Zobacz wÄ…tek - Ktm exc 450 gotujÄ™ siÄ™
NAS Analytics TAG

Ktm exc 450 gotujÄ™ siÄ™

Enduro, Cross
_________

Ktm exc 450 gotujÄ™ siÄ™

Postprzez elade23 » 1/12/2016, 17:11

Witam jestem posiadaczem ktma exc 450 2004r. Nie wiem dlaczego gotuje się przy lekkiej jeździe wyrzuca płyn obok korka chłodnicy przez ten wężyk. Co może powodować wyrzucanie płynu?



Drugie pytanie jest takie czy przednia zębatka może lekko poruszać się w boki?
Załączniki
received_1154382634599637.jpeg
Z tego miejsca lekko cieknie płyn chłodniczy może to ma jakieś znaczenie.
(90.98 KiB) Pobrane 13 razy
elade23
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/12/2016, 16:53


Postprzez SpeedyGonzales » 1/12/2016, 20:56

Termostat płyn są ok?

Co do zębatki zależy. Przykręcane nie mają zwykle luzu, te na segera mogą mieć wzduż wałka delikatnie.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG


Postprzez elade23 » 2/12/2016, 09:37

Nie sprawdzałem termostatu. A co z tym wyciekiem płynu z tego miejsca pompy wody? Czy to może być powodem?Jest załączone zdjęcie z którego to miejsca.
elade23
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/12/2016, 16:53

Postprzez henio12323 » 3/12/2016, 18:23

termostat warto sprawdzic to po 1
przyczyny moga byc takie -
niesprawna pompa
źle wyrtegulowany gaźnik
kiepski korek chłodnicy.
pozatykane/pogięte chlodnice

albo wszystkiego po trochu,

wyciek nie ma znaczenia, ale do wymiany jest zestaw pompy wody - około 50 zł ( taniej nie kupisz! bo działa tam tylko oryginał jc na PW pisz to ci moge to załatwic)

zębatka nie moze miec zadnego luzu - masz do wymiany podkładke ( jc tez moge załatwic)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez elade23 » 9/12/2016, 14:16

Dzięki wielkie sprawdzę to i się odezwę :)
elade23
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/12/2016, 16:53

Postprzez henio12323 » 9/12/2016, 20:33

aa to dodam od razu jeszcze jedno fabrycznie tam są korki 1.2 bara - przy tym cisnieniu sie otwierają wywalają płyn.. ja proponuje wrzucic inny korek 1.8 - duzo odporniejszy jest. jc pisz na PW to mam takie koreczki nówki oryginały ktm
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kamix21 » 18/12/2016, 14:03

jaki jest sens montowania takiego korka? Skoro płyn ucieka przy 1.2 bara (fabryczne) bez katowania to jest to oznaka że coś jest nie tak, jak zamontujesz taki 1.8 to tracisz tą informacje. To tak jakby w instalacji samochodowej palił się fabryczny bezpiecznik 10A to ktoś wkłada 20A co może skutkować pożarem (znam takich specjalistów).
Ja proponuje obejrzeć korek, może guma jest zniszczona, u mnie tak było i po wymianie korka moto przestało pluć płynem
kamix21
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 31/3/2016, 15:18

Postprzez henio12323 » 18/12/2016, 19:48

fabryczne 1.2 jest bardzo "delikatne" i wywala nawet w sprawnym układzie dosyc szybko. dlatego przerzucili sie ptoem chyba na 1./4 a bliźniacze silniki w modelach SX miały od razu fabrycznie 1.8 - a to w enduro częsciej dochodzi do zagotowania ( wąwozy, brak prędkosci, duze obroty ) a w SXach zawsze jest predkosc... wiec warto tak czy siak taki korek wrzucic. sprawnosc układu swoją drogą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê