Zobacz wÄ…tek - MOTO DLA KOBIETY
NAS Analytics TAG

MOTO DLA KOBIETY

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez kamell » 14/9/2007, 12:05

zuch dziewczyna.....
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk


Postprzez Stannik » 14/9/2007, 12:15

Cruelangel napisał(a):na tym nie zamierzam oszczędzać...co prawda juz raz rozbiłam głową szybe w samochodzie oraz poprawiłam o krawężnik i nic mi nie pierdyknęło, ale wolę nie ryzykować ;)


może masz 7 żyć - jak kocica.

Wracając do tematu - w Twoim przypadku pojemność nie ma aż tak dużego znaczenia, myślę że ważna będzie waga motocykla. Bandit odpada (230kg). Z 600 to polecałbym Fazera lub Horneta. CB 500 i GS 500 myślę że byłyby optymalne. 125 i 250 szybko Ci się znudzą.
Stannik
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/4/2007, 10:56


Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 12:19

Czy ja wiem czy tak szybko znudzą...sadzę że przez długi czas nie przekroczę 60-tki ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kamell » 14/9/2007, 12:24

bielizna gada głupoty chce Cie wrzucic na horneta...<lol> do motocykla nie ma co sie przywiązywać na początku znudzi Ci sie kupisz inny moto nie kupuje sie na 5 lat tylko na 2 albo 3 sezony potem inny i po paru latach bedziesz wiedziała co i jak :)
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez cichy » 14/9/2007, 12:29

Bez przesady na 125 to się trzeba nogami odpychać, to już lepiej rower.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 12:31

też tak mi się wydaje...
Zostało mi 6 zyć i chcę je przeżyć jak najdłużej ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 12:31

Cichy, ale chyba piszesz to z perspektywy kogoś, kto już trochę śmiga... ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cichy » 14/9/2007, 12:52

Ale 125 to motorower, robiony dla dzieci które nie mają jeszcze 18-tu lat a chcą czymś pośmigać.
To nie jest sprzęt dla dorosłej osoby z kat.A
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 13:02

No to co wobec tego proponujesz?? ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cichy » 14/9/2007, 13:04

A za ile?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Stannik » 14/9/2007, 13:06

kamell napisał(a):bielizna gada głupoty chce Cie wrzucic na horneta...


Kamell... napisałem, że OPTYMALNE będą 500. "optymalny" (uwaga kamell trudne słowo) = najlepszy. A Horneta polecam jeśli już się uprze na 600.

Mi 250 znudziła się po niecałych 2 miesiącach (na szczęście nie była moja i mogłem ją oddać). Na 125 nigdy nie siedziałem i pewnie nie usiądę.

No offence
Stannik
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/4/2007, 10:56

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 13:13

Za ile...i to jest dobre pytanie ;)
nie mam sponsora na moto więc możliwości są ograniczone...
Z tego co się rozbijam po allegro i ebay'u to myślę że będę musiała na moto wyłożyć z 7000...ajjjjj... ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez falconiforme » 14/9/2007, 13:31

cichy napisał(a):, albo speed triple.
.

Cichy speed triple to bestia i wcale drobnym moto nie jest. Już lepiej spped four - ale też nie polecam.

cichy napisał(a):Bez przesady na 125 to się trzeba nogami odpychać, to już lepiej rower.

Racja. Jeśli kupisz miej niż 500 cm3 i wyjedziesz 50 km od ogródka to stwierdzisz że dłużej niż miesiąc nie wytrzymasz.
-------
Jak kupisz SUZUKI GS 500 zobaczysz sprawdzonÄ… starÄ… technikÄ™.

Jak kupisz HONDA CB 500 (polecam ale zmienisz za rok) zobaczysz sprawdzoną technikę i mniej wymagający (nie tak częsty) serwis. W dodatku wyczytałem że wygodniejszy niż GS.

Jak kupisz Kawasaki ER 5 to będzie trochę za miękki - można to zmienić oczywiście.

Bandita 600 nie weźmiesz bo 222 kg z paliwem i wysoko umieszczony punkt ciężkości. I ostro czasem z nim się trzeba siłować.

Fazer 600 i Hornet 600 dostarczą Ci 120% adrenaliny i po miesiącu miejscami będziesz latać 150 km/h na prostej. Wymagają większej wyobraźni bo zapędy też będziesz mieć też większe (moja dziewczyna też ma mimo że jest super ostrożna).
600 wystarczy na długo. Jeśli jeździsz z pasażerem - wystarczy na minimum 2 sezony.

Przymierz wszystko lub niektóre z nich.
---------------
Co nie kupisz:
1. przeczytaj książkę o jeździe na motocyklu.
2. przez pierwsze 2 tygodnie nie jedź w trasę tylko trening
około 30-40 min dziennie.
Hamowanie - awaryjne, w zakręcie, tyłem, przodem, na białych pasach

Zacieśnianie - zakrętu (przeciwskręt - MUSISZ to wiedzieć), wchodzenie z różnymi prędkościami w zakręt. Naucz się naprawdę ostro zacieśniać ten zakręt. Mój kolega z pracy się nie nauczył i zakrętu wyjechał, w pracy jeszcze go nie ma.

NA deszczu oczywiście białe pasy to d*pa zbita i kąty wchodzenia w zakręt muszą być rowerowe.

Zwalniasz przed każdym kto jest na podporządkowanej i chce Tobie przeciąć pas, i jeździsz tak by każdy Ciebie widział (Przyjmujesz że jak jesteś za/obok samochodem to on Ciebie nie widzi - uwierz mi).
Kierowcy jak skręcają na parking, będącego po lewej stronie jednokierunkowej dwupasmowej jezdni, to oczywiście ku***a z prawego pasa. Zresztą skręcają gdzie i jak chcą bez kierunków jak im się podoba.

Pasażer musi pochylać się z Tobą najlepiej by miał głowę po tej stronie Twojego kasku w którą skręcasz inaczej d*pa zbita.

Uodpornij się na wszelkie ścigania się z drechami i popisówki przed badzo zainteresowanymi gapiami i innymi motocyklistami. Jak nie wiesz na co Ciebie stać w 99% skończy się źle.

NA koniec musisz wiedzieć do czego zdolna jest bestia-
tzn. pełny ogień na 2 i 3 biegu (od 3-go zacznij), możesz próbować na pierwszym - ja nie próbuję bo mi przednie koło odrywa się od ziemi i nie mam kontroli, ale czasem dla draki czemu nie :D.

Jak nie wytrenujesz czegoÅ› to nie zastosujesz w podbramkowej sytuacji.
Wszystko i zawsze z rozwagÄ….
----------------
Osobiście wykonałem dokładnie taki scenariusz jak powyżej i mam za sobą prawie 11000 km od kwietnia. Czyli tyle ile niektórzy przez 2 lub 3 sezony.
Miłego winklowania :).
Ostatnio edytowano 14/9/2007, 13:40 przez falconiforme, łącznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez kamell » 14/9/2007, 13:32

Stannik napisał(a):
kamell napisał(a):bielizna gada głupoty chce Cie wrzucic na horneta...


Kamell... napisałem, że OPTYMALNE będą 500. "optymalny" (uwaga kamell trudne słowo) = najlepszy. A Horneta polecam jeśli już się uprze na 600.

Mi 250 znudziła się po niecałych 2 miesiącach (na szczęście nie była moja i mogłem ją oddać). Na 125 nigdy nie siedziałem i pewnie nie usiądę.

No offence


nie osmieszaj sie publicznie........
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk


Postprzez falconiforme » 14/9/2007, 13:37

Cruelangel napisał(a):Za ile...i to jest dobre pytanie ;)
nie mam sponsora na moto więc możliwości są ograniczone...
Z tego co się rozbijam po allegro i ebay'u to myślę że będę musiała na moto wyłożyć z 7000...ajjjjj... ;)


Aj Aj. PieniÄ…dze.
1. Na 500-ke potrzebujesz 6000 - 7000.
2. Na 600-ke potrzebujesz 8000 - 9000.
3. W jednym i drugim przypadku na 12000 km musisz mieć 3000 na paliwo i około 2000 na części i serwis.
NA punkt 3 możesz zarabiać w międzyczasie. :D
Ostatnio edytowano 14/9/2007, 13:38 przez falconiforme, łącznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 13:37

falco- niezły esej ale mysle ze info w nim zawarte je st bezcenne ;)
Cichy...z tego wszystkiego, wizualnei najbardziej kawa... :D
I nie kłócić się ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez falconiforme » 14/9/2007, 13:51


Cichy to są sprzęty minimum 220 kg każdy. Zauważ, że Twoja cebra 929 nie waży więcej niż 200 kg.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M510972
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez hefron » 14/9/2007, 14:13

falconiforme napisał(a):

Cichy to są sprzęty minimum 220 kg każdy. Zauważ, że Twoja cebra 929 nie waży więcej niż 200 kg.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M510972


Ludzie uparliście się na wagę motocykla. Co to ma do rzeczy? Faceci jeżdżą motocyklami ważącymi 350-400 kg to dziewczynie można dać takiego 220kg?
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 14:17

A waga nie ma znaczenia...??
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê