YAMAHA TZR 125 BELGARDA 98' co sądzicie o tym sprzęcie???
Posty: 6
• Strona 1 z 1
YAMAHA TZR 125 BELGARDA 98' co sądzicie o tym sprzęcie???
Mam zamiar kupić taki motorek... Chciałbym żebyście mi poradzili czy warto????
- klima00
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/8/2007, 15:00
tzr'ka mocniejsza, przebieg może być mały, wsyzstko zależy jak koleś jeździł.
oby 2 sÄ… prawie bezawaryjne.
Opcja szukaj
oby 2 sÄ… prawie bezawaryjne.
Opcja szukaj
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
Denerwuja mnie tacy ludzie jak autor tematu. Co moze mam ci doradzić?? mam ci gust ustawić ?? sam osobiscie nie mam nawet chwili zawachania przy, nawet nie mam takiego dylaematu co za motor kupić nie rozumiem takich ludzi nie masz swojego zdania swojego gustu?? kazdy motor 2t z YPVS pojemnośći 125 ma podobne własciwości po podobnym przebiegu sie rozpierdala podobnie pali a wszystko zależy do wyżyłowania silnika i przedweszystkim UŻYTKOWANIA go więc czego ty od nas oczekujesz? i tak kupisz pewnie jeden czy 2 to i tak bedzie ci sie gemba cieszyć. I naprawde odpowiedź na twoje pytanie NSR czy TZR zeleży w 90 % od stanu motorka i pamietaj zeby zawsze mieć przynajmniej 1000 w skarpecie na ewentualny remont chyba że wszystko udokumentowane w książce serwisowej to nie powinieneś sie obawiać
A odnośnie tego bezawaryjne to każdy motor japonski jest prawie bezawaryjny super wytrzymałe konstrukcje itd czynią że Yamaha Suzuki Honda czy Kawasaki rużni sie właśnie awaryjnościa od chińskich gówien jednorazowych i to czyni renome tej marki np w klasie 2T 125 cylindry sa specjanymi powłokami kryte żeby przejechać jak najwiecej km i znacznie podnieść osiągi moto... w przeciwieństwie do innych gówien które ledwo osiągaja połowe tego... części i materiały użyte do produkcji sa bardzo drogie (nie wliczając kosztów transportu z japonni) i trwałe zwykła skrzynia biegów starczy na 25 lat lub nawet wiecej w moto z 89 roku nie nzlazłem znacznych objawów żużycia skrzyni ale wszystko wszystko zależy od UŻYTKOWANIA i twierdzenie TZR jest mocniejsza jak NSR jest poprostu bezpodstawne po drugie doam że wiekszość motorów z zagranicy sciągnieych do polski ma blokady itd... wiec takie **** nie ma sensu co mocniejsze a co gorsze nawet taką NSR da sie zrobić zeby zamiast 160 to 180 latała i miała wiecej koni ale skończyła życie po 15 tys km
Generalnie podczas prawidłowego użytkowania motocykle japońskich marek po danym przebiegu były trwalsze jak wyżyłowane motocykle włoskie przynajmniej w latach 90 teraz moze materiały konstrukcje itd sie zmieniły mowa o klasie 125 2t ale chyba Ducati to też dotyczy z tego co słyszałem
A odnośnie tego bezawaryjne to każdy motor japonski jest prawie bezawaryjny super wytrzymałe konstrukcje itd czynią że Yamaha Suzuki Honda czy Kawasaki rużni sie właśnie awaryjnościa od chińskich gówien jednorazowych i to czyni renome tej marki np w klasie 2T 125 cylindry sa specjanymi powłokami kryte żeby przejechać jak najwiecej km i znacznie podnieść osiągi moto... w przeciwieństwie do innych gówien które ledwo osiągaja połowe tego... części i materiały użyte do produkcji sa bardzo drogie (nie wliczając kosztów transportu z japonni) i trwałe zwykła skrzynia biegów starczy na 25 lat lub nawet wiecej w moto z 89 roku nie nzlazłem znacznych objawów żużycia skrzyni ale wszystko wszystko zależy od UŻYTKOWANIA i twierdzenie TZR jest mocniejsza jak NSR jest poprostu bezpodstawne po drugie doam że wiekszość motorów z zagranicy sciągnieych do polski ma blokady itd... wiec takie **** nie ma sensu co mocniejsze a co gorsze nawet taką NSR da sie zrobić zeby zamiast 160 to 180 latała i miała wiecej koni ale skończyła życie po 15 tys km
Generalnie podczas prawidłowego użytkowania motocykle japońskich marek po danym przebiegu były trwalsze jak wyżyłowane motocykle włoskie przynajmniej w latach 90 teraz moze materiały konstrukcje itd sie zmieniły mowa o klasie 125 2t ale chyba Ducati to też dotyczy z tego co słyszałem
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem
-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
VCO z ust mi wyjales pierwsze zdania. TZR moze byc na pierwsze moto.... TZR warto... ? Kurna jeden z drugim jesli potrzebny ci scigacz 50ccm i podoba ci sie TZR to na cholere piszesz czy go kupic ? Czy sie opplaca? Jesli chcesz to niby czemu mialbys go nie kupic. Z fotek nikt ci nie powie czy warto czy nie warto. Chcesz , wiesz ze porzadny - kup i nie pytaj czy warto bo kazdy inaczej na to patrzy
Essential napisał(a):a nie piszcie bo mnie tylko wkurzacie na suszarze to bym se ;ojezdzil yakie gguwno jakich malo tylko dla miastowych a ja ze wsi pochodze gdzie sa pola a nie autosrady
-
Mi5i3K - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 30/5/2007, 19:52
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości