Zobacz wÄ…tek - Zalany Bandit
NAS Analytics TAG

Zalany Bandit

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zalany Bandit

Postprzez longer1234 » 14/8/2007, 12:20

Witam
Miałem wczoraj nieprzyjemną sytuację z moim Banditem.Wyglądało to tak, po wyprowadzeniu z garażu odpalił normalnie i przez ok 15min chodził ok, następnie zacząl chodzić tak jakby wszystkie gary nie chodziły,tracił moc, wogóle nie szło przyśpieszać, po zgaszeniu nie szło go odpalić, mocno kopcił i z rury śmierdziało paliwem. z rurki odprowadzającej paliwo z gaźników leciało paliwo, filtr powietrza był cały zalany paliwem, po odkręceniu świec w dwóch garach było pełno paliwa.
Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli ze jakiś brud dostał sie do gaźnika, coś zablokował i paliwo zaczęło się przelewać.
Po wyczyszczeniu, osuszeniu, wymianie świec, przedmuchaniu wężyków, wyczyszczeniu iglic w gaźnikach wszystko wróciło do normy, tylko teraz trochę szczela z rury.
Jak radzicie, oddać go na serwis żeby wszystko sprawdzili?
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32


Postprzez cdsMarcin » 14/8/2007, 13:16

No ja bym chyba oddał. Niech wszystko wyregulują i sprawdzą... :)
<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">Obrazek</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
Avatar użytkownika
cdsMarcin
Bywalec
 
Posty: 526
Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
Lokalizacja: Bielsk Podlaski


Postprzez elco » 14/8/2007, 14:37

przy czyszczeniu iglic w gaznikach mogles je troche rozregulowac. Prawdopodobnie bedziesz musial oddac sprzet do serwisu, chyba ze masz wakuometry i mozesz sam je zsynchronizowac
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez longer1234 » 14/8/2007, 14:46

a po czym można poznać że sąrozregulowane gaźniki?
Avatar użytkownika
longer1234
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20/7/2007, 17:32

Postprzez musieli » 14/8/2007, 15:08

Standardowa awaria w "olejakach" i GSach - nieszczelność zaworków iglicowych w gaźnikach. Generalnie po wydłubaniu gaźników z motocykla, rozebraniu, przeczyszczeniu i ponownym złożeniu (bo to właśnie zrobiłeś???) powinno się sprawdzić synchro. Jeśli nie potrafisz/nie możesz tego zrobić we własnym zakresie to oddaj do serwisu.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê