Sprzęgło problem. Wszystko ok nie działa jak należy.
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Sprzęgło problem. Wszystko ok nie działa jak należy.
Witam.
Mam taki problem z yamaha mt09 2015r.
Sprzeglo jak by ciągnie. Klamka ustawiona w max wychyleniu tak ze ledwo palcami dosiegam z kierownicy. Gdy tylko zbliżam klamkę i ustawie luz jalowy klamki taki jak w manualu czyli 10mm to nie da się znaleźć prawie luzu i biegi strasznie ciężko wskakują. Jedynkę jak wrzucam to jest taki mocny trzask a sprzęgło bierze już po 2mm puszczania klamki. Naciąg linki pomaga dopiero jak sprzęgło jest juz tak mocno naciągnięte ze delikatnie wysprzegla A tak być nie może. Przy okazji nie da się tak używać sprzęgła bo klamka jest daleko i strasznie ciężko chodzi. Dodam iż olej zmieniony na motul 300v gdyz myślałem ze to wina oleju. Po ściągnięciu dekla sprzęgło wyglada jak nowe. Moto ma przejechanie 25000km. 2 tarcze sprzęgła maja 04mm zużycia względem oryginału A następne 2 maja po 02mm ubytku. Wszystkie mieszczą sie w granicy zużycia. Przekladki tez jak nowe i wymiar trzymają. Podobnie sprężyny.
Co moze byc powodem ciągnięcia sprzęgła jeżeli Tarczki sa dobre? Pomysły mi sie kończą...
Czy sa jakies sytuacje w których Tarczki trzeba wymienić pomimo iz sa dobre?
ProszÄ™ o jakies rady.
Mam taki problem z yamaha mt09 2015r.
Sprzeglo jak by ciągnie. Klamka ustawiona w max wychyleniu tak ze ledwo palcami dosiegam z kierownicy. Gdy tylko zbliżam klamkę i ustawie luz jalowy klamki taki jak w manualu czyli 10mm to nie da się znaleźć prawie luzu i biegi strasznie ciężko wskakują. Jedynkę jak wrzucam to jest taki mocny trzask a sprzęgło bierze już po 2mm puszczania klamki. Naciąg linki pomaga dopiero jak sprzęgło jest juz tak mocno naciągnięte ze delikatnie wysprzegla A tak być nie może. Przy okazji nie da się tak używać sprzęgła bo klamka jest daleko i strasznie ciężko chodzi. Dodam iż olej zmieniony na motul 300v gdyz myślałem ze to wina oleju. Po ściągnięciu dekla sprzęgło wyglada jak nowe. Moto ma przejechanie 25000km. 2 tarcze sprzęgła maja 04mm zużycia względem oryginału A następne 2 maja po 02mm ubytku. Wszystkie mieszczą sie w granicy zużycia. Przekladki tez jak nowe i wymiar trzymają. Podobnie sprężyny.
Co moze byc powodem ciągnięcia sprzęgła jeżeli Tarczki sa dobre? Pomysły mi sie kończą...
Czy sa jakies sytuacje w których Tarczki trzeba wymienić pomimo iz sa dobre?
ProszÄ™ o jakies rady.
- koti001
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 16/2/2015, 16:46
Re: Sprzęgło problem. Wszystko ok nie działa jak należy.
a sprawdzałeś czy nie są pogięte tarcze/przekładki ? najlepiej na płycie traserskiej
nie kojarze jeszcze jak w tym modelu ale czasem są drugie regulacje gdzies przy silniku - tam sie ustawia wstępny luz - żeby był a dopiero potem reguluje luz na lince - na pancerzyku
nie kojarze jeszcze jak w tym modelu ale czasem są drugie regulacje gdzies przy silniku - tam sie ustawia wstępny luz - żeby był a dopiero potem reguluje luz na lince - na pancerzyku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości