Yamaha yz250f R.I.P
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Yamaha yz250f R.I.P
Witam.
Mam pytanko
Wczoraj moja yamaha postanowiła wziąć urlop i odmówiła posłuszeństwa. W silniku zaczęło coś dzwonić mniej więcej z obszarów cylindra, tłoka i podczas jazdy motor gwałtownie zaczął hamować i zgasł. Motor mogłem kopnąć jeszcze ze 4 razy a dzwoniło dalej. Kopka się zblokowała. Jak myślicie co mogło się stać ? Dodam jeszcze że biegi mogę zmieniać ale jak próbuje pchać to koło się blokuje. Rozumiem że z fusów nie wywróżycie ale chcę chociaż wiedzieć co mogło się stać bo chce uniknąć takiej sytuacji jak pazerny mechanik wciskający kit.
Pozdrawiam
Mam pytanko

Pozdrawiam

- madafuuuuuck
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10/5/2015, 11:01
moze byc wszystko... od jednej srubki która zablokowała silnik. po wybuch silnika ( głowica, tłok, wał cylinder, kartery zawory - do wymiany ) póki nikt nie rozbierze to tyle co mozna napisać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- madafuuuuuck
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10/5/2015, 11:01
uszkodzone częsci silnikowe? 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Jak nie zajrzysz do srodka to sie nie dowiesz, a jak sie nie znasz to nie zagladaj bo i tak nic z tego nie zrozumiesz, rozkrecisz silnik powiesz sam do siebie "AHA" i złozysz go a nastepnie oddasz do serwisu ktory zrobi Ci dobrze za kilka lub kilka tysiecy zł i motor bedzie działał.
Tak jak henio wyzej napisał nie ma mozliwosci stwierdzenia CO bez rozbierania. W 4T kreci sie w silniku za duzo zeby mozna bylo stwierdzic jednoznacznie co padło. Jezeli nigdy nie robiles remontu a motor juz ma swoje mth nabite to pewnie bedziesz miał złoty pakiet, czyli kpl do wymiany 5-6k a w najlepszym wypadku sama góra + rorzad.
Tak jak henio wyzej napisał nie ma mozliwosci stwierdzenia CO bez rozbierania. W 4T kreci sie w silniku za duzo zeby mozna bylo stwierdzic jednoznacznie co padło. Jezeli nigdy nie robiles remontu a motor juz ma swoje mth nabite to pewnie bedziesz miał złoty pakiet, czyli kpl do wymiany 5-6k a w najlepszym wypadku sama góra + rorzad.
- stanio50
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 11/11/2012, 14:53
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość