JJ2S X4 500, co o tym sÄ…dzicie
Posty: 17
• Strona 1 z 1
JJ2S X4 500, co o tym sÄ…dzicie
Jak w temacie Co sądzicie o tym moto moim zdaniem naprawde niezły pomysł miał J. JACKA SYNAKIEWICZA. http://www.jjsdesign.net/jj2sx4500/jj2sx4500.html
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/
(otwórz link)Im
(otwórz link)Im
-
konan - Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
- Lokalizacja: Poznań
Stylistycznie to dla mnie skrzyzowanie Buella i monstera, czyli... bomba!
Jedno mi nie pasi: dlaczego dwusuw?
Chyba w zla strone ida konstruktorzy. To tak jakby zrobili auto z silnikiem parowym.
Jednak tak czy siak watpie zeby weszlo do rpodukcji. Jak wszystko w Polsce. Wola skaldac tanioche z Chin.
Jedno mi nie pasi: dlaczego dwusuw?
Chyba w zla strone ida konstruktorzy. To tak jakby zrobili auto z silnikiem parowym.
Jednak tak czy siak watpie zeby weszlo do rpodukcji. Jak wszystko w Polsce. Wola skaldac tanioche z Chin.
Nienawidzę głupich ludzi.
- marcinhc
- Świeżak
- Posty: 196
- Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
Chyba nie doczytales do konca.
2t z powodu osiagow i kosztow produkcji.
Nawiasem mowiac jak ogladalem przekroj silnika to wydaje sie bardziej skomplikowany niz 4t, ale moze mi sie zdaje.
Odnosnie wygladu to prawie idealny. Jezeli naprawde bedzie jeszcze mial dzwiek zblizony do ducati to zaczynam zbierac kase
2t z powodu osiagow i kosztow produkcji.
Nawiasem mowiac jak ogladalem przekroj silnika to wydaje sie bardziej skomplikowany niz 4t, ale moze mi sie zdaje.
Odnosnie wygladu to prawie idealny. Jezeli naprawde bedzie jeszcze mial dzwiek zblizony do ducati to zaczynam zbierac kase
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
oryginalnie,nie powiem ze nie,ale nie moj styl.
tak czy siak,wyrazy uznania.
tak czy siak,wyrazy uznania.
(otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
ten czerwony, krotki zadupek troche mi sie nie podoba...ale tak to cacy..ciekawe jak brzmi
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Wiem z jakich powodow zastosowali 2t. Ale czy to dobry pomysl? Raczej odchodzi sie od 2t (wyjatkiem jest cross), sa nieekonomiczne, nieekologiczne, nieelastyczne, smierdzace, glosne i dymiace. Potem musza robic 24 litrowy zbiornik paliwa do sportowej 500 bo bedzie zarl 10/100. Troche to archaiczne wg mnie.
Chyba juz lepszym rozwiazaniem byloby kupienie jakiegos silnika od zagranicznej produkcji (np. ducati, japonce czy inne wlochy).
Chyba juz lepszym rozwiazaniem byloby kupienie jakiegos silnika od zagranicznej produkcji (np. ducati, japonce czy inne wlochy).
- marcinhc
- Świeżak
- Posty: 196
- Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
gumisss napisał(a):..ciekawe jak brzmi
Tutaj jest odpalony prototyp 6,5ccm. Slyszalem takie "standardowe" i tem jest zupelnie inny. W wiekszym formacie powinno byc ok.
http://www.jjsdesign.net/jj2s/prototyp.html
Co do ekologii to "pogoogluj".
Z innej beczki konstruktorzy maja w planach kilka wersji tych silnikow
Proponuje nazywac ten silnik silnikiem krzyzowym. Rzeczywiscie takiego ukladu nie cwiczono do tej pory w motocyklu. Logicznie rzecz ujmujac powinny pwstac trzy modele silnikow do motocykli:
1. czterocylindrowy o poj. skokowej 500 ccm i mocy okolo 100 - 110 KM
2. osmiocylindrowy o poj. skokowej 1000 ccm i mocy okolo 160 - 180 KM
3. dwunastocylindrowy o poj. skokowej 1500 ccm i mocy okolo 200 - 250 KM
Pierwszy z nich bedzie mial poza podcisnieniowymi zaworami membranowymi cztery czesci ruchome, drugi siedem czesci ruchomych a trzeci ten dwunastocylidrowy tylko dziesiec czesci ruchomych. Wszystkie beda bazowaly na silniku 500 ccm.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
widze, że kolega jasql mnie uprzedził miałem zamiar właśnie dodać ten link
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/
(otwórz link)Im
(otwórz link)Im
-
konan - Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
- Lokalizacja: Poznań
miałem możliwość zamienić klika dobrych słów z konstruktorem tej rewolucyjnej konstrukcji.Muszę stwierdzić ze idea jest jak najbardziej na czasie i wcale nie prawda jest ze 2t śmierdzi dużo zużywa paliwa i jest mało elastyczny.Wystarczy odpowiednio podejść do tematu i już sprawa załatwiona.Tylko jest jeden poważny problem czyli kapusta.Na badania tego silnika jest potrzebne naprawdę dużo siana,a firmy które mogą to zrobić sa chyba krótko wzroczne bo nie widzą dużego że może to podbić świat.Myślę że mogło by nawet poniekąd wyprzeć z rynków silniki czterosuwowe.Może to strach przed nowym???????
Choć jak twierdzi autor nasi pseudo inżynierzy nie mogą sobie wyobrazić że coś takiego może działać,mówią że to jest nie możliwe.Ale chciałbym aby temu gościowi udało sie wcielić w życie ten silnik,nawet niech sprzeda licencje innym krajom a wtedy polacy będą się podniecać ze to wymyślił polski konstruktor ale jak przychodził o pomoc w badaniach to każdy "idz nie mamy czas na głupoty"!!Taka jest właśnie polska.(Trocze sie rozpisałam ale wkur...ia mie że w naszym kraju tak traktuje sie poważne sprawy)
Choć jak twierdzi autor nasi pseudo inżynierzy nie mogą sobie wyobrazić że coś takiego może działać,mówią że to jest nie możliwe.Ale chciałbym aby temu gościowi udało sie wcielić w życie ten silnik,nawet niech sprzeda licencje innym krajom a wtedy polacy będą się podniecać ze to wymyślił polski konstruktor ale jak przychodził o pomoc w badaniach to każdy "idz nie mamy czas na głupoty"!!Taka jest właśnie polska.(Trocze sie rozpisałam ale wkur...ia mie że w naszym kraju tak traktuje sie poważne sprawy)
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
O samym silniku pisalo wlasnie w Swiecie Motocykli juz dosc dawno temu, fajnie widziec ze ten projekt dalej funkcjonuje. A 2t... dlatego ze udalo sie oddzielic funkcje smarowania i zasilania, takie 2t to juz pelna konkurencja dla 4t... i ja tez nie rozumie firm ktore olewaja ten projekt.. przeciez to zyla zlota jest. Zrobia ten silnik do porzadku... to modele motocykli same zaczna powstawac na ich bazie... sport tez bedzie, daje sobie za to lape uciac.
Narazie jest naked.... i wcale sie nie dziwie, w koncu tylko w taki mtocyklu widac silnik ...na owiewki przyjdzie jeszcze pora.
Narazie jest naked.... i wcale sie nie dziwie, w koncu tylko w taki mtocyklu widac silnik ...na owiewki przyjdzie jeszcze pora.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kedar-88 napisał(a):jak dla mnie sama idea silnika jest ciekawa...ale jeśli chodzi o całość jako motocykl to wygląda śmiesznie wręcz porażka...ale to kwestia gustu
Dla takich mądrali jak Kedar-88 uruchomili dział, w którym można pokazać jaki wygląd nie jest "śmieszny".
http://jjsdesign.net/jj2sx4500/design.html
na rysunkach jest tylko podwozie i układ napędowy - resztę można dorysować samemu...
P.S. Zawsze zastanawia mnie skąd się biorą takie typy jak Kedar-88, które uważają, że mogą czyjąś ciężką pracę skwitować dwoma epitatami, nie siląc się nawet na podanie jakichkolwiek konkretów.
Skoro "o gustach się nie dyskutuje" to dlaczego taki typ się wypowiada na temat wyglądu motocykla, który jest wynikiem "gustu" twórcy?
_________________________
Głosujcie na UPR (z listy KW LPR) - jedyna partia, która chce znaczącego obniżenia akcyzy na paliwo (i nie tylko). www.upr.org.pl
- woowie_zoowie
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/10/2007, 13:42
wooowie co z toba jest nie tak?
Temat jest wlasnie po to aby kazdy przedstawil swoja opinie na temat tego motocykla. Nie rozumiem o co Ci chodzi. Jednemu sie podoba innemu nie. No chyba ze nie mozesz sie pogodzic z faktem ze ktos ma inne zdanie niz ty.
Temat jest wlasnie po to aby kazdy przedstawil swoja opinie na temat tego motocykla. Nie rozumiem o co Ci chodzi. Jednemu sie podoba innemu nie. No chyba ze nie mozesz sie pogodzic z faktem ze ktos ma inne zdanie niz ty.
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
Wygląd jest nieważny ważne jest to że ktoś w polsce po raz pierwszy od niepamiętnych czasów wymyślił motocykl, w dodatku jeśli faktycznie udało się oddzielić smarowanie od zasilania to silnik ten połączy zalety 2T z 4T będzie ekologiczny, mały, prosty, lekki, i tani w produkcji w dodatku przy takiej mocy silnik 2T powinien być na starcie bardziej zrywny od sportowego litra. Jeśli plan sie goścoowi powiedzie to będzie prawdziwa rewolucja.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
siekson napisał(a):wooowie co z toba jest nie tak?
Temat jest wlasnie po to aby kazdy przedstawil swoja opinie na temat tego motocykla. Nie rozumiem o co Ci chodzi. Jednemu sie podoba innemu nie. No chyba ze nie mozesz sie pogodzic z faktem ze ktos ma inne zdanie niz ty.
Siekson - po prostu uważam, że o designie da się dyskutować inaczej niż używając słów typu "porażka". Można prowadzić tzw. konstruktywną krytykę.
(Poza tym przeczytaj mój wpis a zobaczysz, że nie wyrażam tam swojego zdania)
_________________________
Głosujcie na UPR (z listy KW LPR) - jedyna partia, która chce znaczącego obniżenia akcyzy na paliwo (i nie tylko). www.upr.org.pl
- woowie_zoowie
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/10/2007, 13:42
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości