nie byłaby przeszkodą, kupiłbym Hondę. W ogólnym rozrachunku jest to moim zdaniem lepszy motocykl".
Pozdrawiam,
<br><hr>Lovtza
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siema, no jak nie ma zwycięzcy?Smile
musiało mi się niedoczytać, albo niezauwazylem. doczytałem pozniej, ze jest jednak zwyciezca
zwracam honor
Nie prawda. Kierowca ma kask "orzeszek", który nie załapał się w kadr Wink Nigdy nie wsiadamy na motocykl bez kasku !!!
a na filmie "triumph daytona 675 za kierownica" wyraznie widze wiszaca klamre od kasku
- dame
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość