Zobacz wątek - Gdzie polakierować platiki Kawa ZR 7 S ?
NAS Analytics TAG

Gdzie polakierować platiki Kawa ZR 7 S ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Gdzie polakierować platiki Kawa ZR 7 S ?

Postprzez yansen » 13/9/2007, 11:42

Witam

Chcę polakierować na oryginalny kolor platiki i błotnik do Kawasaki ZR 7 S. Kolor - błękit metalik. Szukam mieszalni lakierów do motocykli, która dobierze mi idealnie kolor. Czekam na namiary.
yansen
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13/9/2007, 10:30


Postprzez gumis » 13/9/2007, 13:02

no ok ale powiedz jeszcze skad jestes..bo takich miejsc gdzie ci dobiora i wymieszaja jest napewno sporo.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów


Postprzez yansen » 13/9/2007, 13:48

Wrocław, Leszno i okolice, Głogów i okolice, Wschowa - w tych rejonach jestem systematycznie.
yansen
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13/9/2007, 10:30

Postprzez cdsMarcin » 13/9/2007, 14:25

Od razu może napiszę, że powinieneś udać się do konkretnego specjalisty.
Ja też dobierałem lakier... niby u człowieka, który sie na tym zna... a kolor dobrany w słońcu ma zupełnie inny odcień, jak nie ma słońca to jest ok.
Więc nie daj się skusić ceną.
<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">Obrazek</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
Avatar użytkownika
cdsMarcin
Bywalec
 
Posty: 526
Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez ZZZenonnn » 16/9/2007, 21:04

tutaj nie chodzi o cene tylko przede wszystkim o doswiadczenie przy dorabianiu takiego koloru.Sam to wiem bo maluje np samochody.Wszyscy sie nabieramy gdy pisza nam ze jest komputerowe dobieranie kolorow a to gowno prawda bo komputer nam tylko rozpoznaje sklad farby,lakieru z czego sie sklada a ilosc tych skladnikow - zazwyczaj 8em-jest recznie dolewana przez jakas tam osobe i jesli ona zawha sie i doleje 1 kropelke wiecej danego skladnika to juz jest lipa i pozniej takie opcje wychodza.
ZZZenonnn
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 24/8/2007, 21:48
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez VCO » 17/9/2007, 14:34

cdsMarcin napisał(a):Od razu może napiszę, że powinieneś udać się do konkretnego specjalisty.
Ja też dobierałem lakier... niby u człowieka, który sie na tym zna... a kolor dobrany w słońcu ma zupełnie inny odcień, jak nie ma słońca to jest ok.
Więc nie daj się skusić ceną.


A nie myslałeś że po pomalowaniu trzeba wszystko elegancko spolerować i nie bedzie widoczne ? Nawet jak dobierają farbe to nie taka jaka jest na przedmiocie z ktrego będą czytać tylko ta która bedzie po spolerowaniu bo nie wiem czy wiesz ze kolory z wiekiem zmieniają się nieco to zalezy od słońca desczu warunków ogulnie

Dobierze ci ją każdy blacharz mechanik samochodowy który czaruje rozbite samochody z zagranicy na nówki :) albo sklep z farbami, polecał bym jadnak mechaników. U kolegi za malowanie Fazera wział 350 zł ale motor lux profesjonalnie pomalowany bez zacieków i wystajacej szpachli. Niczym sie nie rużni od oryginału jak staneły dwa obok siebie nie było widać ze malowany nawet pod słońcem. Tylko do motocykli jest specjalna farba która służy do malowania tylko małych powierzchni potem zacieki lekko przycierasz papierem wodnym i nic niema...
pamietaj też że wgłębienia w baku czy innych segmentach metalowych wyciąga sie a jak sie nieda to sie nie wali kilogramami szpachli tylko zalewa cynkiem? czy cyną ? nie pamiętam i sie przyciera to a szpachla to tylko do wyrównania powierzchni do 3-4 mm jedna warstwa max przed pdkładem bo jak nawalisz na 2 centymetry nie wyschnie i popęka na słoncu jak nabierze temperatury i chyba u ciebie bedzie trzeba naklejki pod lakier połorzyć... i pamiętaj daj takiemu co nie jest ślepy albo nie chodzi pijany bo moga być rózne tego efekty
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez ZZZenonnn » 17/9/2007, 15:44

a to prawda ze z czasem kolor traci swoja soczystosc ale mozna to czesciowo odzyskac po przez stosowanie specjalnych past polerskich(nanoszone recznie a pozniej "docieranie"przez nakladke bawelniana na szlifierke kątowa).A jesli chodzi o zacieki jak kolega wyzej napisal to chyba ten kto tak maluje to musi byc z dolnej polki albo za duzo warst naklada lub za duzo rozpuszczalnika a docieranie takich syfków to najpierw papier 1600 na mokro a pozniej pasta polerska i gotowe:)
ZZZenonnn
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 24/8/2007, 21:48
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez VCO » 17/9/2007, 18:06

ZZZenonnn napisał(a):a to prawda ze z czasem kolor traci swoja soczystosc ale mozna to czesciowo odzyskac po przez stosowanie specjalnych past polerskich(nanoszone recznie a pozniej "docieranie"przez nakladke bawelniana na szlifierke kątowa).A jesli chodzi o zacieki jak kolega wyzej napisal to chyba ten kto tak maluje to musi byc z dolnej polki albo za duzo warst naklada lub za duzo rozpuszczalnika a docieranie takich syfków to najpierw papier 1600 na mokro a pozniej pasta polerska i gotowe:)


Nom dokładnie jak mówisz A co do tych zacieków to wspomniałem w ostatnm zadniu tak nieformalnie

"i pamiętaj daj takiemu co nie jest ślepy albo nie chodzi pijany bo moga być rózne tego efekty "

Juz chyba rozumiesz OCB :D wiodąca dziedzina Polaków i Rosjan w sporcie :D

Ale jak by nie było moto wygladało ekstra róznicy żadnej nie było na moje sprawne oczy nie zoriętowal bym sie
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez jasql » 17/9/2007, 18:40

VCO napisał(a): bo nie wiem czy wiesz ze kolory z wiekiem zmieniają się nieco to zalezy od słońca desczu warunków ogulnie

Dobierze ci ją każdy blacharz mechanik samochodowy który czaruje rozbite samochody z zagranicy na nówk


Farby motocyklowe roznia sie tym od samochodowych tym, ze zawsze stosuje sie najpierw podlkad o odpowiednim kolorze a dopiero na to pryska sie lakier bezbarwny. Jezeli pomaluje sie taka farba tylko nie polakieruje bezbarwnym to kolor jest zupelnie inny. Tego typu farby nie zmieniaja koloru nigdy. Jak maluje sie lakierem w jakims okreslonym kolorze i na to nic wiecej sie nie daje to taki lakier kiedys zmienial odcien (robil sie jasniejszy ale minimalnie) z tego co wiem to od przyszlego roku jest zakaz stosowania innych lakierow niz na bazie wody (wszystko miesza sie z woda tzw"waterbase") i takie lakiery rowniez nie zmieniaja odcienia.

Nie kazdy blacharz dobierze dobry kolor bo kazda marka ma swoje specyficzne kolory i inne sa do motorow i do samochodow. Moze dobrac kolor bardzo podobny i jak wie jak pomalowac to nie bedzie sladu a jak nie wie to bedzie widac roznice. Nie bede tlumaczyl jak to sie robi bo nie o tym jest temat.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez VCO » 17/9/2007, 19:15

Nom zgadzam sie z toba josku nic dodac nic ująć

Nie wiem jak były malowane stare NSR ki ale na nich farba zmienia kolor i to znacznie


Słyszalem też ze płyn chamulcowy szkodzi lakierom czy to prawda ?
Jak tak to czym sÄ… pomalowane golenie i wachacze skoro z nich farba nie odstaje ?
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê