zx6r problemmmm
Posty: 10
• Strona 1 z 1
zx6r problemmmm
witam. mam problem z kawasaki zx6r. poszedłem dzis odpalic moto. ale przed odpaleniem chciałem zobaczyc stan oleju a tu.......... patrze przez wizjer a na szybce jakis biały masłowaty nalot:/ odkreciłem korek wlewu uleju i na korku tak samo nalot jak masło. a jak moto chodzi to odkrecam korek wlewu chłodnicy i leca malutkie babelki.... i moto na wyzszych dymi takim niebieskim dymem. dodam ze cisnienie sie tez robi w przewodach ale moze dla tego ze mam korek wgniecony i nie otwiera przepewu an zbiornik wyrównawczy. moto stało 3 dni na dworze a wiadomo ze wilgoc jest i moze dlatego sie zrobioło takie cos w oleju?? bo miałem taki z nim ogolny problem ze jakos na zimnym silniku paliło ale jak moto sie zagrzało to strasznie ciezko paliło jak by na 3 gary strzelało i nie chciało załapac. czym bardziej sie grzało tym bardziej ciezko paliło. ale po ok 10 min palił normalnie. jesli to uszczelka to gdzie moge dostac taka jakis namiar jest to kawasaki zx6r 98r model zx600G moze cos pomozecie. czekam na jakas rade. moje gg 4190652 czekam na pomoc dzieki wszystkim z gory czesc 

- stunt rider
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 3/9/2007, 18:28
Po pierwsze, jezeli zadajesz takie pytanie to prawdopodobnie nie masz za bardzo pojecia o mechanice. Jezeli nie masz pojecia to radze zaprowadzic do serwisu. W serwisie prawdopodobnie wymienia wlasna uszczelke bo na jakims tanim badziewiu, ktore im dasz moga nie dac jakiejs gwarancji.
PS. To jest tylko rada o jaka prosiles.
PS 2. Usun temat na dole.
PS. To jest tylko rada o jaka prosiles.
PS 2. Usun temat na dole.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
zx6r
cos tam sie znam ale zadaje pytania zeby uniknac jakis innych opcji. a czy jak uszczelka wywalona trzeba robic plan głowicy i bloku czy sama uszczelke mozna wymienic i czy cos sie stanie jak bez tego załoze sama uszczelke.
- stunt rider
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 3/9/2007, 18:28
Zalezy czy krzywa czy ma jakies wzery.
Mozliwe, ze uszczelka nie ma winy tylko jest tuleja peknieta. Daj moto do serwisu. Jak rozbierzesz i nie bedziesz umial naprawic to narobisz sobie problemow.
Mozliwe, ze uszczelka nie ma winy tylko jest tuleja peknieta. Daj moto do serwisu. Jak rozbierzesz i nie bedziesz umial naprawic to narobisz sobie problemow.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Witam mialem podobny problem tylko ze woda nie babelkowala . Otwor przelewowy w pompie wodnej byl zatkany i cisnienie wywalilo uszczelniacz no i woda szla z pompy prosto do oleju w silniku.Warto na wszelki wypadek sprawdzic nie zaszkodzi.
- jurekgpx
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
- Lokalizacja: kwidzyn
Re: zx6r
stunt rider napisał(a):cos tam sie znam ...
Masz klucz dynamometryczny? Wiesz jaka jest koleność dokręcania?
Nie? Jedź do serwisu, bo na naukę w ten sposób szkoda kasy.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
Re: zx6r
stunt rider napisał(a):cos tam sie znam ale zadaje pytania zeby uniknac jakis innych opcji. a czy jak uszczelka wywalona trzeba robic plan głowicy i bloku czy sama uszczelke mozna wymienic i czy cos sie stanie jak bez tego załoze sama uszczelke.
jeden z kolegów mówił coś o zatkanym przelewie w pompie cieczy, ale ja obstawał bym przy uszkodzodzeniu uszczelki, kiedy ciecz wywali uszczelnisacz to płyn rzeczywiście dostanie się do silnika ale czyli do układu smarowania nie będzie go natomiast w cylindraach a skoro u ciebie maszynka problematycznie zapala to raczej płyn pochodzi nie z silnika tylko dostaje się prosto spod uszczelki, sam się nie grzeb, powachluj przez chwilkę rozrusznikiem i przyłóz palec do otworu każdej ze świec ( nie wiemy przecież pod którym cylindrem nastąpił przeciek) jeśli jest tam ciecz to na pewno to zauważysz, poczujesz zapach glikolu itp.. Polecam serwis, tam na pewno zdiagnozują usterkę i na pewno będzie kosztowna, bo rozebranie silnika i wymiana uszczelki pod głowicą to jedno (kupa kasy 1000-1500zł) plus inne uszczelnienia silnika(+ 200-300zł) z których niby można zrezygnować bo przecież dobre, ale gorzej jeśli chłopy złożą ci silnik ze starymi uszczelkami i pojawi sie kolejny wyciek gdzieś na uszczelnieniu które nie zostało wymienione - kolejna wypłata pójdzie z kieszeni. Ponadto kończy sie sezon więc warto nazbierać trochę kasy i wymienic kompleksowo wszystkie te gówienka jak uszczelniacze zaworów - małe, niedrogie a cieszy! przy okazji niech chłopy sprawdza przylgnie zaworów. Jeśli głowica nie ma wżerów to prawdopodobnie nie będzie konieczności szlifowania płaszczyzny ale wszystko wyjdzie dopiero w momencie kiedy warchlaka wezmą na stół i podzielą na półtusze hehe. tak czy inaczej powodzenia i nie łudź się że każda usterka w motocyklu związana jest z brakiem synchronizacji gaźników oraz wydatkiem rzedu 80-160zł. Niestety sprawa jest chyba poważna i od ciebie zależy jak sprzęcik będzie ci potem dziękował za opiekę. Sam miałem kilkakrotnie przypadki gdy trzeba było wyłożyć pare tyś na naprawe swoich błędów lub po prostu pecha, jeśli bedziesz chciał oszukac tzw. zasasy techniki to tak na prawde oszukasz się sam. Pozdrufka!
*:)* IM SZYBCIEJ - TYM SZYBCIEJ *:)*
-
carillo - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 11/10/2007, 19:26
- Lokalizacja: Polska
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości