[Ducati Scrambler Desert Sled] Ducati Scrambler Desert Sl
Posty: 13
• Strona 1 z 1
[Ducati Scrambler Desert Sled] Ducati Scrambler Deser
Dyskusja na temat: Ducati Scrambler Desert Sled - pustynne sanki
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Scrambler Desert Sled - pustynne sanki
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Scrambler Desert Sled - pustynne sanki
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
trzeba być niesamowicie ułomnym biznesowo, aby na to wydać taką kwotę.
Maksymalnie ten motor, powinien kosztować 25 tyś. zł. i to już z górką.
<br><hr>dr
Maksymalnie ten motor, powinien kosztować 25 tyś. zł. i to już z górką.
<br><hr>dr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszystkie motocykle byłyby o wiele tańsze, gdyby... produkowali je na taką skalę jak samochody osobowe.Komentatorzy napisał(a):53 tyś. zł. ???????????????
chcę zobaczyć tego idiotę który to kupi.<br><hr>olek<br>
Hondy i Yamahy są tańsze od Moto Guzzi, KTM, Ducati czy Triumpha, ale też warto wziąć pod uwagę skalę sprzedaży i koszty pracy w krajach, w których powstają.<br><hr>Litz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Warto też wziąć pod uwagę pozycjonowanie się na siłę w kategorii "marki premium" i zawyżanie tym samym ceny. Rozumiem, że superbike ze wszystkimi bajerami będzie kosztował więcej, niż codzienny osiołek, ale moje rozumienie kończy się w momencie, gdy za model podstawowy jednego producenta kasuje się tyle, co u nie-premium konkurencji za rasową maszynę. Albo gdy za porównywalny motocykl żąda się o kilka-kilkadziesiąt tys. zł więcej, ze względu na napis / logo na zbiorniku paliwa.<br><hr>pirxKomentatorzy napisał(a):53 tyś. zł. ???????????????
chcę zobaczyć tego idiotę który to kupi.<br><hr>olek<br>Komentatorzy napisał(a):Wszystkie motocykle byłyby o wiele tańsze, gdyby... produkowali je na taką skalę jak samochody osobowe.
Hondy i Yamahy są tańsze od Moto Guzzi, KTM, Ducati czy Triumpha, ale też warto wziąć pod uwagę skalę sprzedaży i koszty pracy w krajach, w których powstają.<br><hr>Litz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i żeby za tą cenę była rzeczywiście jakość. Ale wedle ideologi włochów dostajesz coś wyjątkowego i pięknego, z duszą bla bla bla, a to że się to jebie na potęgę to już taki urok. kolejny sprzęcik na niedzielę dla snobów żeby sobie po polu golfowym co najwyżej pojeździć .<br><hr>Biker
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Też prawda. Choć zdarzały się przypadki cen zbliżonych, np. Moto Guzzi V7 Special w 2015 r. miało zbliżoną cenę do Kawasaki W800, oferując przy tym ABS i kontrolę trakcji. Ale to wyjątek był, a po ostatnich podwyżkach cen z Euro4 już tak dobrze nie jest. Generalnie jednak wysoki próg cenowy najczęściej występuje u producentów mających siedzibę w krajach europejskich, gdzie koszty pracy są wysokie, gdzie Sven nie może się zestresować a Helmut musi mieć porządne wakacje. To ma przełożenie na koszty. Czasem próbuje się obniżyć przenosząc produkcję gdzieś indziej np. do Tajlandii. Ale i tak cena często pozostaje na mało konkurencyjnym poziomie.<br><hr>LitzKomentatorzy napisał(a):53 tyś. zł. ???????????????
chcę zobaczyć tego idiotę który to kupi.<br><hr>olek<br>Komentatorzy napisał(a):Wszystkie motocykle byłyby o wiele tańsze, gdyby... produkowali je na taką skalę jak samochody osobowe.
Hondy i Yamahy są tańsze od Moto Guzzi, KTM, Ducati czy Triumpha, ale też warto wziąć pod uwagę skalę sprzedaży i koszty pracy w krajach, w których powstają.<br><hr>Litz<br>Komentatorzy napisał(a):Warto też wziąć pod uwagę pozycjonowanie się na siłę w kategorii "marki premium" i zawyżanie tym samym ceny. Rozumiem, że superbike ze wszystkimi bajerami będzie kosztował więcej, niż codzienny osiołek, ale moje rozumienie kończy się w momencie, gdy za model podstawowy jednego producenta kasuje się tyle, co u nie-premium konkurencji za rasową maszynę. Albo gdy za porównywalny motocykl żąda się o kilka-kilkadziesiąt tys. zł więcej, ze względu na napis / logo na zbiorniku paliwa.<br><hr>pirx<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja kupiłem Scramblera i jestem bardzo zadowolony. Tego motocykla nie kupuje się przez pryzmat ceny tylko przez pryzmat radości jaki niesie samo jego posiadanie a tego nie da się przeliczyć na pieniądze. Sprzedaje się bardzo dobrze więc cena jakoś nie przeszkadza za bardzo.
Porównywanie go z innymi nie bardzo ma sens. Albo chcesz mieć taki albo nie;)<br><hr>ja
Porównywanie go z innymi nie bardzo ma sens. Albo chcesz mieć taki albo nie;)<br><hr>ja
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja kupiłem Scramblera i jestem bardzo zadowolony. Tego motocykla nie kupuje się przez pryzmat ceny tylko przez pryzmat radości jaki niesie samo jego posiadanie a tego nie da się przeliczyć na pieniądze. Sprzedaje się bardzo dobrze więc cena jakoś nie przeszkadza za bardzo.
Porównywanie go z innymi nie bardzo ma sens. Albo chcesz mieć taki albo nie;)<br><hr>ja
Porównywanie go z innymi nie bardzo ma sens. Albo chcesz mieć taki albo nie;)<br><hr>ja
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po co komu taki 200-kilogramowy kloc do zabaw w lekkim terenie ? No chyba , że ktoś chce się umartwiać za nie tak całkiem małe pieniądze.<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości