Zobacz wÄ…tek - Potrzebna rada dla laika
NAS Analytics TAG

Potrzebna rada dla laika

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Mateusz1605 » 7/9/2007, 14:05

Dupcioch cos nie tak napisales. W 4t przeciez sie nie leje oleju do mieszanki :roll: . Jedyny olej jaki do 4t sie leje to do silnika no i w samochodach do skrzyni przekladniowy jeszcze .Wg mnie to najlepszym rozwiazaniem dla Ciebie byloby kupic jakas 2-4 letnia Aprilie RS 125 . Dużo nie stracisz juz na wartosci , brzydka nie jest ,a i polatac juz mozna . CBR raczej odradzam , nudzi sie w 2 tygodnie
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały


Postprzez Dupcioch » 7/9/2007, 14:28

Nobody jest perfekt, szczegolnie z rana, przepraszam za pomyłke :)
Dupcioch
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/6/2007, 13:35


Postprzez Amstaff » 7/9/2007, 18:23

Wiec CBR 125 chyba odpadnie czytam duzo wypowiedzi i wszystko ok lecz sie szybko nudzi. Wiec chyba zostane na aprilce 125 rs jak znajde cos fajnego ....nowa chyba sobie odpuszze, zastanawiam sie jeszcze nad cagiva super city bo raczej to bedzie jazda po miescie i dlatego sie zastanawiam
Czym sie kierowac przy wyborze bika wiem ze zawsze sa widelki bo roznie uzytkuja te maszynki ale ile przejechanych kilometrow wchodzi w gre ? By nie kupic i od razu po miesiacu do serwisu:)
Amstaff
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5/9/2007, 15:04

Postprzez smyk » 7/9/2007, 18:44

Pisales wczesniej o ladnym brzmieniu... poszukaj sobie na np. youtube brzmienia silnika 2t a 4t. Poza czy moto w 4t znudzi ci sie szybko to zalezy tylko od ciebie, jezeli kupujesz moto zeby szalec to 4t nie jest dla ciebie. Zwroc uwage jeszcze na remonty w 2t.
Obrazek
Avatar użytkownika
smyk
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice

Postprzez bolokolo » 7/9/2007, 18:46

no, a tymi 2t rskami itp to naprawde tak poszalejesz... :lol:
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez smyk » 7/9/2007, 18:51

No wiec nie widze sensu pakowania sie w 2t ale to jest moje zdanie i nie musicie sie ze mna zgodzic.
Obrazek
Avatar użytkownika
smyk
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice

Postprzez bolokolo » 7/9/2007, 18:53

ja sie z toba zgadzam :D .4t jest bardziej"zywotny", ladniej brzmi a za 2t przemawiaja tylko osiagi ktore i tak nie pozwalaja na to by naprawde poszalec :wink:
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez VCO » 7/9/2007, 18:54

moze mi powiesz ze nie znalazłaes zadnych informacji w google?????? to ci powiem ze przynajmniej tutaj masz przyjamniej 20 stron róznic pomiedzy 2T i 4T kompletnie ciebie nie rozumiem ciułasz jakiegos mechanika samochodowego a nie wiesz o co chodzi w motocyklach żenada reszte pozostawie bez komentaża bo szkoda mi czasu na to
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez bolokolo » 7/9/2007, 19:18

o kogo ci chodzi VCO :?:
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez kravec » 7/9/2007, 22:04

jest sens pakowania sie w 2t.... male pojemnosci sa zdominowane przez 2t.... to juz o czyms swiadczy.... lepsze osiagi i tyle... nie oczekujcie zeby 125'ka zasuwala jak 600'ka.... od czegos trzeba zaczac a na 1/2 sezony 125'ka w 2t spokojnie moze byc
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez bolokolo » 7/9/2007, 22:28

ale bez przesady, co niektorzy pisza jak to mozna szalec na 125 2t, to odrazu mi przychodzi na mysl, ze ghost rider moze sie schowac :lol:
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez VCO » 8/9/2007, 13:13

O załozyciela tematu, żal...

Tym da sie poszaleć bo jedzie nieco wiecej jak 60km/h a to juz przewaznie z doswiadczenia wiem ze wystarczy na co nie musze mówic...

Wogule słowo "szaleć" to wymysł starych sparaciałcyh mocherowych beretów które widza moto z predkoscia 30 km/h odrazu telefon na policje bo wariat bo jak przywalisz na sprzegle z wyechu to juz wariat...
Sam mam takich wariatek pełno wokoło...

Jechać 200km/h nie znaczy szaleć jeśli masz wyczucie i chamulce pozwalają to śmiało prosze bardzo...

Z reguły łatwiej sie zabić na szlifierce inna "fizyka" i czesciej sie to zdarza
niż na 125 ale ostatnio czytajac artykuł o tym jak sie koleś z dziewczyna zabili na NSR lecąc centrale w drzewo [*] to wiesz... nie musze dlaej pisać


A teraz rynek usportowionych 125 dominują niestety 4T nie 2T jak ktoś powiedział to nie lata 90 że wszystko w 2T wychodziło teraz nowożytność... Jedynie Cagiva i Aprilia włoskie marki trzymają się swego (ciekawe jak długo)
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê