REGULACJA MEMBRAN W GAZNIKACH A OBROTY!!!??? POMOC
Posty: 5
• Strona 1 z 1
REGULACJA MEMBRAN W GAZNIKACH A OBROTY!!!??? POMOC
witam. wszystkich. mam pytanie posiadam motor Kawasaki LTD 454 .Motor jest po wymianie membran i obecnie po regulacjach gazników. jednak gdy dojechalem do domu i odpaliłem go po 3 dniach. nie trzymał mi obrotów. i gasł poprostu. podkrecilem mu oborort pokrelem przy gaznikach i oborty trzymał. i chcialbym sie dowiedziec czy to jakos wplywa niekosrzystnie na motor ktory był po regulacjach?? czy prze zpodkrecenie oborótw trzeba go ustawiac jeszce raz?? regulwowac zeby przeustcnie towieraly sie rownoczesnie w tym samym moemcnie dwie?? prosze o szybka odpowiedz z gory dziekuje i pozdrawiam seba
- Seba-s35
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17/10/2007, 18:24
- Lokalizacja: katowice
Chyba ten kto ci te moto ustawiał to cię oszukał.Wracaj z powrotem do typa i reklamuj całą sprawę.
Jeśli sprzęt jest po takich regulacjach i wymianie to musi chodzić,chyba że są inne niedomagania twego moto?
Jeśli sprzęt jest po takich regulacjach i wymianie to musi chodzić,chyba że są inne niedomagania twego moto?
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
palic pali równo. tylko mi gasł . jak o zapalalem na 3 dzien
ale jest to tez moze wada tego ze mialem pusty bak a wczesniej mu zalalem???? pochodzil na ssaniu troche a jak go spóscilem z ssania to mi moto gasl.
ale w pytaniu mi chodzilo o to czy przez ustawienia obrotów regulje wysoksc przepstnic? obydwoch rowniczesnie???
ale jest to tez moze wada tego ze mialem pusty bak a wczesniej mu zalalem???? pochodzil na ssaniu troche a jak go spóscilem z ssania to mi moto gasl.
ale w pytaniu mi chodzilo o to czy przez ustawienia obrotów regulje wysoksc przepstnic? obydwoch rowniczesnie???
- Seba-s35
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17/10/2007, 18:24
- Lokalizacja: katowice
Nie wiem jak to wyglada, ale jezeli jest jakies pokretlo, ktorym mozna regolowac predkosc obrotowa i jest ono w dostepnym miejscu, to mozesz regolowac obroty (oba gazniki jednoczesnie). Sruby do synchronizacji i skladu mieszanki sa przewaznie "schowane".
Sruba regulacyjna trzeba od czasu do czasu podregulowac wolne obroty. "Od czasu do czasu" czytaj-jak zajdzie taka potrzeba.
Moze gasl, bo ustawiales go na pol ssaniu albo byl za zimny ?
Sruba regulacyjna trzeba od czasu do czasu podregulowac wolne obroty. "Od czasu do czasu" czytaj-jak zajdzie taka potrzeba.
Moze gasl, bo ustawiales go na pol ssaniu albo byl za zimny ?
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Pokrętłem od obrotów przeważnie reguluje się opór na zderzaku linki gazu. A więc wszystkie gaźniki naraz (ile by ich nie było) Jeśli podkręciłeś trochę obroty i jest wszystko ok. to szerokiej drogi 

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości