Kolejny problem
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kolejny problem
Witam
Z moim ZX7R dzieja sie znowu dziwne rzeczy.Dzis jechałem sobie,wszystko było ok,zrobiłem sobie mały przystanek na 5 min i od tego sie zaczeło.Motor nie chciał zapalic,nagle zapalił jakby nigdy nic i było ok.Ponowna jazda,wrzucam szosty bieg i ciagle sobie jade.Miałem piekna prosta przed soba wiec odwinałem na szostce i tak:motocykl doszedł tylko do 7 tys obrotow dalej manetka spód a obroty nie rosna cały czas stoja na 7 tys.Kolejna sprawa jesli zejde ponizej 3 tys obrotow na jedynce czy dwojce i dodam gwałtownie gaz to wskazowka rowniez stoji w miejscu moge miec manetke odkrecona na maxa a motor nie przyspieszy ani troche.Najbardziej widoczne jest to np pod gore,jechałem wolno chciałem na dwojce odkrecic a wskazowka stoji i moto sie dławi i nie jedzie.Gdy tylko wejde ponizej 3,5 tys obrotow wszystko jest ok na jedynce i dwojce.Kolejna dziwna sprawa zauwazyłem ze np na trojce lub czworce odkrecam do konca i wskazowka jest np na 10 tys obrotow zaczyna wariowac,nagle np z 9 przeskakuje na 12 albo na odwrot.Co to moze byc?Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc.Pozdrawiam.
Z moim ZX7R dzieja sie znowu dziwne rzeczy.Dzis jechałem sobie,wszystko było ok,zrobiłem sobie mały przystanek na 5 min i od tego sie zaczeło.Motor nie chciał zapalic,nagle zapalił jakby nigdy nic i było ok.Ponowna jazda,wrzucam szosty bieg i ciagle sobie jade.Miałem piekna prosta przed soba wiec odwinałem na szostce i tak:motocykl doszedł tylko do 7 tys obrotow dalej manetka spód a obroty nie rosna cały czas stoja na 7 tys.Kolejna sprawa jesli zejde ponizej 3 tys obrotow na jedynce czy dwojce i dodam gwałtownie gaz to wskazowka rowniez stoji w miejscu moge miec manetke odkrecona na maxa a motor nie przyspieszy ani troche.Najbardziej widoczne jest to np pod gore,jechałem wolno chciałem na dwojce odkrecic a wskazowka stoji i moto sie dławi i nie jedzie.Gdy tylko wejde ponizej 3,5 tys obrotow wszystko jest ok na jedynce i dwojce.Kolejna dziwna sprawa zauwazyłem ze np na trojce lub czworce odkrecam do konca i wskazowka jest np na 10 tys obrotow zaczyna wariowac,nagle np z 9 przeskakuje na 12 albo na odwrot.Co to moze byc?Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc.Pozdrawiam.
- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
kiedy robiłeś synchronizacje gaźników i przede wszystkim kiedy wymieniłeś ostatni raz świece? zacznij od świec, jak nie pomoże wtedy idzie się na synchro gaźników, jak to nie pomoże to zaczynają się kłopoty.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Myslisz marcin ze zuzycie swiec moze mieć takie objawy? bo jescze nie spodkałem sie zeby było takie coś jak zastuj w obrotach od świec prędzej szarpanie po rozgrzaniu gaśniecie zapalanie ale zastuj hmm dziwne miałeś taki przypadek ?
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem
-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
No to chyba problemy sie zaczynaja bo swiece sa nowe,wymienione pod koniec tamtego sezonu a moto miało niedawno robioną synchronizacje.Naprawde dziwna sprawa,niestety jest tak zle ze nie ma zadnej przyjemnosci z jazdy,moto stoji w garazu.
- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
zawsze zaczynamy od najprostszych rzeczy, a jak świece pamiętają jeszcze prl to różne rzeczy mogą robić.
No jak to wszystko zaliczone to faktycznie pozostaje cały zapłon
Zobacz czy Ci się cewki chociażby nie grzeją, jak nie idziemy dalej w moduły, ale z tym to już lepiej do znającego się na rzeczy mechanika.
No jak to wszystko zaliczone to faktycznie pozostaje cały zapłon
Zobacz czy Ci się cewki chociażby nie grzeją, jak nie idziemy dalej w moduły, ale z tym to już lepiej do znającego się na rzeczy mechanika.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
wariowanie obrotomierza to rzeczywiscie moze byc wina zaplonu.
ale odnosnie dlawienia sie motocykla zajrzalbym jeszcze do filtra powietrza i zalozyl jakis filtr na paliwo i wyczyscil kranik
ale odnosnie dlawienia sie motocykla zajrzalbym jeszcze do filtra powietrza i zalozyl jakis filtr na paliwo i wyczyscil kranik
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
mialem podobnie, tzn czasami np. na 4 biegu przy 8 tys obrotow wskazowka stala i moto niewkrecal sie juz... wymienilem swiece i ten problem zniknal, tak wiec moze i u Ciebie swiece do wymiany ? albo przewody czy cos pozdrawiam
jestem normalny czyli dla wielu inny
- batim
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 8/5/2007, 09:25
- Lokalizacja: rzeszów
Czesław napisał(a):Witam
Naprawde nikt nie ma zadnego pomysłu?Do kolejnych objawow doszło ogolne dławienie motocykla i spadek mocy.Moze ktos ma chociaz pomysł od czego zaczac
Sprawdź taka prozaiczną rzecz jak odpowiedni duży przepływ benzyny z baku do gaźników.
Pozdrawiam.
MZ ETZ 250
Honda CX 500 Euro
Honda Pan Euro ST 1100
Honda CX 500 Euro
Honda Pan Euro ST 1100
- abm
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 7/6/2007, 12:35
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości