Cross/enduro supermoto Co kupić?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Cross/enduro supermoto Co kupić?
Witam !
Mam pewien problem nie wiem jakie kupić moto :/ Mam na myśli coś w stylu cross enduro. Mam zamiar jeździć po drogach polnych czasem wybrać się do jakiegoś lasku itp. Oczywiście chciałbym też pojeździć po drodze asfaltowej. I tutaj mam problem ponieważ nie wiem jakie moto kupić. Jeślij chodzi o pojemności to tutaj myślę coś o 250 w 2t lub jakieś 400+ w 4t. mam doświadczenie co chodzi o jazde i po drodzę i w terenie jeździłem cbr 600 i po terenie na ktm exc 200. Więc chciałbym mieć troche mocy jak coś
Nie mam zbyt wiele do wydania bo zaledwie 6 tyśięcy na moto. nie poszukuje jakiś nowych maszyn mogą być starsze ale nie wiem po prostu co by było odpowiednie 2t czy 4t ? Jak myślicie 4t lepiej się sprawdzi na drodze jak i w terenie czy raczej 2t ?
Myślałem coś o KTM LC4 620 4t albo Suzuki RM 250 w 2t ? Co myślicie doradzicie coś ? Z góry dzięki !!
Mam pewien problem nie wiem jakie kupić moto :/ Mam na myśli coś w stylu cross enduro. Mam zamiar jeździć po drogach polnych czasem wybrać się do jakiegoś lasku itp. Oczywiście chciałbym też pojeździć po drodze asfaltowej. I tutaj mam problem ponieważ nie wiem jakie moto kupić. Jeślij chodzi o pojemności to tutaj myślę coś o 250 w 2t lub jakieś 400+ w 4t. mam doświadczenie co chodzi o jazde i po drodzę i w terenie jeździłem cbr 600 i po terenie na ktm exc 200. Więc chciałbym mieć troche mocy jak coś

Myślałem coś o KTM LC4 620 4t albo Suzuki RM 250 w 2t ? Co myślicie doradzicie coś ? Z góry dzięki !!
- Mateooo
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2016, 20:53
Ale rozbieżność .. Ciężki Lc4 i wyżyłowana rm`ka .
W tym co napisałeś to zdecydowanie enduro i to w 4t , skoro masz zamiar latać też asfaltem spalanie 2t zje Cię , dosłownie .
Na Twoim miejscu w tym zakresie szukałbym chyba lc4 w wersji SC jest to najlżejsza wersja , mocy ma wystarczająco , i do enduro i do przelotów się nada . Bez względu czy to wersja 400 czy 620 ,640 , różnice są niewielkie .
W tym co napisałeś to zdecydowanie enduro i to w 4t , skoro masz zamiar latać też asfaltem spalanie 2t zje Cię , dosłownie .
Na Twoim miejscu w tym zakresie szukałbym chyba lc4 w wersji SC jest to najlżejsza wersja , mocy ma wystarczająco , i do enduro i do przelotów się nada . Bez względu czy to wersja 400 czy 620 ,640 , różnice są niewielkie .
- Wariat09
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21/10/2016, 18:58
Wariat09 dzięki za odpowiedz :p Właśnie o to chodzi że u mnie tereny są kiepskie nie ma zbytnio gdzie polatać tak fajnie jedynie jakieś łąki, małe laski :/ Za to jest dużo fajnych polnych dróg po których można fajnie polatać i asfalt oczywiście
Powiedzcie mi jeszcze czy w ogóle za 6 tysięcy kupię coś sensownego mówię tutaj o takim np lc4 ? (oczywiście liczę się z tym że bede musiał jeszcze coś dołożyc do drobnych napraw itp.
A co myślicie o KTm exc 200 ? Ma to wystarczająco dużo mocy itp ?
Z góry dzięki za odpowiedz !

Powiedzcie mi jeszcze czy w ogóle za 6 tysięcy kupię coś sensownego mówię tutaj o takim np lc4 ? (oczywiście liczę się z tym że bede musiał jeszcze coś dołożyc do drobnych napraw itp.
A co myślicie o KTm exc 200 ? Ma to wystarczająco dużo mocy itp ?
Z góry dzięki za odpowiedz !
- Mateooo
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2016, 20:53
Na Twoje tereny z tego co piszesz to tylko enduro i tylko w 4t . Exc 200 to lekkie , mocne na podjazdach , cięzkim terenie itp. W tym terenie co Ty mówisz to nawet ciężka Drka będzie od niego szybka , ponieważ głównie latasz łąki , polne drogi .
I w kwocie 6000 nie kupisz zadbanego exc 200 .
Myślę , że jak dobrze poszukasz i będziesz cierpliwy znajdziesz LC4 .
W tej kwocie możesz jeszcze szukać DR 350 ( możesz zadbaną sztukę znaleźć )
Jeśli nie wpadasz w ciężki teren tylko przelotówki i asfalt to możesz też rozglądać się za cięższymi motocyklami z klasy 600cc Dr 650 , Xt 600 , ttr 600 itp.
Wszystko kwestia do czego potrzebujesz .
I w kwocie 6000 nie kupisz zadbanego exc 200 .
Myślę , że jak dobrze poszukasz i będziesz cierpliwy znajdziesz LC4 .
W tej kwocie możesz jeszcze szukać DR 350 ( możesz zadbaną sztukę znaleźć )
Jeśli nie wpadasz w ciężki teren tylko przelotówki i asfalt to możesz też rozglądać się za cięższymi motocyklami z klasy 600cc Dr 650 , Xt 600 , ttr 600 itp.
Wszystko kwestia do czego potrzebujesz .
- Wariat09
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21/10/2016, 18:58
Wariat09 Właśnie potrzebowałem takich rad dzięki wielkie
Teraz znów zastanawiam się troszkę nad Supermoto jakimś
BO naprawde nie ma u mnie terenów do jazdy górki itp nic :/ Tor odpada nie lubię.
Znalazłem w necie takie w motorki pomożecie je ocenić i doradzić ?
Ktm: https://www.olx.pl/oferta/ktm-lc4-640-s ... 8104c4197a
Husq: https://www.olx.pl/oferta/husqvarna-610 ... 2542948443
Opłaca się w to inwestować ? z góry dzieki za odpowiedz !

Teraz znów zastanawiam się troszkę nad Supermoto jakimś

Znalazłem w necie takie w motorki pomożecie je ocenić i doradzić ?
Ktm: https://www.olx.pl/oferta/ktm-lc4-640-s ... 8104c4197a
Husq: https://www.olx.pl/oferta/husqvarna-610 ... 2542948443
Opłaca się w to inwestować ? z góry dzieki za odpowiedz !
- Mateooo
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2016, 20:53
Jak w SM to raczej tylko pojemności od 600cm3 .
Ze zdjęć nic nie wywnioskuje , wszystkie są piękne , musisz jechać i zobaczyć .
LC4 na pewno cały odmalowany rama , plastiki , ciekawe co siedzi w silniku , sam nie miałem tego modelu .
Do wymiany ma obie opony . Lalka wyszykowana na sprzedaż , musiałbyś pojechać obejrzeć , przejechać się.
Husqvarny z tych lat odpuść sobie . Awaryjne motocykle .
Ze zdjęć nic nie wywnioskuje , wszystkie są piękne , musisz jechać i zobaczyć .
LC4 na pewno cały odmalowany rama , plastiki , ciekawe co siedzi w silniku , sam nie miałem tego modelu .
Do wymiany ma obie opony . Lalka wyszykowana na sprzedaż , musiałbyś pojechać obejrzeć , przejechać się.
Husqvarny z tych lat odpuść sobie . Awaryjne motocykle .
- Wariat09
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21/10/2016, 18:58
No właśnie muszę się wybrać i oglądnąć
Tak bedzie najlepiej. Dobre jest to że ta husqa i ktm są od jednego właściciela więc zobaczę dwa na raz
Czyli odradzacie mi tą husqe ? Bardzo awaryjna ? Pytam dlatego bo nie wiem czy w ogóle myśleć o niej ? A ten ktm ? Jak kwestia awaryjności ?
A i jak możecie poradzcie mi jak mogę dobrze obejrzeć moto przed kupnem na co zwrócić uwage ? (pytam o kwestie silnika)


A i jak możecie poradzcie mi jak mogę dobrze obejrzeć moto przed kupnem na co zwrócić uwage ? (pytam o kwestie silnika)
- Mateooo
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 22/10/2016, 20:53
Husqvarna wyraziłem już swoje zdanie na jej temat . Jedno się w nich zrobi drugie się popsuje.
LC4 Jeśli kupisz zadbanego to prócz wymiany oleju i kontrole luzów zaworowych nic nie będziesz musiał robić ( nie wliczam , klocków , opon , napędu itp.)
Powiedz sprzedającemu żeby go nie odpalał przed kupnem , później sam sprawdź czy był czy nie . Jeszcze na zgaszonym sprawdź cały silnik czy nie ma wycieków i innych , później jak się nim przejedziesz wrzuć każdy bieg i na każdym dobrze mu daj w palnik , przerzuć wszystkie biegi od góry do dołu , sprawdź jak się wkręca na obroty. Czy nie ma niepokojących dźwięków w silniku np. jakiś stuków . Jak sam się nie znasz weź kogoś kto miał do czynienia z niejednym takim motocyklem i nie padnie jego urokowi .
LC4 Jeśli kupisz zadbanego to prócz wymiany oleju i kontrole luzów zaworowych nic nie będziesz musiał robić ( nie wliczam , klocków , opon , napędu itp.)
Powiedz sprzedającemu żeby go nie odpalał przed kupnem , później sam sprawdź czy był czy nie . Jeszcze na zgaszonym sprawdź cały silnik czy nie ma wycieków i innych , później jak się nim przejedziesz wrzuć każdy bieg i na każdym dobrze mu daj w palnik , przerzuć wszystkie biegi od góry do dołu , sprawdź jak się wkręca na obroty. Czy nie ma niepokojących dźwięków w silniku np. jakiś stuków . Jak sam się nie znasz weź kogoś kto miał do czynienia z niejednym takim motocyklem i nie padnie jego urokowi .
- Wariat09
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21/10/2016, 18:58
nie szukasz lc4 - bedzie za ciezka zapewne chociaz dobra jak bys chciał duzo po asfalcie jeździc.
crossówki ( rm yz cr i cała reszta) to nie są motocykle do latania po lasach i polach
szukaj cos typu suzuki dr 350, kawasaki klx 250/300, honde xr 400 wiem że nie bedzie łatwo za ta cene cos znaleźć... ale to są moto które nie wymagają duzo pakowania kasy ( w przeciwienstwie do wyczynówek) i całkiem fajnie jezdza. i spoko do lasu i troche na asfalt sie nadadzą.
2takty sa kiepskie do jazdy po prostym, sa wolne, i męczą kierowce
crossówki ( rm yz cr i cała reszta) to nie są motocykle do latania po lasach i polach
szukaj cos typu suzuki dr 350, kawasaki klx 250/300, honde xr 400 wiem że nie bedzie łatwo za ta cene cos znaleźć... ale to są moto które nie wymagają duzo pakowania kasy ( w przeciwienstwie do wyczynówek) i całkiem fajnie jezdza. i spoko do lasu i troche na asfalt sie nadadzą.
2takty sa kiepskie do jazdy po prostym, sa wolne, i męczą kierowce
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości