Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
qba - masz cewke, wychodzi z niej w przerwody ( cewka ta na statorze, ta przytarta) weź na miernik diody ( piszczałke najlepiej ) i zewrzyj do 2 przewodów jak piszczy znaczy ze jest przejscie i jest szansa na iskre, jak nie piszczy to od razu wiadomo ze to to. jeszcze przydało by sie zmierzyc opór - ale musisz z kolei wiedziec jaki opór powinien byc - ja tego nie wiem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Przejście jest na wszystkich uzwojeniach. A na cewce puszkowej między przewodami a wyjściem na fajkę powinno być przejście? (ja i tak kupię wszystko nowe ale chcę się czegoś nauczyć i dojść co to jest)
- qba753i
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
- Lokalizacja: Jasło
Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Witam.Poszukuje lag do husqvarny wr125 z 2000roku.Z góry dzięki ;D
- Davidhusky125
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 4/6/2016, 22:39
- Lokalizacja: Kraśnik
tyle ile uwaza za słuszne ;D taki remont kosztuje od 200 zł do 1500 zł.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam nabyłem ktma sx 450 z 2003r i mam kilka pytań
1. tłukące się sprzęgło , sprzedający twierdził ze to normalne i zadzwoniłem do kolegi który dawniej miał ktma i też mówił że mu trochę głośno chodziło. ale aż to trochę przeszkadza bo boje się że coś się rozleci. sprzęgło pracuje dobrze, nie szarpie nie ślizga jak wcisnę klamkę wszystko cichnie i jest ok . czy ktoś tez tak miał co to może być>?
2. odpalanie . strasznie ciężko pali sprzedający palił od kopa za każdym razem ja aż nogę miałem siną od kopania za 50 razem go odpaliłem i teraz już jest ok i jakoś odpalam za 3-4 razem ale dzisiaj pękł mi ten wieloklin co na wałek wchodzi od tego kopania ale dobrze w sumie bo był wyrobiony a frezy na wałku są ładne także kupiłem już nowy . i takie moje pytanie ma być tak ciężko czy może jakiś problem z dekompresatorem lub czymś innym ? kolega ma crf 450 z 2004 i pół lżej się kopie zapalam ja praktycznie od razu za jednym kopnięciem . a tutaj muszę ustawić dobrze tłok i aż oderwać drugą nogę od ziemi i z całą siłą kopnąć żeby odpalił.
1. tłukące się sprzęgło , sprzedający twierdził ze to normalne i zadzwoniłem do kolegi który dawniej miał ktma i też mówił że mu trochę głośno chodziło. ale aż to trochę przeszkadza bo boje się że coś się rozleci. sprzęgło pracuje dobrze, nie szarpie nie ślizga jak wcisnę klamkę wszystko cichnie i jest ok . czy ktoś tez tak miał co to może być>?
2. odpalanie . strasznie ciężko pali sprzedający palił od kopa za każdym razem ja aż nogę miałem siną od kopania za 50 razem go odpaliłem i teraz już jest ok i jakoś odpalam za 3-4 razem ale dzisiaj pękł mi ten wieloklin co na wałek wchodzi od tego kopania ale dobrze w sumie bo był wyrobiony a frezy na wałku są ładne także kupiłem już nowy . i takie moje pytanie ma być tak ciężko czy może jakiś problem z dekompresatorem lub czymś innym ? kolega ma crf 450 z 2004 i pół lżej się kopie zapalam ja praktycznie od razu za jednym kopnięciem . a tutaj muszę ustawić dobrze tłok i aż oderwać drugą nogę od ziemi i z całą siłą kopnąć żeby odpalił.
- tokarz144
- Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58
1) to norma w ktmach, sprzęgła jarmolą porządnie, 2003 ciekawe czy masz już na śrube dokrecany kosz czy na pierscien segera. tak czy siak - warto to kiedys rozebrać, profilaktycznie powymieniac wszystkie elementy odpowiadające za ewentualny nadmierny luz - czyli łozyska kosza, podkładki zabezpieczające miedzy kosz, seger jak masz segera. no i ogólnie obejrzeć czy wszystko okej. zapewne po tej operacji dratrycznie ciszej nie bedzie - ale wiekszy spokój i pewnośc ze nic sie nie rozleci ;P
2) moze byc ze cos z autodekompresatorem nie jest okej, moze byc wytarty ten wałeczek który podpiera zawór - i ciezej przekopać. tez technika odpalania ważna, w sensie kopnać raz a solidnie ale z wyczuciem - żeby własnie nie urwać kopki. ale CRF czy inne crossówki nie powinny sie kopać znacznie lżej, wiec jak masz porownanie, to prawdopodobnie moze byc cos nie tak
2) moze byc ze cos z autodekompresatorem nie jest okej, moze byc wytarty ten wałeczek który podpiera zawór - i ciezej przekopać. tez technika odpalania ważna, w sensie kopnać raz a solidnie ale z wyczuciem - żeby własnie nie urwać kopki. ale CRF czy inne crossówki nie powinny sie kopać znacznie lżej, wiec jak masz porownanie, to prawdopodobnie moze byc cos nie tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, niedługo chcialbym zrobic przegląd. Wszystko cacy, światła, klakson. Jest jedno ale. Mam kostki i w tylnej oponie brakuje dwóch kosteczek po bokach. Ponadto na oponce jest napisane "do not use on highway" jakis dunlop. Myślicie, ze przejdzie? Wiadomo ze w duzej mierze to zalezy jaki diagnosta sie trafi.
- DeteosiemdziesiÄ…t
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 27/4/2015, 18:23
Witam
Po ostatniej jezdzie zauważyłem pęknięcie na tylnej piaście, cienkie jak włos, jednak biegnie niemal dookoła. czy istnieje możliwości naprawy / zespawnia ? I czy to w ogóle bezpieczne...
FOTO:
https://postimg.org/image/ojd9767zl (otwórz link)
https://postimg.org/image/d8alit14h (otwórz link)
Jeśli tak był bym wdzięczny za podanie dobrego serwisu gdzie robią tego typu naprawy.
Jeśli nie, to może ktoś poleci jakiś sklep gdzie zakupię takową w przystępnej cenie, może być używana o ile dają gwarancję że jest sprawna
moto: KTM EXC-F 250 2008
koło Excel 19 x 2.15
z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam
Po ostatniej jezdzie zauważyłem pęknięcie na tylnej piaście, cienkie jak włos, jednak biegnie niemal dookoła. czy istnieje możliwości naprawy / zespawnia ? I czy to w ogóle bezpieczne...
FOTO:
https://postimg.org/image/ojd9767zl (otwórz link)
https://postimg.org/image/d8alit14h (otwórz link)
Jeśli tak był bym wdzięczny za podanie dobrego serwisu gdzie robią tego typu naprawy.
Jeśli nie, to może ktoś poleci jakiś sklep gdzie zakupię takową w przystępnej cenie, może być używana o ile dają gwarancję że jest sprawna

moto: KTM EXC-F 250 2008
koło Excel 19 x 2.15
z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam

- Jaceno
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 30/8/2013, 22:45
co do przeglądu - jak diagnosta upierdliwy moze nie dopuscic, ale zwykle aby bieżnik sie miescił w normie i puszczają.
jaceno - nigdy juz nie jest to bezpieczne, mozna próbować spawać, dobry spawacz w miare to pospawa i jest szansa ze nie bedzie pękało. to nie serwisu szukaj tylko spawacza który ogarnia tego typu rzeźby.
o uzywke ciezko - trzeba szukac allegro/olx, najtaniej wyjdzie kupic chinski zamiennik, niektórzy na tym latają i jakos to sie trzyma. całe koło za troche ponad tysiaka kupisz. sama piasta chyba z 700-800 ?
jaceno - nigdy juz nie jest to bezpieczne, mozna próbować spawać, dobry spawacz w miare to pospawa i jest szansa ze nie bedzie pękało. to nie serwisu szukaj tylko spawacza który ogarnia tego typu rzeźby.
o uzywke ciezko - trzeba szukac allegro/olx, najtaniej wyjdzie kupic chinski zamiennik, niektórzy na tym latają i jakos to sie trzyma. całe koło za troche ponad tysiaka kupisz. sama piasta chyba z 700-800 ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w serwisie/sklepie ASO yamahy ? 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie powiem konkretnie ale wydaje mi sie że nie podejdą, ale jak chcesz miec pewnosc poszukaj stronki z katalogami częsci fabrycznych ( partzilla.com, cheapcyclepars.com i wiele innych jest) i porównaj numery seryjne częsci - jak są te same to bedzie na 99,999% pasowało. jak inne to szanse małe że sie da wszystko przełozyc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
sandeco są niby niezłe. chociaz jak czytam rózne opinie to wychoidzi na to ze najlepiej kupic z allegro najtanszy za 30 kilka złotych, co jakis czas go kontrolowac - jak sie zepsuje wymienic. bo i za 200 zł potrafia 40-50 godzin nie wytrzymać. ja mam w trialu ten za 35 zł (chyba jakos tak płaciłem) z 70-80 godzin nabite i wszystko działa.
co do pokrywki - do samej pracy to jedynie mozna czymś zakleic zeby nie leciał kurz i woda - pozatym to nie ma znaczenia... poza tym że w razie gleby prędzej sie rozpadnie na kawałki i gorzej ochroni magneto...
co do pokrywki - do samej pracy to jedynie mozna czymś zakleic zeby nie leciał kurz i woda - pozatym to nie ma znaczenia... poza tym że w razie gleby prędzej sie rozpadnie na kawałki i gorzej ochroni magneto...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w kazdym serwisie / sklepie ktma, cena pewnie koło tysiaka
nie kazdy ma oferte na stronie - jak potrzebujesz pisz maila albo dzwon

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości