RM 250 REGULACJA
Posty: 11
• Strona 1 z 1
RM 250 REGULACJA
Cześć
Posiada ktoś jakąś instrukcję obsługi regulacjii gaźnika Keihin do Suzuki RM 250, 2003 r ?
Motocykl chodzi jak należy, odpala, bez problemu, ma lekko podwyższone obroty, lecz kopci straszliwie, praktycznie "rzyga" sadzą. Przy mieszance 1-50.
Posiada ktoś jakąś instrukcję obsługi regulacjii gaźnika Keihin do Suzuki RM 250, 2003 r ?
Motocykl chodzi jak należy, odpala, bez problemu, ma lekko podwyższone obroty, lecz kopci straszliwie, praktycznie "rzyga" sadzą. Przy mieszance 1-50.
- kamer1337
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08
zazwyczaj w ksiązkach serwisowych są albo wyjsciowe dane albo ogólne informacje ( również ciekawe). ale te wyjsciowe dane są nieaktualne po tylu latach ( moto masz na pewno nieco zajeżdzone wiec fabryczne dane nie bedą poprawne) pozatym wyjsciowo już twój motocykl działa - wiec trzeba wprowadzic jedynie korekte. skoro dostaje za duzo mieszanki, to trzeba pokombinować kiedy dostaje za duzo. kopci stoi na wolnych obrotach ? jeździsz normalnie na torze i kręcisz do odciny?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Rozumiem, oczywiście, ilość mth które przejechał robi swoje. Chodziło mi raczej o to, którą śrubką to się wyreguluje, czytałem coś o kręceniu ssaniem, lewo prawo, ale coś nie jestem przekonany, oraz o tej śrubce mieszanka paliwo powietrze ( ze sprężyną ).
Jak stoi na niskich obrotach lekko kopci, jak się zagrzeje trochę mniej ale jednak kopci. Gdy go wykręcę, troche dam mu w pi** to za sobą zostawiam chmurę dymu
Normalnie służy mi do jazdy enduro, lecz jak jest jakaś prosta to go wykręcam jak się tylko da.
Jak stoi na niskich obrotach lekko kopci, jak się zagrzeje trochę mniej ale jednak kopci. Gdy go wykręcę, troche dam mu w pi** to za sobą zostawiam chmurę dymu

- kamer1337
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08
niektóre RMki miały regulacje własnie w ssaniu. ogólnie to są 2 regulacje
srubka która mechanicznie podnosi przepustnice ( od wolnych obrotów) i jest zawsze skierowana w strone przepustnicy. a druga srubka jest od składu.
ale srubka to nie wszystko
tak dla przypomnienia.
srubka która mechanicznie podnosi przepustnice ( od wolnych obrotów) i jest zawsze skierowana w strone przepustnicy. a druga srubka jest od składu.
ale srubka to nie wszystko

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Bawiłem się tymi śrubkami lecz nie pomogło, nadal kopci, zwłaszcza gdy go przegazuje tak ostro.
I teraz mam pytanie, bo słyszałem, że przy wymianie dyfuzora, powinno zmienić się dyszę, ile w tym prawdy nie wiem. Motocykl kupiłem z praktycznie nowym dyfuzorem i końcówką FMF. Może to mieć jakieś znaczenie?
I teraz mam pytanie, bo słyszałem, że przy wymianie dyfuzora, powinno zmienić się dyszę, ile w tym prawdy nie wiem. Motocykl kupiłem z praktycznie nowym dyfuzorem i końcówką FMF. Może to mieć jakieś znaczenie?
- kamer1337
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08
moze, gaxnik zawsze trzeba wyregulować pod dany motocykl i jego stan, regulacja gaźnika to nie jest prosta sprawa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Przeregulowałem, kopci mnie, wszystko super, tylko zrobił się inny problem ... coś z zaworem wydechowym, nie chce sie jakby płynnie otwierać, gdy jadę i przytrzymam go na 1 na wysokich obrotach, zmuli go i zawór jakby otwiera się i zamyka ..
Raczej nie jest to spowodowane przez gaźnik, wracałem do poprzednich ustawień i nadal to samo. Jakieś pomysły gdzie szukać problemu ?
Raczej nie jest to spowodowane przez gaźnik, wracałem do poprzednich ustawień i nadal to samo. Jakieś pomysły gdzie szukać problemu ?
- kamer1337
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 28/12/2014, 12:08
w zaworze ?
trzeba zobaczyć czy chodzi bez zacięć... jak waliło za duzo paliwa niespalonego, to sie często osadza na zaworze własnie i go blokuje. potem nie ma siły sie otwierać.

trzeba zobaczyć czy chodzi bez zacięć... jak waliło za duzo paliwa niespalonego, to sie często osadza na zaworze własnie i go blokuje. potem nie ma siły sie otwierać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
więc moze byc problem z cięgnem albo sterowaniem jeszcze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości