Honda CBR 600 F4i
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Honda CBR 600 F4i
Witam, mam pytanie odnośnie tego motocykla https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbr ... yk0el.html Honda CBR 600 F4i 2001r z Pruszkowa. Był może ktoś już ją oglądać ? motocykl ma uszkodzony licznik ( pamięć podręczną), po każdym zgaszeniu pojazdu traci przebieg. Jak myślicie to może być coś poważniejszego ? Oglądać ją będę dopiero w weekend albo nawet i po ale przed tym chciałbym uzyskać wasze informacje może znacie tego sprzedawce MOTO MOTION ?
PS. W razie czego można byłoby liczyć na pomoc przy kupnie motocykla ? Sprawdzenie go fachowym okiem co i jak
PS. W razie czego można byłoby liczyć na pomoc przy kupnie motocykla ? Sprawdzenie go fachowym okiem co i jak
https://www.facebook.com/63ddv <--- DOŁĄCZ !
- stFeHnE
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/6/2013, 21:10
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Honda CBR 600 F4i
Bak i błotnik mają inny kolor niż owiewki (zapewne chińskie). Pas na baku jeden zamiast dwóch i w dodatku inny niż w oryginale. Zadupek też wygląda na podróbę. Na pewno nie wyjechała z fabryki w tym malowaniu.
Ostatnio edytowano 20/6/2017, 20:13 przez riderZ056, łącznie edytowano 1 raz
SlowMotion napisał(a):W całości za 1500zł też da się ubrać, ale wtedy polecam jeździć bardzo zachowawczo i nie przekraczać 40-50kmh.
- riderZ056
- Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 13/5/2015, 12:55
- Lokalizacja: Koło
Re: Honda CBR 600 F4i
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbr ... d58fd0fa08 Tutaj jest chyba "oryginalny" lakier jak sie nie mylę. Czyli co mogła byc " szlifowana " ?
https://www.facebook.com/63ddv <--- DOŁĄCZ !
- stFeHnE
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/6/2013, 21:10
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Honda CBR 600 F4i
Na pewno była, co widać po deklu, ale to jeszcze żadna tragedia. Po prostu mechanik musiałby zajrzeć co się tam kryje, innej opcji nie ma.
SlowMotion napisał(a):W całości za 1500zł też da się ubrać, ale wtedy polecam jeździć bardzo zachowawczo i nie przekraczać 40-50kmh.
- riderZ056
- Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 13/5/2015, 12:55
- Lokalizacja: Koło
Re: Honda CBR 600 F4i
kraj pochodzenia: Francja
Moc: 112km
Kto zgadnie, dlaczego te dwa powyzsze fakty sie ze soba kloca?
Moc: 112km
Kto zgadnie, dlaczego te dwa powyzsze fakty sie ze soba kloca?
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
- stFeHnE
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/6/2013, 21:10
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Honda CBR 600 F4i
We Francji do niedawna nie było można rejestrować motocykli o mocy powyżej 100 KM.
SlowMotion napisał(a):W całości za 1500zł też da się ubrać, ale wtedy polecam jeździć bardzo zachowawczo i nie przekraczać 40-50kmh.
- riderZ056
- Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 13/5/2015, 12:55
- Lokalizacja: Koło
Re: Honda CBR 600 F4i
Wiec dla Ciebir to plus czy minus ?
https://www.facebook.com/63ddv <--- DOŁĄCZ !
- stFeHnE
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 10/6/2013, 21:10
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Honda CBR 600 F4i
Niescislosc.
Motocykle byly sprzedawane z kastracja - zazwyczaj do wyjecia bez wiekszego problemu.
Motocykle byly sprzedawane z kastracja - zazwyczaj do wyjecia bez wiekszego problemu.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Re: Honda CBR 600 F4i
"zazwyczaj bez wiekszego problemu" otoz niekoniecznie.
Oto, co ja widzialem z moturach z Francji: inne ECU, inne walki rozrzadu, nawet inne tloki.
Koszty "odblokowania" motocykla liczone w tysiacach PLN (a nawet w tysiacach EUR).
To powyzej to sa skrajne przypadki, bo np. na drugim biegunie mamy takie przypadki, gdzie wystarczy uciac jeden kabelek przy ECU (chocby nowsze Suzuki GSXR1000), albo odwrotnie - np. w Blackbirdach zmostkowac dwa piny w kostce (oraz oczywiscie zmienic dolot -pozbyc sie zwezen, a takze wywalic z wydechu pierscienie zwezajace).
A w wielu wypadkach wystarcza remap ECU (koszt 250-300 EUR). Ale tak naprawde nie wiesz, na co trafisz, bo nigdzie nie ma spisu, ze w tym moto wystarczy pozbyc sie zwezek a w tym musisz wymienic walki.
Tak czy siak, nie okreslilbym tego jako "bez wiekszego problemu". Bo nawet jak pozbedziesz sie zwezek a nie zrobisz ECU - nadal nie masz pelnej mocy. Trza zrobic to kompleksowo, a to jednak bedzie zawsze kosztowalo juz jakies istotne pieniadze.
Oto, co ja widzialem z moturach z Francji: inne ECU, inne walki rozrzadu, nawet inne tloki.
Koszty "odblokowania" motocykla liczone w tysiacach PLN (a nawet w tysiacach EUR).
To powyzej to sa skrajne przypadki, bo np. na drugim biegunie mamy takie przypadki, gdzie wystarczy uciac jeden kabelek przy ECU (chocby nowsze Suzuki GSXR1000), albo odwrotnie - np. w Blackbirdach zmostkowac dwa piny w kostce (oraz oczywiscie zmienic dolot -pozbyc sie zwezen, a takze wywalic z wydechu pierscienie zwezajace).
A w wielu wypadkach wystarcza remap ECU (koszt 250-300 EUR). Ale tak naprawde nie wiesz, na co trafisz, bo nigdzie nie ma spisu, ze w tym moto wystarczy pozbyc sie zwezek a w tym musisz wymienic walki.
Tak czy siak, nie okreslilbym tego jako "bez wiekszego problemu". Bo nawet jak pozbedziesz sie zwezek a nie zrobisz ECU - nadal nie masz pelnej mocy. Trza zrobic to kompleksowo, a to jednak bedzie zawsze kosztowalo juz jakies istotne pieniadze.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości