tuning HONDY cbr 125 r
Posty: 19
• Strona 1 z 1
tuning HONDY cbr 125 r
Mój przyjaciel kupił niedawno honde cbr 125 r i interesóje mnie co można by było zrobić by podnieść mu moc (co należło by wymienic albo zmodyfikować) napiszcie co wiecie i ewentualne koszty tych modyfikacji
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
lipek a widziałeś kiedyś ją na żywo ??? to jest tak małe że tam nawet 50 cmm by nie weszło a jak tam wcisneli 125 to ja nie wiem ale nie ważne piszcie jak można łatwo podnieść moc bez tak gruntownych modyfikacji 

-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
W 4 suwie bez gruntownch modyfikacji się nie da... Wydech przelotowy, dysze w gaźniku, filtr, ale to i tak będzie kwestia kilku/kilkunastu %.
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
a co do cen może się oriętujecie jakie są koszty takowych modyfikacji ? nie mówie o kicie 160 bo sprawdazłem i do 4 suwa nie ma a szkoda
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
stożek i poszukaj jakiegoś kitu 160 cm ale nie wiem czy znajdziesz do czterosuwa
gdyby ktoś znał się troche na mechanice niemówił by o żadnych kitach jak do dwusuwów bo taki kit do dwutaktu zawiera cylinder głowice, tłok i pierścienie a do czterosuwa musiał by zawierać jeszcze caluśki nowy rozrząd nowe napędy rozrządu niemówiąc jóż iż prawdopodobnie nieobyło by sie bez innych przerubek w silniku jednym słowem łatwiej i taniej kupić 250
a jeśli chodi o tuning to można pokusić się o nowy wałek rozrządu inne gaźniki filtr powietrza i zmiane zębatek ale albo max speed albo dobre pżyśpieszenie coś za coś niiestety można też wymienić tłok na lżejszy co sprawi ze moze silnik osiągnie z 200 obrotów więcej, a zapomniał bym o najważniejszym sprawdź najpierw czy elektronika albo wydech nieblokuje osiągów
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
http://www.aseanmoto.com/main.html - tu znajdziecie wszystko do CBR 125 i ceny nie sa aż takie wysokie ale musicie sie pytac na e-mail do gościa. Jest kit nawet na 170 i wtedy masz 2 wałki rozrządu i 4 zawory a nie tak jak w serii 1 wałek i 2 zawory
.

- Bartzr
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/2/2007, 17:49
O ile sie orientuje to przedewszystkim moc jest blokowana na module zapłonowym, jezeli nawet wybeszysz tłumik zmienisz dysze itp. to nic za bardzo ci to nie da jezeli nie oblokujesz modulu 

Ostatnio edytowano 20/4/2014, 14:13 przez katmen, łącznie edytowano 2 razy
- katmen
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/9/2007, 08:05
- Lokalizacja: Łańcut
Dopiero niedawno założyłem tu konto, ale od dłuższego czasu czytałem tutaj topici i jedno zauważyłem..
Że twoje wypowiedzi pk, nic nie wnoszą do tematu.
Jeśli twoją wyobraźnia jest na tyle ograniczona że nie potrafisz zrozumieć w jakiej sytuacji jest wymagający 16-sto letni zapaleniec moto to współczuję.
Ja akurat kupiłem sobie CBR125R, zrobiłem A1 i szukam wszelkich możliwych sposobów aby zwiększyć jej moc..
I ten o to temat jest dla mnie bardzo, bardzo pomocny.
Więc proszę, z łaski swojej nie wypowiadaj się w tej kwestii nie proszony.
----
Wracając do tematu..
Skoro rzeczywiście jest tak jak mówicie, to można zaryzykować taki tuning.
Fakt, pewnie żywotność silnika nieźle spadnie, ale co na to poradzić?
Ciekaw jestem ile by taki "tuning kit" dodał KM i ile by całość kosztowała..
I co ważne, czy ktoś już może próbował robić takie kombinacje z CBR125R ?
Że twoje wypowiedzi pk, nic nie wnoszą do tematu.
Jeśli twoją wyobraźnia jest na tyle ograniczona że nie potrafisz zrozumieć w jakiej sytuacji jest wymagający 16-sto letni zapaleniec moto to współczuję.
Ja akurat kupiłem sobie CBR125R, zrobiłem A1 i szukam wszelkich możliwych sposobów aby zwiększyć jej moc..
I ten o to temat jest dla mnie bardzo, bardzo pomocny.
Więc proszę, z łaski swojej nie wypowiadaj się w tej kwestii nie proszony.
----
Wracając do tematu..
Skoro rzeczywiście jest tak jak mówicie, to można zaryzykować taki tuning.
Fakt, pewnie żywotność silnika nieźle spadnie, ale co na to poradzić?
Ciekaw jestem ile by taki "tuning kit" dodał KM i ile by całość kosztowała..
I co ważne, czy ktoś już może próbował robić takie kombinacje z CBR125R ?
- Vaster
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/9/2007, 19:35
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Taki tuning kit 160cc kosztuje z przesyłką do polski o 1700USD + koszt założenia. Całość jest tak nie opłacalna że lepiej kupić odrazu coś większego. A wyciągnie Ci to może z 180km/h i będzie miało ok 22KM. swoją drogą to jeden koleszko do fabrycznej, odblokowanej założył dobry stożek, większą dysze, sam na warsztacie zrobił sobie odpowiedznie zembatki oraz leje benzyne wysokooktanową(lotniczą?) I mówi że na autostradzie udało mu się osiągnąć 170km/h i nie szarpał do końca. Pozdro i szerokości. Ktos zainteresowany tym kitem to pokaże tresć meila jakiego dostałem z http://www.aseanmoto.com/main.html
gg:1714979
cycujab@buziaczek.pl
gg:1714979
cycujab@buziaczek.pl
- bartolomeo171
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 29/10/2008, 08:35
Odświerzam temat, bo nie chce pisać nowego.
Mam pytanie, czy mam jakieś szanse w tej chwili na Tuning CBR. Czy da się gdzieś kupić wydech, może cylek większy, jakieś mapy wtrysku czy coś. Mam model 2008r. I jeśli zamontowałbym dany element, to jak z gwarancją?
W salonie dostałem odpowiedź, przy pytaniu, czy da się w niej podnieść moc: "jeśli byś włożył w nią 4tys." ale gość nie powiedział, co możnaby w niej zrobić.
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i może linki do częśći
Mam pytanie, czy mam jakieś szanse w tej chwili na Tuning CBR. Czy da się gdzieś kupić wydech, może cylek większy, jakieś mapy wtrysku czy coś. Mam model 2008r. I jeśli zamontowałbym dany element, to jak z gwarancją?
W salonie dostałem odpowiedź, przy pytaniu, czy da się w niej podnieść moc: "jeśli byś włożył w nią 4tys." ale gość nie powiedział, co możnaby w niej zrobić.
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i może linki do częśći

-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Wydech Arrow, cylek z zagranicy, większy gaźnik, polerka kanałów, głowica 4 zawory, stożek, przełożenia, cienkie opony, schudnij.
- bartolomeo171
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 29/10/2008, 08:35
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości